Nr. 3 / 30.01.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind reactualizarea componentei Comitetului Local pentru Situații de Urgență al comunei Tupilați, județul Neamț

Hotărâre

România

România

Județul Neamț

Consiliul Local al comunei Tupilați

Comuna Tupilați

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 3 din 30.01.2025

privind reactualizarea componentei Comitetului Local pentru Situații de Urgență al comunei Tupilați, județul Neamț

      Având in vedere temeiurile juridice, respectiv prevederile:

      - art. 12 din Ordonanța de Guvern nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență  aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2005,

    - Ordinul comun al MAP si MAI nr. 459/78/2019 pentru aprobarea Regulamentului privind gestionarea situațiilor de urgență generate de fenomene hidrometeorologice periculoase având ca efect producerea de inundații, secetă hidrologică, precum și incidente/accidente la construcții hidrotehnice, poluări accidentale pe cursurile de apă și poluări marine în zona costieră,

      - art. 129 alin. (2) lit. d) coroborate cu alin. (7), lit. h) din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

   Văzând referatul de aprobare nr. 294 din 20.01.2025 al primarul comunei prin care se motivează necesitatea actualizării componentei Comitetului Local pentru Situații de Urgenta(CLSU) al comunei Tupilați;

      Luând act de avizul favorabil al comisiei de specialitate a consiliului local;

      În temeiul dispozițiilor art. art. 139   alin. (1)  si art. 196  alin. (1) lit. a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ,

 

ADOPTĂ  PREZENTA HOTĂRÂRE:

 

       Art.1. Se aprobă componența Comitetului Local pentru Situații de Urgență (CLSU) al comunei Tupilați, județul Neamț, conform tabelului prevăzut in anexa care face parte integrantă  din prezenta hotărâre. 

      Art.2Primarul comunei împreună cu șeful SVSU Tupilați vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.

      Art.3. La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abroga orice dispoziții contrare. 

      Art.4. Secretarul general al comunei va asigura comunicarea prezentei hotărâri autorităților, instituțiilor și persoanelor interesate și o va duce la cunoștința publică prin afișare la sediul primăriei.

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Mircea PĂDURARU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI TUPILAȚI,

Constantin BOSTAN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 3 / 30.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 3 / 30.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 30.01.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 20.02.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 04.03.2025
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu