Nr. 25 / 02.04.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind modificarea Structurii organizatorice şi a Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Sâniob

Hotărâre

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al comunei Sâniob

Comuna Sâniob

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 25 din 02.04.2025

privind modificarea Structurii organizatorice şi a Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Sâniob

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art.XVII alin.(8) din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung,
  2. art.129. alin.(2) lit.a), alin.(3) lit.c) și art.139 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  3. art. 404, art. 407 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ ;
  4. Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare ;
  5. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare ;
  6. art.III, alin.1,2 și 3 şi ale art.IV din OUG nr. 63/2010 - pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale;
  7. Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  8. Legea nr. 52/2003 privind  transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare,

Ținând cont de:

- Referatul de aprobare nr.595/12.03.2025, initiator primarul comunei Sâniob, 

- Raportul de specialitate nr.596/12.03.2025, întocmit de consilier resurse umane și relații cu publicul;

- HCL nr. 87/23.11.2023 privind modificarea Structurii organizatorice şi a Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Sâniob, începând cu 01 noiembrie 2023, în conformitate cu Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung,

Luând act de:

- Adresa Instituţiei Prefectului-Judeţul Bihor nr. 3486/29.03.2024 privind stabilirea numărului maxim de posturi ce pot fi încadrate la nivelul unităţilor  administrativ-teritoriale din judeţul Bihor pentru anul 2024

- Avizul consultativ al Comisiei de specialitate al Consiliului local Sâniob.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei sâniob

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre:

Art. 1. - Se aprobă modificarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Sâniob, conform anexelor nr. I și II, care fac parte integrantă din prezentul Proiect de hotărâre, astfel:

  1. Compartimentul gospodarire comunală și administrativ  se reduce un post și va fi compus din 7 posturi, din care:

- 6 posturi contractuale muncitori calificați/necalificați, ocupate, 

- 1 post vacant șofer microbus școlar.

            (2)  în cadrul SVSU se înființează un post contractual de inspector/șef SVSU.

            (3) se desființează Compartimentul implementare proiecte, cu cele 7 posturi vacante. 

 Art. 2. - La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, orice prevedere contrară îşi încetează aplicabilitatea.

Art. 3. - Prevederile prezentei hotărâri vor fi duse la îndeplinire de compartimentele de specialitate ale Primarului comunei Sâniob.

 Art. 4. - Secretarul general al unitatii administrativ-teritoriale comuna Sâniob  va comunica prezenta hotărâre persoanelor interesate și va afișa pe siteul oficial - Monitorul oficial local..

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ștefan-Adalbert ZATYKO

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI SÂNIOB,

Maria-Elena MELA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 25 / 02.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 25 / 02.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 02.04.2025
2 Comunicarea către primar 08.04.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 15.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 08.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu