Nr. 7 / 20.02.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici finali si a devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții „Modernizare rețea drumuri sătești, comuna Tupilați, județul Neamț”, aprobat pentru finanțare prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny”

Hotărâre

România

România

Județul Neamț

Consiliul Local al comunei Tupilați

Comuna Tupilați

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 7 din 20.02.2025

privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici finali si a devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții „Modernizare rețea drumuri sătești, comuna Tupilați, județul Neamț”, aprobat pentru finanțare prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny”

      Având in vedere temeiurile juridice, respectiv prevederile:

      - art. 129 alin. (2) litera b), si art. 139 alin. (3) din Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările si completările ulterioare;

      - art. 44 alin.(1) din Legea nr.273/2006, privind finanțele publice locale;

      - O.U.G. 95/2021 pentru aprobarea Programului național de investiții "Anghel Saligny", -- - - Ordinul M.D.L.P.A. nr. 1333/2021 privind aprobarea Normelor metodologice pentru 

      punerea in aplicare a prevederilor Ordonanței de urgenta a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului național de investiții "Anghel Saligny", pentru categoriile de investiții prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 95/2021;

      - Ordinului M.D.L.P.A. nr. 1321/2021 pentru aprobarea standardelor de cost aferente obiectivelor de investiții prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a)-c) din Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului național de investiții "Anghel Saligny";

      - HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice, aferente obiectivelor/proiectelor de investitei finanțate din fonduri publice, cu modificările si completările ulterioare,

 

      Văzând  prevederile:

      - O.U.G. nr. 47/2022 privind ajustarea preturilor contractelor de achiziție publica/contractelor sectoriale/ contractelor de concesiune/acordurilor – cadru;

      - art. 3 din O.U.G. nr. 105/2023 privind instituirea unor măsuri în derularea Programului național de dezvoltare locală și a Programului național de investiții "Anghel Saligny",

 

      Ținând cont de:

      - Contractul de finanțare nr. 1516/19.06.2023 al MDLPA și nr. 2542/26.06.2023 al UAT Tupilați;

      - Referatul de aprobare al primarului comunei Tupilați în calitatea sa de inițiator, cu nr. 682 din 10 februarie 2025;

      - Raportul de specialitate întocmit de viceprimarul comunei Tupilați înregistrat sub nr.  686 din 11 februarie 2025;

      - Dispozițiile de șantier nr. 1/2023 si nr. 2/2024;

      -Indicatorii tehnico-economici finali  și devizul general actualizat al investiției „Modernizare rețea drumuri sătești, comuna Tupilați, județul Neamț”,

 

 

In  temeiul art. 129 alin. (1), alin. 2 lit. b) și alin. 4 lit. d) si  e) și art. 139 alin. (3) litera d) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

 

 

ADOPTĂ  PREZENTA   HOTĂRÂRE:

 

      Art. 1.  Se aprobă indicatorii tehnico-economici finali aferenți obiectivului de investiții „Modernizare rețea drumuri sătești, comuna Tupilați, județul Neamț”, aprobat pentru finanțare prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny”, conform Anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

 

      Art. 2.  Se aprobă devizul general actualizat pentru obiectivul de investiții „Modernizare rețea drumuri sătești, comuna Tupilați, județul Neamț”, aprobat pentru finanțare prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny”, prevăzut in Anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

 

      Art. 3. Se mandatează cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri primarul comunei Tupilați, domnul Gherghel Petru.

 

      Art. 4. Prezenta hotărâre va fi comunicată prin grija secretarului general al comunei, primarului comunei si Instituției Prefectului - județul Neamț in vederea exercitării controlului legalități, si o va aduce la cunoștință publică, prin publicare pe pagina de internet, la adresa: www.primaria-tupilati.ro.

                                                                    

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Petrea DOBOȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI TUPILAȚI,

Constantin BOSTAN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 7 / 20.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 10
4 Numărul voturilor „PENTRU” 10
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 7 / 20.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 20.02.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 05.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 20.02.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 04.03.2025
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu