Nr. 8 / 20.02.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind acordarea unui mandat special reprezentantului Comunei Tupilați pentru a vota în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Aqua Neamț”

Hotărâre

România

România

Județul Neamț

Consiliul Local al comunei Tupilați

Comuna Tupilați

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 8 din 20.02.2025

privind acordarea unui mandat special reprezentantului Comunei Tupilați pentru a vota în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Aqua Neamț”

       Având în vedere temeiurile juridice, respectiv prevederile:

      - art. 8 alin. 3) lit. d^2) , art. 10 alin. 5) și 51), art. 28 alin.1)  și art. 43 alin. 8) din Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilități publice, cu modificările și completările ulterioare;

      - art. 12 alin.1) lit. e), art.19 din Legea nr. 241/2006 privind serviciul de alimentare cu apa si de canalizare, cu modificările și completările ulterioare;   

      - Hotărârii Guvernului nr. 855/2008 pentru aprobarea Statutului cadru a Asociațiilor de dezvoltare intercomunitare cu obiect de activitate servicii de utilități publice, cu modificările și completările ulterioare;

      -  art. 129 alin. (2) lit. d) si alin.7 lit. n) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările si completările ulterioare,

      Luând în considerare prevederile:

      - art. 8 alin. 4), art. 17 alin. 2) și alin. 27)   art. 18 alin. 9), art. 27, art. 36 alin. 4) și art. 59 din Contractul de delegare a gestiunii serviciilor  de alimentare cu apă și de canalizare nr. 28/10.08.2009 cu modificările și completările ulterioare;

      - art. 5 alin. 2) lit. b1), art. 17) alin. 2 lit. d) din Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Aqua Neamț”,

      Văzând conținutul:

      - Adresei nr. 31/12.02.2025 a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „AQUA NEAMȚ” de solicitare a mandatelor speciale necesare aprobării documentațiilor înaintate de către Compania Județeană Apa Serv S.A., respectiv de aprobare a Actului Adițional nr. 17 de modificare a Contractului de Delegare a Gestiunii Serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare nr. 28/2009;

      - Adresei nr. 642/15.01.2025 a Companiei Județene Apa Serv S.A. prin care solicită aprobarea planului anual de evoluție a tarifelor din cadrul Analizei Cost Beneficiu aferentă Proiectului Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apă și Apă Uzată în Județul Neamț în perioada 2021-2027;

      - Adresei nr. 2346 din 06.02.2025 a Companiei Județene Apa Serv S.A.  prin care ne solicită aprobarea tarifelor pentru serviciile conexe la apă și canalizare, în temeiul art. 16.1 din Contractul de Delegare a Gestiunii Serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare nr. 28/2009;

       Având in vedere referatul de aprobare nr. 730/12.02.2025 al primarului comunei Tupilați și raportul compartimentului de resort nr. 730/2025 pentru proiectul de hotărâre privind acordarea unui mandat special reprezentantului Comunei Tupilați pentru a vota în Adunarea Generală a Asociației A.D.I. AQUA NEAMȚ;

           In temeiul art. 139 si ale art. 196 alin.1 lit. a) din  O.U.G. nr. 57/2019  privind Codul Administrativ, cu modificările si completările ulterioare,

 

ADOPTĂ  PREZENTA   HOTĂRÂRE:

 

           Art. 1. Se  acordă mandat special reprezentantului Comunei Tupilați să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Aqua Neamț”, în numele și pe seama Consiliului Local al Comunei Tupilați „PENTRUaprobarea Planului anual de evoluție a tarifelor din cadrul Analizei Cost Beneficiu aferentă Proiectului Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apă și Apă Uzată în Județul Neamț în perioada 2021-2027, conform Anexei 1.

      Art. 2. Se   acordă mandat special reprezentantului Comunei Tupilați să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Aqua Neamț”, în numele și pe seama Consiliului Local al Comunei Tupilați „PENTRUaprobarea  tarifelor pentru serviciile conexe la apă și canalizare, în temeiul art. 16.1 din Contractul de Delegare a Gestiunii Serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare nr. 28/2009, conform Anexei 2.

       Art. 3. Se  acordă mandat special reprezentantului Comunei Tupilați să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Aqua Neamț”, în numele și pe seama Consiliului Local al Comunei Tupilați „PENTRUactualizarea Listei bunurilor de retur la 31.12.2024, parte integrantă a Contractului de Delegare a Gestiunii Serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare nr. 28/2009 , conform Anexei 3.

      Art. 4. Se   acordă mandat special reprezentantului Comunei Tupilați să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Aqua Neamț”, în numele și pe seama Consiliului Local al Comunei Tupilați „PENTRUaprobarea  modificării prin Actul Adițional nr. 17 a Contractului de Delegare a Gestiunii Serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare nr. 28/2009, conform art. 1, art. 2 și art. 3 din prezenta hotărâre, respectiv aprobarea Contractului de delegare Gestiunii Serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare nr. 28/2009 actualizat cu modificările indicate mai sus.

      Art. 5. Se aprobă semnarea, prin reprezentantul legal al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Aqua Neamț”, Președintele Asociației – dl. Harpa Daniel Vasilică, a Actului Adițional nr. 17 la Contractul de Delegare a Gestiunii Serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare nr. 28/2009, respectiv semnarea Contractului de Delegare a Gestiunii Serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare nr. 28/2009, actualizat.

       Art. 6. Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei și prefectului județului Neamț, precum si A.D.I. ”Aqua Neamț” și se aduce la cunoștință publică prin afișarea la sediul primăriei, precum și pe pagina de internet www.primaria-tupilati.ro .

 

 

    

 

 

* Refuzul de aprobare se va justifica în Nota de fundamentare anexată prezentei.

** Fiind vorba de un mandat special, rugăm ca votul să fie exprimat expres, în sensul:

  • votării PENTRU ;
  • votării ÎMPOTRIVĂ.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Petrea DOBOȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI TUPILAȚI,

Constantin BOSTAN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 8 / 20.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 10
4 Numărul voturilor „PENTRU” 9
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 1
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 8 / 20.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 20.02.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 05.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 20.02.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 04.03.2025
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu