Art. 1. - Se constată că numărul maxim al posturilor corespunzător comunei Șotrile, ca instituție publică locală, stabilit potrivit art. III alin. (81) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 13/2011, cu modificările și completările ulterioare, și pct. 1 din anexa la respectiva ordonanță de urgență, comunicat de Instituția prefectului Prahova este de 22.
Art. 2. - (1) Se aprobă reducerea cu 10 % a numărului posturilor prevăzute la art. 1, respectiv se desființează două posturi, după cum urmează:
a) se desființează funcția publică de executie vacantă inspector, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului pentru Monitorizarea procedurilor administrative, structura acestuia rămânând Compartiment cu un singur post, funcție publică de execuție vacantă inspector, grad profesional asistent, în aparatul de specialitate al primarului comunei Șotrile;
b) se desființează funcția contractuală de execuție vacantă referent I/A și implicit Cabinetul viceprimarului, din aparatul de specialitate al primarului comunei Șotrile.
(2) Prin desființarea posturilor prevăzute la alin. (1), numărul de posturi rezultat, potrivit art. III alin. (81) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 63/2010, cu modificările şi completările ulterioare, este 20 de posturi.
Art. 3. - Se aprobă Organigrama de la nivelul comunei Șotrile, ca instituție publică locală, structură unitară, redată schematic, prin care se sistematizează și se concentrează modul de organizare a tuturor resurselor umane de la nivelul comunei Șotrile și detaliile cu privire la raporturile ierarhice de subordonare/supraordonare, precum și raporturile de colaborare, prevăzută în anexa nr. 1.
Art. 4.- Se aprobă Statul de funcții de la nivelul comunei Șotrile, ca instituție publică locală, care cuprinde funcțiile identificate prin denumire, clasă, nivelul studiilor, gradul profesional, gradul sau treapta profesională, după caz, cu încadrarea acestora în Organigrama comunei, regimul de ocupare a postului și precizarea titularului, după caz, conform modelului-cadru, prevăzut în anexa la Ordinul președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 1886/2019, prevăzut în anexa nr. 2.
Art. 5. – De la data când prezenta produce efecte juridice, Hotararea consiliului local nr 36 din 28 iulie 2022 pentru modificarea și completarea organigramei comunei Șotrile prin înființarea a unui post de asistent medical comunitar, de la nivelul comunei Șotrile, ca instituție publică locală, consolidată, se abrogă.
Art. 7. - Anexele nr. 1-2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 8. - Prezenta hotărâre se comunică, în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei Șotrile, prefectului județului Prahova, Agenției Naționale a Funcționarilor publici și se aduce la cunoștință publică prin publicarea în Monitorul Oficial Local, în format electronic, la adresa www.comunașotrile.ro, în subeticheta „HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE”, pentru înscrierea în Registrul pentru evidența hotărârilor autorității deliberative.