Nr. 22 / 02.04.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind însușirea Raportului primarului comunei Sâniob privind situatia gestionarii bunurilor si inventarierea patrimoniului comunei la sfarsitul anului 2024.

Hotărâre

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al comunei Sâniob

Comuna Sâniob

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 22 din 02.04.2025

privind însușirea Raportului primarului comunei Sâniob privind situatia gestionarii bunurilor si inventarierea patrimoniului comunei la sfarsitul anului 2024.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

- art. 7 alin. 1, art. 8 din Legea nr. 82/1991 a contabilităţii, art. 1 alin. 2, art. 2 alin. 1 din Normele din 9 octombrie 2009 privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, aprobate prin Ordinul nr. 2861/2009, art. 96 alin. 1, art. 155 alin. 3. lit. b) și d), alin. 5. lit. d), art. 289 alin. 1.din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Ținând cont de:

- Raportul de specialitate și referatul de aprobare al primarului comunei Sâniob, nr. 588/12.03.2025, care solicita emiterea unei hotărâri prin care să se ia act de Raportul primarului privind situatia gestionarii bunurilor si inventarierea patrimoniului comunei Saniob la sfarsitul anului 2024.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei sâniob

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre:

Art. 1. - Se însușește Raportul primarului comunei Sâniob, privind situatia gestionarii bunurilor si inventarierea patrimoniului comunei Sâniob la sfarsitul anului 2024, anexa la prezenta hotărâre.

Art. 2. - Prezenta hotarare va fi comunicata de secretarul general:

-  primarului comunei Sâniob,

-  lnstitutiei Prefectului judetul Bihor,

-  se aduce la cunostinta publica prin afisare în M.Of. local al comunei Sâniob.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ștefan-Adalbert ZATYKO

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI SÂNIOB,

Maria-Elena MELA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 22 / 02.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 22 / 02.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 02.04.2025
2 Comunicarea către primar 08.04.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 15.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 08.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu