Nr. 5 / 27.02.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea indicatorilor economici aferenţi obiectivului “Actualizare plan urbanistic general şi obţinere avize pentru Comuna Tinosu, Judeţul Prahova”, în vederea fundamentării alocării fondurilor aferente programului pentru perioada 2025-2028 de la bugetul de stat

Inițiator proiect

Iulian-Gabriel ANDREI

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Tinosu

Comuna Tinosu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 5 din 27.02.2025

privind aprobarea indicatorilor economici aferenţi obiectivului “Actualizare plan urbanistic general şi obţinere avize pentru Comuna Tinosu, Judeţul Prahova”, în vederea fundamentării alocării fondurilor aferente programului pentru perioada 2025-2028 de la bugetul de stat

Văzând:

  • referatul de aprobare nr. 933/26.02.2025 initiat de primarul comunei Tinosu;
  • raportul compartimenului de specialitate nr. 934/26.02.2025;

            -     HCL Tinosu nr. 16/07.03.2024  privind aprobarea iniţierii demersurilor de actualizare a Planului Urbanistic General al comunei Tinosu și a Regulamentului Local de Urbanism aferent;

  • H.C.L. Tinosu nr. 23/25.04.2024 privind aprobarea prelungirii termenului de valabilitate al Planului Urbanistic General al comunei Tinosu și a Regulamentului Local de Urbanism al comunei Tinosu aferent;

            - adresa nr. 6114 din 21.02.2025, înregistrată la sediul Instituţiei Primăria Comunei Tinosu sub nr. 881/21.02.2025, prin care se solicită necesarul estimat de sume de la bugetul de stat pentru anul bugetar în curs şi estimările pentru următorii ani pentru finanţarea planurilor urbanistice generale ale localităţilor şi a regulamentele locale de urbanism care urmează să fie elabotate şi/sau actualizate;

 

Ȋn conformitate cu:

- prevederile art. 5 şi art. 6 din H.G. nr. 1137/2023   privind aprobarea Normelor metodologice pentru derularea programului multianual privind finantarea elaborarii si/sau actualizarii planurilor urbanistice generale ale localitatilor si a regulamentelor locale de urbanism;

- art. 51 din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare;

 

În temeiul art 139 alin (3) lit. e) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din OUG 57/2019 privind Codul administrativ,

Consiliul Local al Comunei Tinosu adoptă prezenta hotărâre:

 

Art. 1. Se aprobă indicatorii economici şi devizul financiar aferent obiectivului “Actualizare Plan Urbanistic General şi Regulament Local de Urbanism, comuna Tinosu, judetul Prahova”, în vederea fundamentării alocării fondurilor aferente Programului multianual de elaborare şi/sau actualizare a Planurilor Urbanistice Generale şi a Regulamentelor Locale de Urbanism, pentru perioada 2025-2028 de la bugetul de stat, conform Anexei, parte integrantă din prezenta hotărâre.

 

 

Art. 2. Se aprobă valoarea totală a contractelor de servicii, în sumă de 571.200,00 lei, inclusiv TVA, din care suma de 511.700,00 lei, de la bugetul de stat.

Art. 3. Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de către primarul comunei Tinosu.

Art. 4. Prezenta hotărâre va fi comunicată autorităţilor, precum sş adusă la cunoştinţă publică, prin  grija secretarului general al comunei Tinosu.

 

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Florinel IANCU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI TINOSU,

Eugenia DUMITRU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 5 / 27.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 5 / 27.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.02.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 04.03.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu