Având în vedere:
- Referatul de aprobare prezentată de domnul Senic Mihai – primarul comunei Stroieşti, judeţul Suceava înregistrată sub numărul 9240 din 10.12.2024;
- Raportul prezentat de doamna Maranda Dumitriţa - Oana, consilier în aparatul de specialitate al primarului comunei Stroieşti, înregistrat sub număr 9241 din 10.12.2024;
- Raportul de avizare al Comisiei de specialitate nr.1 pentru programe de dezvoltare economico – sociale, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului şi turism din cadrul Consiliului local al comunei Stroieşti, înregistrat sub numărul 7 din 17.01.2025 ;
În conformitate cu:
- prevederile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare,
- prevederile art.11 alin.(2) și art. 12 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, aprobate prin H.G. nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare;
- prevederile Ordinului nr. 281/2016 privind stabilirea formularelor standard ale Programului anual al achizițiilor publice și Programul anual al achizițiilor sectoriale;
- prevederile art.129 alin.(4) lit.e) din din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 196 alin.(1) lit.a) din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂȘTE
Art. 1. - Se aprobă Strategia anuală de achiziții publice a comunei Stroiești, județul Suceava, conform Anexei nr. 1 la prezenta hotărâre, care face parte integrantă din aceasta.
Art. 2. - Se aprobă Programul anual al achiziţiilor publice pentru anul 2025, conform Anexei nr. 2 la prezenta hotărâre, care face parte integrantă din aceasta.
Art. 3 – Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Primarul comunei Stroiești, prin aparatul său de specialitate.
Art. 4. - Hotărârea se va comunica Instituţiei Prefectului – Judeţul Suceava- pentru controlul legalităţii, primarului comunei şi se va aduce la cunoştinţă publică prin grija secretarului unităţii administrativ-teritoriale.