Nr. 20 / 24.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea inchirierii prin licitatie publica si a documentației de atribuire – caietul de sarcini , fisa de date a procedurii, contractul cadru, formulare de ofertă și modele documente, instrucțiuni privind organizarea și desfășurarea procedurii de închiriere, instrucțiuni privind modul de elaborare si prezentare a ofertelor, informatii detaliate privind criteriile de atribuire aplicate pentru stabilirea ofertei câștigătoare, precum și ponderea lor, instrucțiuni privind modul de utilizare a căilor de atac, informații referitoare la clauzele contractuale obligatorii pentru suprafețele de teren extravilan rezerve ramase disponibile aflate in proprietatea privata a Comunei Valea Teilor jud Tulcea

Inițiator proiect

Violeta ANDREI

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Tulcea

Consiliul Local al comunei Valea Teilor

Comuna Valea Teilor

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 20 din 24.03.2025

privind aprobarea inchirierii prin licitatie publica si a documentației de atribuire – caietul de sarcini , fisa de date a procedurii, contractul cadru, formulare de ofertă și modele documente, instrucțiuni privind organizarea și desfășurarea procedurii de închiriere, instrucțiuni privind modul de elaborare si prezentare a ofertelor, informatii detaliate privind criteriile de atribuire aplicate pentru stabilirea ofertei câștigătoare, precum și ponderea lor, instrucțiuni privind modul de utilizare a căilor de atac, informații referitoare la clauzele contractuale obligatorii pentru suprafețele de teren extravilan rezerve ramase disponibile aflate in proprietatea privata a Comunei Valea Teilor jud Tulcea

Analizând temeiurile juridice, respectiv:


 prevederile  art. 362 alin. 1 din Ordonanța de urgență  a Guvernului nr. 57/2019-Codul Administrativ, conform cărora :

 “    Modalităţile de exercitare a dreptului de proprietate privată

     (1) Bunurile proprietate privată a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale pot fi date în administrare, concesionate ori închiriate.‟       

Ținând cont de:

referatul de inițiere nr.1043/18.03.2025 si raportul de specialitate nr. 1044/18.03.2025, rapoartele de avizare favorabile ale comisiilor de specialitate;

Luând act de:

prevederile ::art.333,34,335,336,337,338,339,340,341,342,343, art. 129 alin.2 lit.c, alin.(6) lit.‟b“, art.139 alin.(3 )lit.“g‟, art.196 alin. (1) lit.“ a‟ Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019-Codul Administrativ;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei valea teilor

întrunit în ședință extraordinară, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1.(1) Se aprobă inchirierea  prin licitație publică a terenurilor extravilane , categoria de folosință arabil    , inventariate  in domeniul privat al Comunei Valea Teilor jud Tulcea 

          (2) Datele de identificare si valoarea de inventar a  acestora sunt          :

1

Tarla

Parcela

Suprafata  mp

Carte funciara


36

986

18034

33289


36

986

15471

33288


34

971

4291

33335


34

971

5894

33351


34

971

2269

33398


19

511

2432

32919


19

504

4318

32966


18

489

3994

32361


18

451

2696

32348


18

457,455

6069

32355


16

259

5675

32344


11

195

2206

32212


11

177

3600

32192


11

179

3200

32197


11

159

2161

32193


8

56/1

2385

31162


8

57/1

5985

31165


9

80

9707

32378


8

74

9029

31185


7

48

2237

30993


8

41/4

11592

31195


7

47

2500

30951


 


8

51

9746

31155


22

727

12001

34628


 


 

147492MP

 


TOTAL LOT NR 1         14,7492 ha            

 


2

Tarla

Parcela

Suprafata mp

Carte funciara


7

48

10000

30973


7

48

4800

30924


8

57

1335

31132


7

48

13578

30994


22

714

37885

34636


 


 

TOTAL LOT NR 2                67598 mp

 


 

Valoare totala inventar

262.223 lei


 

 

(3) Destinatia data bunurilor ce fac obiectul inchirierii este teren extravilan arabil 

(4) Durata inchirierii este de 3 ani cu posibilitatea prelungirii prin Hotărâre de Consiliul Local , la data implinirii termenului, pe o perioadă de încă 3 ani.

(5) În cazul în care se impune retrocedarea de terenuri în baza legilor fondului funciar contractul de închiriere încerează sau se diminuează direct proportional cu suprafața de teren ce face obiectul retrocedării.

          Art.4 (1)Se aproba si se insuseste de catre Consiliul Local Valea Teilor raportul de evaluare intocmit de catre evaluator ANEVAR Geambazu D Adrian.

( 2)   Prețul minim al inchirierii , de la care porneste liciatia este de  560 lei/ha conform raportului de evaluare intocmit de catre evaluator ANEVAR Geambazu D Adrian conform anexei nr. 1 parte integranta din prezenta hotarare.  

          Art.5 Se aprobă documentația de atribuire – caietul de sarcini , fisa de date a procedurii,  contractul cadru, formulare de ofertă și modele documente,   instrucțiuni privind organizarea și desfășurarea procedurii de închiriere, instrucțiuni privind modul de elaborare si prezentare a ofertelor, informatii detaliate privind criteriile de atribuire aplicate pentru stabilirea ofertei câștigătoare, precum și ponderea lor, instrucțiuni privind modul de utilizare a căilor de atac, informații referitoare la clauzele contractuale obligatorii ,  conform anexei nr.2 parte integrantă din prezenta  hotărâre.

          Art.6 Se imputernicește dna Mocanu Vasilica viceprimarul comunei Valea Teilor sa semneze contractele de închiriere.

Art.7. Secretarul comunei Valea Teilor va comunica prezenta hotărâre Instituţiei Prefectului Judeţului Ţulcea , Primarului comunei Valea Teilor, și o va aduce la cunoștință publică in conformitate cu prevederile legale in vigoare. 

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Zoica VASILE

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI VALEA TEILOR,

Florentina-Roxana CIUFU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 20 / 24.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 5
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 9
2 Numărul consilierilor locali în funcție 9
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 6
4 Numărul voturilor „PENTRU” 6
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 3
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 20 / 24.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 24.03.2025
2 Comunicarea către primar 03.04.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 04.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 03.04.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 15.04.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu