Nr. 44 / 27.05.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea consumului lunar de carburanţi pentru autoturismele din dotarea Primăriei orașului Urlaţi, Serviciului Poliție Locală și pentru activităţile specifice Serviciului de Administrare a Domeniului Public și Privat al Orașului Urlați

Inițiator proiect

Marian MĂCHIȚESCU

Primarul orașului

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

10 Iunie 2025

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al orașului Urlați

Orașul Urlați

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 44 din 27.05.2025

privind aprobarea consumului lunar de carburanţi pentru autoturismele din dotarea Primăriei orașului Urlaţi, Serviciului Poliție Locală și pentru activităţile specifice Serviciului de Administrare a Domeniului Public și Privat al Orașului Urlați

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) prevederile art.4 alin.(5) din O.G.nr.80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile administrației publice și instituțiile publice, aprobată prin Legea nr.247/2002, cu modificările și completările ulterioare;

b) art.14 alin.(3) şi (4) din Legea nr. 273/2006 a finanţelor publice locale, cu   modificările şi completările ulterioare; 

c) art.XXVII alin.(4) din Legea nr.296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung ;

Ținând cont de:

a) Referatul de necesitate întocmit de Serviciul Poliție Locală, înregistrat la nr.8568/13.05.2025; 

b) Referatele de necesitate înregistrate la nr.8580 și 8581 din 13.05.2025 întocmite de conducătorii auto ai autoturismelor din dotarea Primăriei orașului Urlați; 

c) Referatul de necesitate întocmit de dl.Bădoiu Gheorghe - Viceprimarul orașului Urlați,  înregistrat la numărul 8600/13.05.2025 ;

d) Referatul de necesitate întocmit de dl.Pîtă Cristian, înregistrat la numărul 8801/15.05.2025;

e) Raportul de specialitate al compartimentului de resort, înregistrat la nr.9163/21.05.2025;

Luând act de:

a) Avizul Comisiei Agricultură, activități economico-financiare;

b) Avizul Comisiei Juridică și de disciplină;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al orașului urlați

întrunit în a 10-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. Se aprobă consumul lunar de combustibil pentru autoturismele din dotarea Serviciului Poliție Locală, după cum urmează:

 

• PH 39 STS - 200 litri/lună ;

• PH 67 PRI - 200 litri/lună.

 

Art. 2. Se aprobă consumul lunar de combustibil pentru autoturismele din dotarea Primăriei orașului Urlaţi, după cum urmează:

 

• PH 53 PRI - 200 litri/lună ;

• PH 66 PRI - 200 litri/lună.


Art.3. Se aprobă consumul lunar de combustibil pentru activităţile specifice Serviciului de Administrare a Domeniului Public și Privat al Orașului Urlați, după cum urmează:

 

●Compartiment administrare, exploatare, întreținere, bunuri mobile și imobile aparținând domeniului public și privat al localității

• PH 06 BXL (tractor) – 300 litri/lună

• Buldoexcavator PH 187 (CASE 580 ST) – 500 litri/lună

• PH 23 GGH (autoutilitară basculabilă) – 300 litri/lună

• PH 65 PRI (Autoutilitară) – 120 litri/lună

• Generator, drujbă, motocoase, mașină tuns – 150 litri/lună.

 

●Compartiment administrare cimitir și zone verzi:

•motocositoare (3buc.) - 80 l/lună

•drujbă (2 buc.) + drujbă telescopică (1buc.) - 60 l/ lună

•motofierăstrău (1 buc.) – 20 l/lună.

•generator (1 buc.) – 20 l/ lună

•atomizor (1 buc.) – 20 l/ lună

• PH 013 (tractor) – 300 litri/lună

 

Art.4. Inregistrarea cheltuielilor aferente activității birourilor de utilitate publică menționate la Art.2, se va face pe bază de documente justificative, din care să rezulte unde au fost utilizate, pe fiecare activitate/prestare, materiale consumate, susținute cu situații de lucrări realizate, întocmite pe baza normativelor de timp și consum de materiale din indicatoarele și normele de deviz specifice, rapoarte de activitate și procese verbale de recepție la terminarea lucrărilor; justificarea combustibilului consumat pe fiecare utilaj în parte, raportat la consumul pe oră/funcționare/utilaj, raportat la situațiile de lucrări/prestare.

 

Art.5. Bonurile de Consum-combustibil se vor ridica săptămânal în funcție de necesitate, justificându-se cu situațiile de lucrări/prestări prevăzute la Art.4.

 

Art.6. La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, orice altă dispoziție contrară se abrogă de drept. 

 

 Art.7. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se desemnează Serviciul Buget Contabilitate,  Serviciul Poliție Locală,  Serviciul de Administrare a Domeniului Public și Privat al Orașului Urlați.

 



Art.8. Prezenta hotărâre se comunică, prin grija Secretarului general al orașului Urlați, Primarului orașului Urlați, Instituției Prefectului - Județul Prahova pentru exercitarea controlului de legalitate și se aduce la cunoștință  publică prin afişare pe site-ul  orașului Urlați www.urlati-ph.ro. 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Malvina-Daniela PÎRVAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL ORAȘULUI URLAȚI,

Eugen-Dragoș PRUNĂ

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 44 / 27.05.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 9
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 17
2 Numărul consilierilor locali în funcție 17
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 17
4 Numărul voturilor „PENTRU” 17
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 44 / 27.05.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.05.2025
2 Comunicarea către primar 10.06.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 10.06.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 10.06.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 11.06.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 10.06.2025