ANEXA NR. 2 la proiectul de hotărâre nr. 17 din 20.02.2025

 

DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE

închiriere izlaz comunal din proprietatea privată a comunei Sfântu Gheorghe pe anul 2025

 

Documentația de atribuire cuprinde:

  1. Informații generale privind proprietarul;
  2. Informații generale privind obiectul închirierii;
  3. 3.        Condiții generale ale închirierii;
  4. 4.        Condiții specifice de solicitare în vederea atribuirii directe;
  5. 5.        Clauze referitoare la încetarea contractului de închiriere;
  6. 6.        Instrucțiuni privind organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire directă;
  7. 7.        Instrucțiuni privind modul de prezentare a dosarului de solicitare pentru atribuire directă pajiști;
  8. 8.        DISPOZIȚII FINALE.

 1. Informaţii generale privind proprietarul

     Comuna Sfântu Gheorghe, codul fiscal: 4793880, adresa: Comuna Sfântu Gheorghe, str. I nr.33, Tel./fax:  0040 371337460;  E- mail: primaria_sf.gheorghe_delta@yahoo.com.

     Documentaţia de atribuire poate fi obținută de la sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, Str. I nr.33.

     Data limită pentru depunerea dosarelor cu cereri atribuire directă este 30 aprilie 2025, ora 14:00.

     Atribuirea directă a izlazului comunal proprietate privată a comunei Sfântu Gheorghe  se va organiza în data de 1 mai 2025, începând cu ora10.00 la sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe.

  2. Informații generale privind obiectul închirierii

2.1. Descrierea bunului care urmează să fie închiriat

 Terenuri înregistrate cu categoria de folosință „pășune”, aparținând izlazului comunal, proprietate privată a comunei Sfântu Gheorghe, conform Anexei 1 la proiectul de hotărâre.

2.2. Destinația bunului ce face obiectul închirierii

       Închirierea se face pentru menținerea suprafețelor, punerea în valoare, folosirea optimă a izlazului și protecția mediului, creșterea producției de masă verde.

2.3. Condiţii de exploatare a închirierii şi obiectivele de ordin economic, financiar, social şi de mediu, urmărite de către proprietar privind exploatarea eficace a bunului ce face obiectul închirierii

 Prin realizarea închirierii izlazului, proprietate privată a comunei, se vor obţine resurse financiare  care se fac venit la bugetul local.

 Creşterea animalelor este o activitate economică importantă și trebuie facilitat accesul acestora la suprafețele care compun izlazul comunal, aflate în proprietatea privată a comunei Sfântu Gheorghe, în condițiile în care pentru majoritatea crescătorilor de animale singura sursă de asigurare a hranei pe perioada verii este masa verde obținută de pe izlaz. Folosirea și exploatarea izlazului se face cu respectarea bunelor condiții agricole și de mediu, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cu respectarea Amenajamentului Pastoral al comunei Sfântu Gheorghe.

3. Condiţii generale ale închirierii

Condiţiile generale ale închirierii sunt prezentate după cum urmează:

3.1. Regimul bunurilor utilizate de locatar în derularea închirierii

În derularea închirierii, bunul preluat de locatar îl constituie terenurile care compun izlazul comunal cu categoria de folosinţă „pășune”, proprietate privată a comunei Sfântu Gheorghe, situate în extravilanul comunei Sfântu Gheorghe şi care la încetarea din orice cauză a contractului de închiriere vor fi repartizate după cum urmează:

  • bunuri de retur, constând în terenul închiriat care se va reîntoarce în posesia proprietarului liber de orice sarcină;
  • bunuri proprii, constând din bunuri utilizate de locatar pe durata închirierii, care sunt şi rămân în proprietatea acestuia la încetarea contractului de închiriere dacă nu fac obiectul intenției proprietarului de a le achiziționa ca bunuri de preluare. Orice investiție sau amenajare care este necesară scopului pentru care a fost închiriat terenul, se va realiza în baza unei Autorizații de Construire însoțită de toate avizele cerute de lege. Construirea fermei fără autorizație de construcție, se sancționează conform prevederilor legale în vigoare.
  • Locatarul are obligația să vizeze anual contractul de închiriere la Primăria comunei Sfântu Gheorghe, lipsa vizei anuale conducând la rezilierea contractului. În vederea obținerii vizei, anual, locatarul are obligația să depună o solicitare până la 15 martie a fiecărui an, însoțită de o situație centralizatoare, extrasele RNE, adeverința de la Registrul Agricol și alte documente doveditoare din care să reiasă că deține în folosință un efectiv de animale al cărui nr. de UVM -uri este conform celui prevăzut în contract. Totodată va depune o declarație pe propie răspundere din care să reiasă că efectivul de animale declarat anual, nu face obiectul unor contracte în derulare și nici nu vor face obiectul altor contracte pe perioada anului curent până la expirarea contractului și alte documente în baza cărora se vor actualiza datele comunicate în anul anterior ( nr. de animale, categoria, vârsta, numele persoanelor care lucrează la fermă, contractele încheiate cu aceștia etc.) În cazul în care efectivul de animale este mai mic decât cel necesar pentru pășunea închiriată, se va rezilia contractul, urmând a fi demarată o nouă procedura de atribuire a suprafeței de pășune, conform legislației în vigoare.

3.2. Obligaţiile privind protecţia mediului, stabilite conform legislaţiei în vigoare

Toate obligaţiile privind protecţia mediului, stabilite conform legislaţiei în vigoare pe parcursul derulării contractului de închiriere, cad în sarcina locatarului, motiv pentru care acesta va obţine pe cheltuiala sa avize, acorduri şi autorizaţii de funcţionare pe care are obligaţia să le respecte.

Nerespectarea acestora atrage după sine sancţionarea şi/sau aplicarea de către factorii interesaţi de amenzi contravenţionale.

3.3. Obligativitatea asigurării exploatării în regim de continuitate şi permanenţă

Pe durata contractului de închiriere, locatarul are obligativitatea exploatării în regim de continuitate şi permanenţă a terenului închiriat cât și a bunurilor realizate prin grija acestuia.

3.4. Interdicţia subînchirierii/cesionarii bunului închiriat

După atribuirea directă a terenului şi încheierea contractului de închiriere, locatarul nu poate subînchiria/cesiona terenul, iar în acest sens se va prevede o clauză în contractul de închiriere.

3.5. Durata închirierii

  Durata închirierii este de 7 ani, respectiv de la data semnării contractului de către ultima parte, cu posibilitatea prelungirii acestuia prin act adiţional, în condiţiile legii, cu respectarea perioadei de pășunat, respectiv la sfârșitul verii și toamna, atunci când nivelul freatic este cel mai scăzut, conform Amenajamentului pastoral.

  Durata închirierii poate fi prelungită, la cererea scrisă a utilizatorului adresată locatorului, cu 30 de zile anterior expirării duratei pentru care a fost încheiat contractul, prin acordul expres al părţilor, convenit prin act adiţional, în condiţiile legii, cu condiţia ca prin prelungire să nu se depăşească termenul maxim de 10 ani prevăzut la art. 9 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.34/2013, cu modificările și completările ulterioare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 86/2014, cu modificările ulterioare.

3.6. Chiria  minimă

Pretul chiriei izlazului  este de 248 lei/ha/an – stabilit conform prevederilor art. 6 alin. (3) și (4) din anexa la HG nr.1064/2013 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.34/2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea, pajiștilor permanente și pentru modificarea și completarea Legii fondului funciar nr.18/1991, cu modificările și completările ulterioare, calculată astfel: 

  1. Producția anuală de iarbă diponibilă: 4006,0949 ha (suprafață izlaz) x 3,1to / ha ( producție medie to/ha/ an, conform amenajamentului pastoral) = 12.418,89 tone.

      b) Valoarea ierbii disponibile = 12.418,89  to (producția anuală de iarba diponibilă) x 80 lei / to (prețul mediu al ierbii stabilit prin HCJ nr. 188 / 2024) = 993.511,20 lei.

     c) Nivelul minim de închiriere =  993.511,20 lei (valoarea ierbii disponibile) - 0 lei (valoare investiții) = 993.511,20 lei : 4006,0949 ha = 248 lei/ha/an,  la care se adaugă taxa pe teren stabilită conform Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare.

Modalitatea de plată și sancțiunile în caz de întârziere la plată/neplata chiriei sunt prevăzute în contractul de închiriere încheiat între locatar și locator.      

3.7. Condiţiile speciale impuse de natura bunurilor ce fac obiectul închirierii, cum sunt:

Pentru bunurile care fac obiectul închirierii, se impune respectarea condiţiilor impuse de legislaţia în vigoare, de acordurile şi convenţiile internaționale la care România este parte. Având în vedere că terenurile aparținând izlazului comunal, care fac obiectul prezentei documentații sunt situate în mare parte în perimetrul ariilor protejate din Rezervația Biosferei Delta Dunării, se vor respecta de către locatari toate condiţiile de mediu impuse prin legislaţia în vigoare. Se interzice păşunatul animalelor în zonele strict protejate. Locatarii vor respecta legislaţia referitoare la gestionarea deşeurilor şi o vor aplica în consecinţă.

     Pe durata executării contractului se vor lua măsuri pentru protejarea calităţii aerului, apei şi a solului, conform legislaţiei în vigoare.

4. Condiţiile   specifice de solicitare, în vederea  atribuirii directe:

4.1- privind ofertanţii persoane juridice:

a) Să fie agent economic înregistrat la Oficiul Registrului Comertului din judeţul Tulcea;

b) Să aibă sediul social pe teritoriul administrativ al comunei Sfântu Gheorghe (crescători de animale din cadrul colectivității locale);

c) Să aibă ca obiect de activitate înregistrat în Registrul Comerţului la data depunerii ofertei,   activitatea codificată CAEN:  0141 – creşterea bovinelor de lapte; 0142 – creşterea altor bovine; 0145 – creşterea caprinelor şi ovinelor; 0162 –Activități auxiliare pentru cresterea animalelor;

d) Să facă dovada deţinerii unui numar suficient de animale pentru a asigura încărcătura minima de 0,3 UVM / ha ;

e) Animalele trebuie să fie înregistrate în RNE.

f) Să nu furnizeze date false în documentele de calificare.

4.2-privind ofertanţii asociaţii ale crescătorilor de animale:

a) Să fie asociaţie înfiinţată conform OG nr.26/2000, înscrisă în registrul asociaţiilor şi fundaţiilor de la Judecătoria Tulcea;

b) Să aibă sediul social pe teritoriul administrativ al comunei Sfântu Gheorghe, (crescători de animale din cadrul colectivității locale) și să fie înscris în Registrul agricol al comunei comunei Sfântu Gheorghe;

c) Să aibă ca scop principal sprijinirea crescătorilor de animale – bovine, ovine -  de pe raza comunei Sfântu Gheorghe în vederea ridicării nivelului calitativ al creşterii şi îngrijirii acestora;

d) Să facă dovada deţinerii unui numar suficient de animale pentru a asigura încărcătura minima de 0,3 UVM / ha ;

e) Animalele membrilor asociatiei trebuie să fie înregistrate în RNE;

f) Asociatia trebuie sa fie legal constituita cu cel puțin un an înainte de data depunerii cererii pentru atribuirea directa a contractului.

g) Să nu furnizeze date false în documentele de calificare.

4.3- privind ofertanţii persoane fizice:

a) Să aibă domiciliul sau reședința pe raza comunei Sfântu Gheorghe, (crescători de animale din cadrul colectivității locale), membrii ai colectivitatii locale;

b) Să facă dovada deţinerii unui numar suficient de animale pentru a asigura încărcătura minima de 0,3 UVM / ha;

c) Animalele trebuie să fie înregistrate în RNE.

d) Să aibă animalele înscrise în Registrul agricol al comunei Sfântu Gheorghe;

5. Clauze referitoare la încetarea contractului de inchiriere.

Contractul de inchiriere încetează în următoarele situaţii:

a) în cazul imposibilităţii obiective a locatarului de a-l exploata prin neasigurarea încărcăturii minime de animale;

b) păşunatul altor animale decât cele înregistrate în RNE;

c) la expirarea duratei stabilite în contractul de închiriere;

d) în cazul în care interesul naţional sau local o impune, prin denunţarea unilaterală de către locator în baza documentelor oficiale, cu plata unei despăgubiri juste şi prealabile în sarcina acestuia, în caz de dezacord fiind competentă instanţa de judecată;

e) în cazul nerespectării obligaţiilor contractuale de către locatar, prin reziliere de către locator, cu plata unei despăgubiri în sarcina locatarului;

f) în cazul nerespectării obligaţiilor contractuale de către locator, prin reziliere de către locatar, cu plata unei despăgubiri în sarcina locatorului;

g) în cazul imposibilităţii obiective a locatarului de a-l exploata, prin renunţare, fără plata unei despăgubiri;

h) neplata la termenele stabilite prin contract a chiriei şi a penalităţilor datorate;

i) în cazul vânzării animalelor de către locatar;

j) schimbarea destinaţiei terenului, folosirea pajiştii în alte scopuri decât cel pentru care a fost închiriat terenul;

k) în cazul în care se constată faptul că izlazul  închiriat nu este folosit;

l) în cazul în care hotărârea de consiliu local prin care a fost aprobată închirierea pășunii ce face obiectul prezentului contract este declarată nulă de drept sau revocată ca urmare a solicitării Instituției Prefectului, prin reziliere de către locator, fără plata unei despăgubiri.

6. Instrucţiuni privind organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire directa

A. Procedura de atribuire directă

6.1.Procedura de atribuire directa se desfăşoară dacă există cel puţin un solicitant care îndeplineşte condiţiile stabilite în prezenta documentație de atribuire.

6.2.După primirea cererilor, în perioada anunțată și înscrierea lor în ordinea primirii în registrul ,,cereri”, acestea vor fi predate comisiei de atribuire, constituită prin hotărâre de Consiliu local  și se va desfășura procedura de atribuire, la data fixată.

6.3.Comisia de atribuire  verifică dacă cererea conține totalitatea documentelor și datelor cerute în prezenta documentație, iar în cazul în care nu sunt probleme, solicită încheierea contractelor de închiriere.

6.4.În cazul în care o cerere nu respectă toate cerințele sau nu conține toate documentele solicitate prin prezenta documentație, este declarată neconformă și nu va fi luata in considerare la procedura de atribuire directa.

6.5.Inchirierea izlazului  prin atribuire directa se face cu respectarea dreptului de preferinta al asociatiilor patrimoniale ale membrilor colectivitatii locale, proprietari de animale inscrise in RNE.

6.6.Asociatiile crescatorilor locali, persoanele juridice cu sediul social pe teritoriul comunei Sfântu Gheorghe care solicită  inchirierea prin atribuire directa, trebuie sa fie legal constituite cu cel putin un an inainte de data depunerii cererii pentru atribuirea directa a contractului de închiriere pasuni.

6.7.In situatia in care pentru aceeași suprafata de teren sunt depuse doua sau mai multe cereri ce indeplinesc conditiile impuse in ceea ce priveste atribuirea directa, comisia de atribuire va proceda la atribuirea terenului in cauza  in favoarea solicitantului ce ofera pretul cel mai mare (pasul  de ofertare cu strigare peste pretul stabilit este de minim 31 lei / ha / an).

6.8. Cererile de atribuire izlaz, primite şi înregistrate după termenul limită de primire precizat în anunţul publicitar, vor fi excluse de la procedura de atribuire directa.

6.9. Comisia de atribuire are dreptul să descalifice orice solicitant care nu îndeplineşte, prin documentele prezentate, condiţiile prevazute in documentatia de atribuire.

6.10. Procesul-verbal al ședinței va fi semnat de către membrii Comisie de atribuire directă evaluare cât și de către participanții la atribuire.La cerere se va înmâna câte o copie și participanților.

7.   Instrucţiuni privind modul de prezentare a dosarului de solicitare pentru atribuire directa pasuni

7.1. Solicitantii vor depune la Registratura Primăriei comunei Sfântu Gheorghe o cerere de atribuire directă  a izlazului cu specificarea expresa a efectivului de animale pe care îl dețin și înscrise în RNE din localitatea pe raza careia isi are domiciliul/resedinta/sediul. Modelul cererii este prevăzut în prezenta documentatie de atribuire.

7.2. Asociatiile crescatorilor locali, persoanele juridice cu sediul social pe teritoriul comunei Sfântu Gheorghe care solicita inchirierea prin atribuire directa, prin reprezentantul legal, alaturi de cerere, depun un tabel cu membrii asociatiei, crescatori locali de animale avand un numar de animale inscrise in RNE care asigura incarcatura minimă de 0,3 UVM / ha. Tabelul va fi certificat printr-un document ( adeverinta ) din care sa reiasa ca proprietarul  de animale din speciile bovine, ovine si caprine pentru care solicita pasune, sunt inscrise in RNE.

7.3.In situatia in care nu este corelatie intre tabelul prezentat si documentul (adeverinta ) din care reiese ca proprietarul  de animale din speciile bovine și ovine pentru care solicita pasune, le are inscrise in RNE, comisia va lua in considerare documentul privind inscrierea animalelor in RNE.

7.4.Crescatorii de animale din cadrul colectivitatii locale (persoane fizice), depun personal cerere   de atribuire directa a pasunii, cu specificarea expresa a trupului de pasune (tarla, parcela, suprafata,etc.) solicitat. Cererea va fi insotita de documente (adeverinta, etc.) din care sa reiasa ca animalele din speciile bovine și ovine pentru care solicita pasune, sunt inscrise in RNE.

7.5. Documente ce insotesc cererea:

A) Persoane fizice

  • Act de identitate - (în copie);
  • Certificat de atestare fiscală privind plata la zi a taxelor si impozitelor față de bugetul local, valabil la data depunerii cererii - original ;
  •  document eliberat/vizat de DSVSA-Tulcea ( adeverință ) din care să reiesă că animalele din speciile bovine, ovine, caprine pentru care solicită pășune, le are înscrise în RNE;
  • Adeverință eliberată de Primaria Cornunei Sfântu Gheorghe din care să rezulte că animalele sunt înscrise la Registrul Agricol al Comunei Sfântu Gheorghe, la zi;

B) Persoane juridice

  • Certificat de inregistrare (CUI -ORC) - ( în copie);
  • Certificat constatator emis de ORC Tulcea, valabil la data depunerii cererii (în copie);
  • Adeverinta eliberata de catre medicul veterinar concesionar / DSVSA Tulcea din care sa reiasa ca proprietarul de animale din speciile bovine si ovine pentru care solicită pășune, le are  înscrise in RNE;               

C) Asociaţii înfiinţate conform OG nr. 26/2000

  • Statutul şi actul constitutiv (în copie);
  • Certificat de grefă/încheiere de la Judecătoria Tulcea privind înregistrarea asociaţiei (în copie);
  • Copii B.I./C.I. – ale membrilor asociaţiei (în copie);
  • Tabel cu membrii asociatiei, crescatori locali de animale avand un numar de animale inscrise in RNE care asigura incarcatura minima de 0,3 UVM/ha;
  • Adeverinta eliberata de catre medicul veterinar concesionar / DSVSA Tulcea din care sa reiasa ca proprietarul de animale din speciile bovine si ovine pentru care solicita pasune, le are  inscrise in RNE;

     Contractul de inchiriere se incheie cu asociatia, numai daca, in prealabil se prezinta un centralizator care cuprinde acordul dat prin semnatura, datele de identificare, numarul de animale si suprafata care revine pe fiecare membru al asociatiei.

Contractul de inchiriere va fi însoțit de un extras din Amenajamentul Pastoral pentru a fi posibilă implementarea lucrărilor de întreținere a pajiștilor, precum și anexa grafică a amplasamentului ce face obiectul contractului.

8. Dispozitii finale

8.1. Pentru rezolvarea aspectelor sau situaţiilor neprevăzute care ar putea sa apară cu ocazia desfăşurării procedurii de atribuire directa, comisia de atribuire directa poate lua decizii in limitele competentelor stabilite şi în conformitate cu reglementările legale in vigoare, decizii care vor fi consemnate in procesul-verbal al sedintei de atribuire directa si notificate in mod corespunzător solicitantilor.

8.2. Contractul de inchiriere se va incheia numai dupa comunicarea rezultatului atribuirii catre toti solicitantii participanti.

8.3. Denumirea instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute:

Solutionarea litigiilor aparute in legatura cu atribuirea, incheierea, executarea, modificarea si incetarea contractului de inchiriere se realizeaza potrivit prevederilor Legii nr.554/2004 privind  contenciosul   administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare. Actiunea in justitie se introduce la Tribunalul Tulcea - Secţia comerciala si contencios-administrativ, str. Toamnei, nr. 15, mun. Tulcea, jud. Tulcea.


Înregistrat la sediul comunei Sfântu Gheorghe 

Nr.______/_____________

 

CERERE DE ATRIBUIRE

pentru închirierea unor suprafețe de pășune aflate în proprietatea privată a comunei Sfântu Gheorghe  prin atribuire directă  

         

A.PERSOANA FIZICĂ

  1. Subsemnatul/Subsemnata, (nume, prenumele, inițiala tatălui):…………………………………………………………………..........................
  2. CNP/BI/CI Seria /Nr:…………………………………………………………………………
  3. Domiciliu………………………………………………………………………
  4. Telefon:……………………………………,E-mail:…………………………
  5. Cod din Registru Național al Exploatațiilor (RNE).................................................

Solicit închirierea prin atribuire directă a unei suprafețe de pășune, lotul nr................. aflată în proprietatea privată a comunei Sfântu Gheorghe, județul Tulcea pentru efectivul de animale pe care îl dețin în proprietate, în exploatația RO _________________, înregistrată în BND, animale care sunt înscrise în Registrul Național al Exploatațiilor (RNE), după cum urmează:

 

Categoria de animale înscrise în R.N.E

Nr.bucăți

0

1

Tauri, vaci si alte bovine de mai mult de 2 ani, ecvidee de mai mult de 6 luni

 

Bovine intre 6 luni si 2 ani

 

Bovine de mai puţin de 6 luni

 

Ovine

 

Caprine

 

 

B.PERSOANA JURIDICĂ/FORMA ASOCIATIVĂ

 1.Denumire:…………………………………………………………………

2.Cod fiscal/CUI:……………………………………………………………………………..

3.Sediul…………………………………………………………………………….

4.Reprezentant legal, domiciliu/CNP/BI/CI Seria /Nr:.............................................................

5.Cod din Registru Național al Exploatațiilor (RNE).................................................

6.Telefon:……………………………………,E-mail:……………………………………….

7.Obiectul de activitate, pe domenii:…………………………………………………………

(in conformitate cu prevederile din statutul propriu)

 

Declar pe propria răspundere, sub sancțiunile aplicate faptei de fals și uz de fals în declarații, că vom respecta legislația și normele în vigoare privind protecția mediului.

Ne angajăm ca, după semnarea contractului, să respectam amenajamentul pastoral, contractul de închiriere și prevederile legale.

 

Anexez prezentei cereri, următoarele documente:

□  Copie BI/CI ( în copie certificată pentru conformitate);

Adeverința privind animalele deținute în proprietate și înscrise in R.N.E. nr…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………;

□  Certificat de înregistrare (CUI -ORC) - ( în copie certificată pentru conformitate)-după caz;

□  Certificat constatator emis de ORC Tulcea, valabil la data depunerii cererii (în copie certificată pentru conformitate)-după caz;

□  Statutul  şi actul constitutiv (în copie certificată pentru conformitate)- după caz;

□ Certificat de grefă/încheiere de la Judecătoria Tulcea privind înregistrarea asociaţiei (în copie certificată pentru conformitate)- după caz;

□  Tabel cu membrii asociației, crescători locali de animale având un număr de animale înscrise în RNE care asigură încărcătura minimă de 0,3 UVM/ha;

□ Certificat fiscal;

  Adeverinta primarie;


Menționez că documentele anexate corespund realității și îmi asum întreaga responsabilitate, cunoscând prevederile Codului penal.

 

          Nume, prenume/denumire…………………..

          Semnătura…………..

          Funcția………………….

 

(denumirea)

TABEL CU MEMBRII ASOCIAŢIEI

Nr. crt.

Numele si prenumele membrului asociatiei

Date identificare

 BI/CI, nr., serie

 

 

 

Nr. de animale detinut pe categorii inscrise in Registrul National al Exploatatiilor/membru

Total UVM*/membru

Suprafata care revine fiecarui membru, proportional cu nr. de UVM**

 

Acordul membrilor asociatiei de a

incheia contractul de inchiriere cu Asociatia -

SEMNATURA

0

1

 

2

3

4

5

1.

 

 

Tauri, vaci si alte bovine de mai mult de 2 ani, ecvidee de mai mult de 6 luni

 

 

 

 

Bovine intre 6 luni si 2 ani

 

 

Bovine de mai puţin de 6 luni

 

Ovine

 

2.

 

 

Tauri, vaci si alte bovine de mai mult de 2 ani, ecvidee de mai mult de 6 luni

 

 

 

 

Bovine intre 6 luni si 2 ani

 

 

Bovine de mai puţin de 6 luni

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

Total general UVM/membrii:

 










* Conversia animalelor în Unitati Vite Mari (UVM) se va face tinand cont de coeficientii de conversie prevazuti in tabelul de mai jos, conform Ordinului nr.544/2013:

Categoria de animale

Coeficientul de conversie

Tauri, vaci si alte bovine de mai mult de 2 ani, ecvidee de mai mult de 6 luni

1,0

Bovine intre 6 luni si 2 ani

0,6

Bovine de mai puţin de 6 luni

0,4

Ovine

0,15

 

Calcul încarcatură animale (UVM): nr.bucati X coeficientul de conversie aferent categoriei de animale.

**Suprafata necesara se va stabili dupa cum urmeaza: numarul total de UVM (coloana 3) se imparte la capacitatea de pasunat, respectiv 0,3 UVM/ha conform Amenajamentului pastoral.

          Mentionez ca datele înscrise în prezenta lista sunt corecte și îmi asum întreaga responsabilitate, cunoscând prevederile art.326 din Codul penal privind falsul în declaraţii.

 

Solicitant_________________,

(denumire, semnătură reprezentant legal si stampila)