Nr. 5 / 25.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind alegerea președintelui de ședință al Consiliului local al comunei Topolog, judetul Tulcea pentru o perioadă de 3 luni

Inițiator proiect

Marian-Laurențiu CIOBANU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Tulcea

Consiliul Local al comunei Topolog

Comuna Topolog

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 5 din 25.03.2025

privind alegerea președintelui de ședință al Consiliului local al comunei Topolog, judetul Tulcea pentru o perioadă de 3 luni

Având in vedere,

- Referatul   de aprobare  nr.10 84/17.03.2025  a dlui. Primar Marian-Laurentiu  Ciobanu ,

 - Referatul   nr.1085/17.03.2025, întocmit  de secretarul general, delegat al comunei   Topolog, judetul  Tulcea , 

Tinând cont de  prevederile :

 Art.  123, art. 129 alin.1 si alin.14, art.138 alin.  6,8,9, si 10  ale art.   140 alin.1  din Ordonanța de  Urgență nr. 57/2019 privind  Codul  administrativ, 

In temeiul  prevederilor, art. 139 alin.1  și 196 alin. 1  lit.a din   Ordonanța de  Urgență nr. 57/2019 privind  Codul  administrativ, 

 

H O T Ă R Ă Ș T E

 

Art.1 -  Se alege ca președinte de ședință   DEMIAN IONEL consilier local, pentru o perioadă de 3 luni, 

Art.2 -    Presedintele de sedinta   exercită    atributiile   stabilite   prin   Ordonanța de  Urgență nr. 57/2019 privind  Codul  administrativ,  precum si cele stabilte in Regulamentul   de organizare   si functionare  a Consiliului local  Topolog, judetul Tulcea.

Art.3 -  Secretarul general al comunei   va comunica    prezenta hotărâre    Primarului comunei  Topolog, judetul  Tulcea   Instituției Prefectului-judetului Tulcea pentru verificarea   legalitătii    si o va aduce la cunostintă publică   prin publicare în format electronic   in    Monitorul Oficial  al comunei   Topolog, judetul  Tulcea, la pagina de  internet  a comunei     www.primaria-topolog.ro.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ionel DEMIAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI TOPOLOG,

Daniela-Elena BADIU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 5 / 25.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 12
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 1
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 5 / 25.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 25.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 07.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 04.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu