CONTRACT DE ADMINISTRARE
În conformitate cu OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, în realizarea si dezvoltarea atributiilor administratorilor, prevazute de Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare si de Actul Constitutiv al SC UZINA DE APA SFANTU GHEORGHE SRL aprobat prin HCL nr. 60/2010, în temeiul OUG nr. 109/2011, precum și H.C.L nr.70/2020 prin care s-a aprobat prezentul contract de administrare, s-a procedat la încheierea prezentului contract de administrare
I. PĂRŢILE CONTRACTANTE
S.C. UZINA DE APA SFANTU GHEORGHE SRL, cu sediul în comuna Sfantu Gheorghe,strada I, sediul Primariei comunei Sfantu Gheorghe, camera 1, identificată în registrul comerţului cu nr. de ordine J36 /291/12.08.2010 şi Codul Unic de Înregistrare nr.27275976, reprezentată prin Asociatul Comuna Sfantu Gheorghe, prin Consiliul Local al Comunei SFantu Gheorghe, prin reprezentant Batrinu Gabriel Adrian denumita în continuare , Societate, pe de o parte
şi
Domnul CARPOV ANDREEV GEORGE, în calitate de administrator al S.C. UZINA DE APA SFANTU GHEORGHE SRL, domiciliat în comuna Sfantu Gheorghe ,judetul Tulcea posesor al cărţii de identitate seria TC, nr.558107, eliberată de SPCLEP Tulcea, la data de 12.05.2023, CNP 1840905365051 denumit în continuare administrator,
au încheiat prezentul contract, cu respectarea următoarelor clauze:
II. OBIECTUL CONTRACTULUI
Art.1. In urma acordului de vointa intervenit intre parti, S.C. "UZINA DE APA SFANTU GHEORGHE SRL cu sediul în comuna Sfantu Gheorghe, str.1 identificată în registrul comerţului cu nr. de ordine J36 /291/12.08.2010 şi Codul Unic de Înregistrare nr 27275976, prin Asociatul Comuna Sfantu Gheorghe, prin Consiliul Local al Comunei Sfantu Gheorghe, mandatează administratorului CARPOV ANDREEV GEORGE organizarea si gestionarea activitatii Societatii.
Art.2. Organizarea si gestionarea activitatii S.C. "UZINA DE APA SFANTU GHEORGHE SRL se va efectua pe baza obiectivelor, criteriilor si indicatorilor de performanta, prevăzute în anexa, care face parte integranta din prezentul contract.
Art.3. Administratorul reprezinta societatea comerciala in raporturile cu tertii si poarta raspunderea pentru modul in care infaptuieste actele de administrare a societatii comerciale, in schimbul unei indemnizatii conform celor convenite prin prezentul contract.
III. DURATA CONTRACTULUI
Art.4. (1) Prezentul contract se incheie pe durata mandatului administratorului, respectiv 4 an, începând cu data semnarii acestuia.
Art.5 In conditiile indeplinirii de catre administrator a obligatiilor asumate prin contract, la expirarea termenului, partile vor putea conveni, prin act aditional, prelungirea contractului.
IV.DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR
Drepturile si obligatiile admnistratorului
Art.6. Administratorul are urmatoarele drepturi:
a) să primească o indemnizaţie în condiţiile legii;
b) in caz de neindeplinire a obiectivelor si criteriilor de performanta stabilite prin prezentul contract, indemnizatia lunara bruta acordata se diminueaza proportional;
c) să deconteze, pe baza documentelor justificative, cheltuielile de cazare, diurna, transportul si alte cheltuieli pentru deplasarile in interes de serviciu, in tara si/sau in
strainatate, în baza documentelor justificative, in limitele stabilite prin bugetele anuale
ale societatii;
d) sa fie informat, asupra activitatii societatii comerciale avand acces la toate datele, informatiile si documentele privind operatiunile comerciale ale acesteia;
e) la concediu de odihna;
f) la concedii medicale in baza actelor justificative;
g) alte concedii prevazute de lege;
h) sa conteste în instanţa de judecată hotarârile Adunării Generale a Asociaţilor;
i) să renunţe la mandat;
j) să fie informat de personalul încadrat la societate despre neregulile constatate;
k) să solicite prelungirea mandatului;
l) dreptul la securitate si sanatate in munca;
m) dreptul la formare profesionala, in conditiile legii;
n) dreptul la informare nelimitata asupra activitatii Societăţii si acces la toate documentele privind activitatea Societăţii;
o) dreptul de a angaja resursele umane si financiare ale Societăţii, in conditiile legii;
p) dreptul de a renegocia indicatorii de performanta a activitatii asumati prin prezentul contract;
Remunerația Administratorului
Art. 7 – (1) Pentru activitatea prestată conform dispoziţiilor prezentului contract administratorul primeşte o remuneraţie în sumă de 6837 lei, care nu poate depăşi nivelul indemnizaţiei lunare acordate prin lege pentru funcţia de viceprimar.
(2) Remuneraţia lunară a administratorului stabilită prin contractul de mandat în condiţiile art.7 alin. (1) este unica formă de recompensare în bani a activităţii depuse de persoana respectivă.
(3) Administratorului nu i se pot acorda prin contractul de mandat alte beneficii, de orice formă, în afara celor prevăzute la art.7 alin. (1).
(4) Remuneraţia lunară a administratorului se diminuează proporţional cu gradul global de neîndeplinire a obiectivelor şi criteriilor de performanţă stabilite prin contractul de mandat, dar nu mai mult de 30% din nivelul acesteia.
(5) În cazul îndeplinirii pe perioada cumulată de la începutul anului a obiectivelor şi criteriilor de performanţă stabilite prin contractul de mandat, la sfârşitul anului sumele reţinute conform alin. (3) se restituie.
Art.8. Administratorul are obligatiile prevazute de lege, după cum urmează:
1. răspunde de evidenţa contabilă, financiară şi de gestiunea din societate, pe baza
reglementărilor în vigoare în domeniile financiar, contabil şi de gestiune.
2. elaborează fişa postului pentru personalul care va fi angajat, împreună cu şefii
compartimentelor.
3. să formuleze, în cuprinsul raportului de activitate, propuneri motivate privind modificarea şi/sau completarea clauzelor prezentului contract, cu respectarea cadrului general instituit prin proiectul de management;
4. să asigure gestionarea şi administrarea eficientă, în condiţiile legii, a integrităţii patrimoniului societății;
5. să propună structura organizatorică a societătii comerciale și numarul de posturi, precum si normativul de constituire a compartimentelor functionale si de productie;
6. să analizeaze lunar situatia economica-financiara a societatii si trimestrial prezinta rapoarte de activitate asociatului unic;
7. să prezinte anual Consiliului Local programul de investiţii, detaliat pe surse de finanţare;
8. să prezinte situaţia datoriilor rezultate din împrumuturile contractate cu scadenţă în anul curent.
9. să analizeze și să propună spre aprobare asociatului unic , bugetul de venituri si cheltuieli, contractarea imprumuturilor,lista nominala a cheltuielilor de capital si casarea mijloacelor fixe;
10.să îndeplinească obiectivele şi criteriile de performanţă prevăzute în anexa nr. 3;
11. să ia măsuri pentru asigurarea pazei instituţiei şi a serviciilor de prevenire şi stingere a incendiilor;
12. să stabilească măsuri privind protecţia muncii, pentru cunoaşterea de către salariaţi a normelor de securitate a muncii;
13. să înainteze autorităţii raportul de activitate anual, în termen de 15 zile lucrătoare de la depunerea situaţiilor financiare anuale.
14. răspunde de arhivarea documentelor şi asigură păstrarea în arhiva proprie, timp de 10 (zece) ani, a tuturor registrelor de contabilitate şi a documentelor justificative ce stau la baza înregistrărilor în contabilitate, cu excepţia statelor de salarii, care se păstreaza timp de 50 (cincizeci) de ani.
15. asigură respectarea normelor emise de Ministerul Finanţelor cu privire la întocmirea şi utilizarea documentelor justificative pentru toate operaţiunile patrimoniale şi înregistrarea lor în contabilitate în perioada la care se referă.
16. semnează documentele contabile de achiziţie a unor bunuri în conformitate cu prevederile legale.
17. răspunde de relaţia cu clienţii societăţii, de încasările şi plăţile necesare bunei funcţionări a societăţii, comunicând ori de câte ori i se solicită de către asociat, evidenţe legate de situaţii legate de evoluţia strategiei de dezvoltare a firmei.
18. prospectează piaţa, căutând să atragă noi clienţi, are drept de semnătură pe documentele justificative şi în bancă.
19. transmite compartimentului de contabilitate, lunar, toate informaţiile necesare stabilirii corecte a drepturilor salariale ale personalului.
20. efectuează operaţiuni de încasări şi plăţi (prin caserie sau prin virament), asigură virarea încasărilor în contul şi banca societăţii, iar extrasele lunare se transmit la compartimentul de contabilitate.
21. organizează şi asigură exercitarea controlului financiar preventive, conform prevederilor legale în vigoare.
22. organizează inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale în vigoare si a hotararilor asociatului.
23. răspunde de înregistrarea şi mişcarea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar, precum şi de casarea acestora cu toate acţiunile conexe (dezmembrare,valorificare etc.).
24. formulează pentru uzul asociatului, observaţii şi propuneri de natură legislativă, metodologică, procedurală sau organizatorică.
25. examinează legalitatea, regularitatea şi conformitatea operaţiunilor, identifică
risipa şi gestiunea defectuoasă şi fraudele, iar pe aceste baze, propune măsuri pentru
recuperarea pagubelor şi sancţionarea celor vinovaţi, după caz.
26. respectă normele de protecţia muncii şi de sănătate potrivit reglementărilor în vigoare, având grijă ca şi angajaţii societatii să o facă.
27. respectă Regulamentul de Ordine Interioară şi Regulamentul de Funcţionare al societăţii, aducându-l şi la cunoştinţa personalului din subordine.
28. răspunde de întocmirea corectă a sarcinilor pentru angajati, conform fişei postului.
29. păstrează confidenţialitatea datelor la care are acces.
30. rezolvă şi alte sarcini care cad în sfera sa de activitate, trasate de asociat.
31. reprezintă societatea pe plan local în relaţia cu instituţii publice locale şi cu terţi.
32. actualizarea atribuţiilor se va face funcţie de modificările organizatorice legislative care apar.
33. emite decizii cu privire la buna desfăşurare a activităţii din societate.
34. răspunde de realitatea vărsămintelor Asociatului.
35. răspunde de existenţa reală a dividendelor plătite
36. răspunde de existenţa şi completarea la zi a registrelor impuse de lege
37. răspunde de îndeplinirea exactă a hotărârilor Asociatului
38. răspunde de stricta îndeplinire a îndatoririlor pe care legea şi actul constitutiv
le impun
39. (1) Dacă administratorul are într-o anumită operaţiune, direct sau indirect, interese contrare intereselor societăţii trebuie să îi înştiinţeze despre aceasta pe asociati, cenzori sau auditori interni şi să nu ia parte la nicio deliberare privitoare la această operaţiune.
(2) Aceeaşi obligaţie o are administratorul în cazul în care, într-o anumită operaţiune, ştie că sunt interesate soţul sau soţia sa, rudele ori afinii săi până la gradul al IV-lea inclusiv.
(3) Administratorul care nu a respectat prevederile alin. (1) şi (2) răspunde pentrudaunele care au rezultat pentru societate.
40. Administratorul trebuie să prezinte auditorilor interni şi auditorilor financiari, cu cel puţin 30 de zile înainte de ziua stabilită pentru şedinţa adunării generale situaţia financiară anuală pentru exerciţiul financiar precedent, însoţită de raportul lui şi de documentele justificative.
41. (1) Administratorul este obligat ca, în termen de 15 zile de la data adunării generale, să depună la registrul comerţului copii pe suport hârtie şi în formă electronică sau numai în formă electronică, având ataşată o semnătură electronică extinsă, ale situaţiilor financiare anuale, însoţite de raportul acestuia, raportul auditorilor financiari, precum şi de procesul-verbal al adunării generale, în condiţiile prevăzute de Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată.
(2) Datele cuprinse în situaţiile financiare anuale sunt transmise în formă electronică de către oficiile registrului comerţului către Ministerul Finanţelor Publice, în condiţiile stabilite prin norme metodologice aprobate prin hotărâre a Guvernului.
(3) Administratorul este obligat ca, în termen de 15 zile de la data aprobării acestora, să depună la oficiul registrului comerţului copii ale situaţiilor financiare anuale consolidate.
42. Asigură reţeaua de relaţii necesară dezvoltării activităţii Societăţii.
43. evaluează potenţialul furnizorilor şi al clienţilor.
44. stabileşte posibile căi de colaborare şi decide asupra parteneriatelor strategice.
45. elaborează planuri de afaceri şi le implementează
46. dezvoltă relaţii pozitive cu personalul Societăţii, în vederea motivării şi creşterii gradului de implicare în activitatea acesteia.
47. îndeplineşte procedura de convocare a Adunării Asociatilor
48. convoacă Asociatii şi comunică acestora ordinea de zi, cu propunerile administratorului
49. exercită mandatul cu prudenţa şi diligenţa unui bun administrator
50. să achite contribuţiile la asigurările de sănătate, asigurarile sociale şi la asigurările de accidente de munca si boli profesionale, somaj, precum şi impozitul pe venit, impuse de lege.
51. să anunţe Asociatii de decizia sa de a renunţa la mandat, precum şi existenţa unor situaţii care determină imposibilitatea exercitării mandatului.
52. să își respecte și onoreze obligatiile prevazute in prezentul contract de administrare;
Art.9. OBLIGATIILE SI DREPTURILE S.C. "UZINA DE APA SFANTU GHEORGHE S.R.L. prin Asociatul Comuna Sfantu Gheorghe prin Consiliul Local al Comunei Sfantu Gheorghe, are obligaţia
- sa asigure administratorului deplina libertate in organizarea si gestionarea activitatii societatii, in limitele prevazute de lege, de actul constitutiv al societatii si de prezentul contract;
- Sa asigure administratorului deplina libertate in conducerea, organizarea si gestionarea activitati societatii, cu exceptia limitarilor prevazute de lege si de prezentul contract;
- Sa plateasca administratorului, toate drepturile banesti ce i se cuvin.
S.C. " UZINA DE APA SFANTU GHEORGHE SRL prin Asociatul Comuna Sfantu Gheorghe prin Consiliul Local al Comunei Sfantu Gheorghe are dreptul
- sa pretinda administratorului indeplinirea obiectivelor si criteriilor deperformanta.
- sa solicite administratorului, periodic, prezentarea situatiei economico financiare a Societatii, stadiul realizarii investitiilor, precum si alte documente privind indeplinirea obiectivelor, criteriilor de performanta;
V. RESPONSABILITĂŢILE POSTULUI
Art.10. Atributii legate de activităţile specifice. Răspunde de:
1 .Calitatea relaţiei cu furnizorii şi clienţii.
2. Folosirea eficientă a resurselor Societăţii.
3. Respectarea obligaţiilor Societăţii faţă de furnizori, clienţi, organele financiare şi organismele guvernamentale.
4. Asigurarea drepturilor băneşti ale personalului angajat al Societăţii, conform clauzelor contractuale şi legislaţiei muncii.
5. Îndeplinirea la termen şi în conformitate cu dispoziţiile legale a obligaţiilor faţă de bănci, furnizori şi clienţi.
6. Calitatea climatului organizaţional.
7. Calitatea managementului Societăţii.
8. Corectitudinea datelor raportate.
Art.11. Atributii legate de funcţiile manageriale.
Administratorul răspunde de:
1 .Coordonarea eficientă a personalului din subordine.
2. Dotarea corespunzătoare cu echipamente şi consumabile necesare desfasurarii in bune conditii a activitatii subordonaţilor.
3. Calitatea pregătirii profesionale a angajaţilor din subordine.
Art.12. Atributii legate de disciplina muncii.
Administratorul răspunde de:
1 .Îmbunătăţirea permanentă a pregătirii sale profesionale şi de specialitate.
2. Respectarea prevederilor normativelor interne şi a procedurilor de lucru.
3. Se implică în vederea soluţionării situaţiilor de criză care afectează Societatea.
Art.13. AUTORITATEA POSTULUI ocupat de administrator:
1 .Decide asupra noilor direcţii de dezvoltare.
2. Stabileşte planurile de vânzări şi profit.
3. Propune bugetele şi corecţiile necesare spre aprobare asociatului unic al Societatii.
4. Semnează documentele de angajare, colaborare şi încetare a relaţiilor de muncă.
5. Semnează deciziile de modificare a funcţiei/salariului pentru angajaţii societatii.
6. Propune organigrama şi nomenclatorul de funcţii al Societăţii.
7. Semnează contracte cu furnizorii, clienţii şi partenerii strategici.
8. Aprobă procedurile de interes general ale Societăţii.
9. Semnează referate de investiţii, statele de plată şi rapoartele financiare ale Societăţii.
10. Solicită rapoarte de activitate şi ia măsurile necesare în vederea creşterii eficienţei activităţii Societăţii.
11. Utilizează echipamente/consumabile/materiale, autovehicule şi echipamente electronice, puse la dispoziţie de Societate.
12. Stabileşte prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine.
13. Aprobă/respinge recompense/penalizări, prelungirea/încetarea activităţii după perioada de probă a angajaţilor.
14. Aprobă/respinge cereri ale personalului din subordine.
Art.14. SPECIFICAŢIILE POSTULUI
a) sa aduca la indeplinire obiectivele, criteriile si indicatorii de performanta ale Societatii anexa care face parte integranta din prezentul contract;
b) sa prezinte, semestrial, asociatilor situatia economico-financiara a societatii, stadiul realizarii investitiilor, stadiul realizarii obiectivelor si criteriilor de performanta convenite, precum si alte documentatii solicitate de aceştia;
c) la solicitarea scrisa a organizatiei de sindicat din Societate, sa puna ladispozitia reprezentantului acesteia, date privind administrarea Societăţii;
d) sa constituie garantiile banesti prevazute de lege;
e) sa nu cesioneze contractul de administrare altei persoane;
f) administratorul este solidar răspunzător cu predecesorul sau imediat dacă, având cunoştinţă de neregulile săvârşite de acesta, nu le comunică asociatilor, cenzorilor sau, după caz, auditorilor interni şi auditorului financiar;
VI. ÎNGRĂDIRI, CLAUZE DE LOIALITATE SI CONFIDENTIALITATE
Art.15. Administratorul este obligat sa-si foloseasca intreaga capacitate de munca in interesul societatii, comportandu-se ca un bun comerciant.
Art.16. Pe intreaga durata a prezentului contract, administratorul este obligat sa pastreze confidentialitatea datelor, informatiilor si documentelor referitoare la activitatea societatii, care au acest caracter, obligatie care se mentine si pentru o perioada de 3 ani de la incetarea prezentului contract de mandat.
Art.17. (1) Administratorul îşi va exercita mandatul cu prudenţa şi diligenţa unui bun administrator.
(2) Administratorul nu încalcă obligaţia prevăzută la alin. (1), dacă în momentul luării unei decizii de afaceri el este în mod rezonabil îndreptăţit să considere că acţionează în interesul Societăţii şi pe baza unor informaţii adecvate.
(3) Decizie de afaceri, în sensul prezentei legi, este orice decizie de a lua sau de a nu lua anumite măsuri cu privire la administrarea Societăţii.
(4) Administratorul îşi vor exercita mandatul cu loialitate, în interesul Societăţii.
(5) Administratorul nu va divulga informaţiile confidenţiale şi secretele comerciale ale Societăţii, la care are acces în calitatea lor de administrator. Această obligaţie ii revine şi după încetarea mandatului de administrator.
Art. 18 (1) Este interzisă creditarea de către Societate a administratorului acesteia, prin intermediul unor operaţiuni precum:
a) acordarea de împrumuturi administratorului;
b) garantarea directă ori indirectă, în tot sau în parte, a oricăror împrumuturi acordate administratorului, concomitentă ori ulterioară acordării împrumutului;
c) garantarea directă ori indirectă, în tot sau în parte, a executării de către administrator a oricăror alte obligaţii personale ale acestuia faţă de terţe persoane;
d) dobândirea cu titlu oneros ori plata, în tot sau în parte, a unei creanţe ce are drept obiect un împrumut acordat de o terţă persoană administratorului ori o altă prestaţie personală a acestuia.
(2) Prevederile alin. (1) sunt aplicabile şi operaţiunilor în care sunt interesaţi soţul sau soţia, rudele ori afinii până la gradul al IV-lea inclusiv ai administratorului; de asemenea, dacă operaţiunea priveşte o societate civilă sau comercială la care una dintre persoanele anterior menţionate este administrator ori deţine, singură sau împreună cu una dintre persoanele sus-menţionate, o cotă de cel puţin 20% din valoarea capitalului social subscris.
VII. RASPUNDEREA PARTILOR
Art.19. Aprecierea activitatii administratorului se face prin analizarea gradului global de indeplinire a criteriilor de performanta.
Art.20. Pentru neindeplinirea sau indeplinirea necorespunzatoare a obligatiilor prevazute in prezentul contract, partile raspund potrivit legii.
Art.21. Raspunderea administratorului este angajata, in cazul nerespectarii prevederilor legale, ale actului constitutiv, ale prezentului contract si hotarariloradoptate de către asociatul Societatii, Comuna Sfantu Gheorghe prin Consiliul Local al Comunei Sfantu Gheorghe.
Art.22. Administratorul raspunde civil pentru daunele produse societatii prin orice act al sau contrar intereselor acesteia, prin acte de gestiune imprudenta, prin utilizarea abuziva sau neglijenta a fondurilor societatii, daca acestea nu constituie infractiuni.
Art.23. In cazul in care Asociatul Societatii, Comuna Sfantu Gheorghe prin Consiliul Local al Comunei Sfantu Gheorghe a hotărât pornirea actiunii in raspundere impotriva administratorului, mandatul acestuia inceteaza.
Art.24. Administratorul raspunde, potrivit legii, pentru daunele produse societății, prin orice act al său contrar intereselor acesteia, prin acte de gestiune imprudenta, utilizarea abuziva sau neglijenta a valorilor materiale si banesti ale societatii.
Art.25. In cazul in care exista indicii privind savarsirea unei infractiuni in legatura cu executarea contractului de Administrare, asociatii au obligatia sesizarii, de indata, a organelor de urmarire penala.
VIII. FORTA MAJORA
Art.26. Nici una dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea in termen sau/si de executarea in mod necorespunzator total sau/si partial a oricarei obligatii care ii revine, in baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este definita de lege.
Art.27. (1) Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice in scris celeilalte parti in termen de 5 zile calendaristice consecutive, producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii consecintelor lui.
(2) Daca nu procedeaza la anuntarea in termenul prevazut la alin. (1) a inceperii si incetarii cazului de forta majora, partea care il invoca suporta toate daunele provocate celeilalte parti prin neanuntarea in termen
Art.28. Daca in termen de 30 de zile de de la producere, evenimentul respectiv nu inceteaza, partile au dreptul sa-si notifice incetarea de plin drept a prezentului contract, fara ca vreuna dintre ele sa pretinda daune-interese.
Art.29. Forta majora se constata de catre o autoritate competenta.
IX. MODIFICAREA CONTRACTULUI
Art.30. Prevederile prezentului contract pot fi modificate, dupa o prealabila notificare scrisa, cu acordul ambelor parti, prin act aditional.
Art.31. Prezentul contract va fi adaptat corespunzator reglementarilor legale ulterioare incheierii acestuia, care ii sunt aplicabile.
Art.32. Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula, celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. Partile convin ca orice clauza declarata nula sa fie inlocuita printr-o alta clauza care sa corespunda satisfacator intelesului contractului.
X. Corespondenta
Art.33. (1) Corespondenta legata de derularea prezentului contract se efectueaza in scris, prin scrisori recomandate cu confirmare de primire, prin fax sau direct la sediul partilor.
Fiecare parte contractanta este obligata ca in termen de 3 zile lucratoare din momentul in care intervin modificari ale datelor ce figureaza in prezentul contract sa notifice celeilalte parti contractante schimbarile survenite.
In acceptiunea partilor contractante, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte este valabil indeplinita daca va fi transmisa la sediul Societăţii ori sediul Asociaţilor, precum şi după caz la adresa de domiciliu al Administratorului.
In cazul in care notificarea se face pe cale postala, aceasta va fi transmisa, prin scrisoare recomandata, cu confirmare de primire si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare.
Notificarile verbale nu se iau in considerare de niciuna dintre parti, daca nu sunt confirmate prin intermediul uneia din modalitatile prevazute la alineatele precedente.
XI. INCETAREA CONTRACTULUI
Art.34. Partile convin ca efectele prezentului contract sa inceteze in una sau mai multe din urmatoarele situatii:
a) expirarea perioadei pentru care a fost incheiat, daca partile nu au renegociat prelungirea lui;
b) revocarea administratorului de catre Adunarea Generală a Asociaţilor;
c) administratorul nu isi indeplineste una sau mai multe obligatii prevazute in prezentul contract;
d) administratorul nu respecta hotararile Adunarii Generale a Asociaţilor;
e) administratorul nu respecta legislatia aplicabila societatilor comerciale;
f) administratorul nu constituie garantiile pentru administrator in termenele stabilite de lege sau le diminueaza, indiferent de motiv;
g) administratorul renunta la mandatul incredintat;
h) acordul de vointa al partilor;
i) intervine un caz de incompatibilitate prevazut de lege si/sau de prezentul contract;
j) decesul sau punerea sub interdictie judecatoreasca a administratorului;
k) insolvabilitatea sau lichidarea societatii;
l) nerealizarea, timp de 1 an, a criteriilor, obiectivelor şi indicatorilor de performanta stabilite in anexa la prezentul contract.
Art.35. In cazul revocarii sale, administatorul este obligat sa inapoieze societatii comerciale, toate actele si documentele detinute in exercitarea atributiilor sale la data expirarii preavizului acordat, potrivit legii .
XII. LITIGII
Art.36. Partile au convenit ca toate neintelegerile privind validitatea prezentului contract sau rezultate din interpretarea, executarea sau incetarea acestuia sa fie rezolvate pe cale amiabila.
Art.37. In cazul in care rezolvarea litigiilor nu este posibila pe cale amiabila, partile se vor adresa instantelor judecatoresti competente.
XIII. DISPOZITII FINALE
Art. 38. - (1) In vederea evaluarii Administratorului , la nivelul autoritatii se infiinteaza comisia de evaluare.
(2) Comisia de evaluare este alcatuita din reprezentanţi ai asociatilor şi sunt numiti prin hotarare a autoritatii locale deliberative.
Art. 39. - (1) Administratorul are obligatia de a inainta, in termen de 15 zile lucratoare de la depunerea situatiilor financiare anuale, un raport de activitate cu privire la îndeplinirea obiectivelor, criteriilor şi indicatorilor de performanţă.
Art. 40. - (1) Evaluarea Administratorului este organizata in urmatoarele etape:
a) analiza raportului de activitate inaintat,
b) sustinerea raportului de activitate de catre Administrator, in cadrul unui interviu;
(2) Notarea raportului de activitate se face in baza obiectivelor, criteriilor şi indicatorilor de performanţă anexă la contractul de administrare.
Art. 41. - (1) In cazul in care nota finala se situeaza sub 7 (sapte), rezultatul evaluarii este nesatisfacator şi are ca efect revocarea administratorului .
(2) Rezultatul final al evaluarii se aproba prin hotarare a consiliului local.
Art.42. Administratorul are dreptul sa solicite mediere, consultanta sau alte masuri de protectie din partea Asociatilor S.C. "UZINA DE APA SFANTU GHEORGHE S.R.L. in solutionarea situatiilor conflictuale, cu sindicatele sau cu alte organizatii legal constituite.
Art.43. Prevederile prezentului contract sunt supuse dispozitiilor Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare,Actului Constitutiv al S.C. " UZINA DE APA SFANTU GHEORGHE S.R.L., OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, fiind asimilat contractului de management si se completeaza cu dispozitiile Codului civil aplicabile.
Art.44. Prezentul contract intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si se depune de catre administratorul S.C. "UZINA DE APA SFANTU GHEORGHE S.R.L. spre inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe lângă Tribunalul Tulcea in termen de 15 zile de la datasemnarii lui.
Art.45. Prezentul contract, impreuna cu anexele sale care fac parte integranta din cuprinsul sau, reprezinta vointa partilor si inlatura orice alta intelegere verbala dintre acestea, anterioara sau ulterioara incheierii lui.
Art. 46. - Daca Administratorul nu inlatura motivele de incompatibilitate, ori de conflict de interese, in termen de 30 de zile de la aparitia acestora, este obligat sa plateasca despagubiri Societăţii, parte semnatară a prezentului contract
Art. 47. Prezentul contract a fost incheiat intr-un numar de 3 (trei) exemplar originale, fiecare parte a primit cate 1(un) exemplar, iar un exemplar se va depune la Registrul Comertului si constituie un contract administrativ.
S.C. "UZINA DE APA ADMINISTRATOR,
SFANTU GHEORGHE S.R.L. SC UZINA DE APA SFANTU GHEORGHE SRL
Prin Comuna Sfantu Gheorghe
prin Consiliul Local al comunei Sfantu Gheorghe CARPOV ANDREEV GEORGE
reprezentat prin Batrinu Gabriel Adrian
INIȚIATOR,
PRIMAR,
SIDORENCU Valentin
Anexa nr. 1 la Contractul de ADMINISTRARE
OBIECTIVE DE PERFORMANTA
Pe intreaga durata a contractului de mandat se urmaresc :
1. Evolutia volumului de activitate al S.C. UZINA DE APA SFANTU GHEORGHE S.R.L.
2. Evolutia rezultatelor financiare ale societatii din activitatea de exploatare:
a) cresterea profitului;
b) reducerea pierderilor;
c) diminuarea creantelor si a nivelului datoriilor ;
Fundamentarea cheltuielilor de natura salariala prevazute in bugetul de venituri si cheltuieli se va face pe baza indicelui dr crestere s castigului salarial mediu brut lunar, care nu va putea fi mai mare de 60% din indicele de crestere a productivitatii muncii, calculat in unitati valorice comparabile sau in unitati fizice, dupa caz.
Anexa nr. 2 la Contractul de ADMINISTRARE
CRITERII DE PERFORMANTA
- Rata profitului net
Profit net
…………………………..x100(% sa fie >……1……% 41385
_____________=7,3477%
Cifra de afaceri 563236
- Rata rentabilitatii exploatarii
Rezultatul exploatarii 49261
_________=8,7460%
…………………………..x100(% sa fie >……1……% 563236
Cifra de afaceri
- Rata rentabilitatii economice
Rezultatul exploatarii 49261
…………………………..x100(% sa fie >…………% ________=29,51%
Total active 166935
- Productivitatea muncii in preturi curente
Cifra de afaceri
…………………….(mii lei/salariat, sa fie >…………mii le/salariat 563236
_______=40231 14
Datorii
…………….x 365 zile pentru un an sa fie <……45……zile 60047
Cifra de afaceri anuale _______X365=38,9098
563236