Nr. 22 / 27.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea inchirierii prin licitatie publica si a documentației de atribuire – caietul de sarcini , fisa de date a procedurii, contractul cadru, formulare de ofertă și modele documente, instrucțiuni privind organizarea și desfășurarea procedurii de închiriere, instrucțiuni privind modul de elaborare si prezentare a ofertelor, informatii detaliate privind criteriile de atribuire aplicate pentru stabilirea ofertei câștigătoare, precum și ponderea lor, instrucțiuni privind modul de utilizare a căilor de atac, informații referitoare la clauzele contractuale obligatorii pentru suprafețele de teren rezerve ramase disponibile aflate in proprietatea privata a Comunei Valea Teilor jud Tulcea

Inițiator proiect

Violeta ANDREI

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Tulcea

Consiliul Local al comunei Valea Teilor

Comuna Valea Teilor

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 22 din 27.03.2025

privind aprobarea inchirierii prin licitatie publica si a documentației de atribuire – caietul de sarcini , fisa de date a procedurii, contractul cadru, formulare de ofertă și modele documente, instrucțiuni privind organizarea și desfășurarea procedurii de închiriere, instrucțiuni privind modul de elaborare si prezentare a ofertelor, informatii detaliate privind criteriile de atribuire aplicate pentru stabilirea ofertei câștigătoare, precum și ponderea lor, instrucțiuni privind modul de utilizare a căilor de atac, informații referitoare la clauzele contractuale obligatorii pentru suprafețele de teren rezerve ramase disponibile aflate in proprietatea privata a Comunei Valea Teilor jud Tulcea

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

prevederile  art. 362 alin. 1 din Ordonanța de urgență  a Guvernului nr. 57/2019-Codul Administrativ, conform cărora :

 “    Modalităţile de exercitare a dreptului de proprietate privată

    (1) Bunurile proprietate privată a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale pot fi date în administrare, concesionate ori închiriate.‟       

Ținând cont de:

referatul de inițiere nr. 1107/20.03.2025 si rapoartele de avizare ale comisiilor de specialitate;;

Luând act de:

art.333,34,335,336,337,338,339,340,341,342,343, art. 129 alin.2 lit.c, alin.(6) lit.‟b“, art.139 alin.(3 )lit.“g‟, art.196 alin. (1) lit.“ a‟ Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019-Codul Administrativ;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei valea teilor

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1.(1) Se aprobă inchirierea  prin licitație publică a suprafețelor de teren   , inventariate  in domeniul privat al Comunei Valea Teilor jud Tulcea 

          (2) Datele de identificare si valoarea de inventar a  acestora sunt          :

LOT nr. 1

Categoria de folosință arabil

Tarla

Parcela

Suprafata  mp

Carte funciara

6

35/8

7159

30831

8

62

5359

31178

8

61/3

6822

31183

26

820

6000

31402

26

820

5000

31454

10

138

18795

32160

17

368

16945

32275

17

377

3436

32317

18

493

6000

32341

18

445

7000

32351

16

288-291

10000

32387

15

228

5000

33733

13

218

7181

33986

22

730/2

3246

34622

22

736

12001

34625

33

1002

5000

32450

19

505

4346

32977

                  Total lot nr. 1

12.2041   MP

 

 

Lot nr. 2

Categoria de folosință arabil 

Tarla

Parcela

Suprafata  mp

Carte funciara

8

51

9746

31155

22

696/1

8000

34416

22

704

6862

34643

Total lot nr. 2 

24608 mp 

 

 

 

Lot nr. 3

Categorie de folosinta arabil

Tarla

Parcela

Suorafata mp

Carte funciara

15

221

3642

33914

15

221

3700

33915

Total lot nr. 3

7342 

 

 

LOT

Tarla

Parcela

Suprafata  mp

Carte funciara

LOT NR. 4

Categorie de folosinta vie care nu este inscrisa in registrul plantațiilor viticole

9

97

1873

32123

10

149

2500

32166

10

146

2770

32164

10

151

1009

32168

11

155

1660

32216

16

269

3276

32233

16

279

4100

31808

16

296

11274

32295

16

279

5204

32253

16

298

11314

32292

16

237

6637

32224

16

271

7537

32231

17

351

5600

32269

17

406

6000

31741

17

343

5770

32266

17

354

4400

32272

17

404

16709

32319

20

593/2

4000

32680

20

568

5019

32797

20

568

6218

32794

20

568

2551

32795

20

601

2864

32833

20

579/1

2876

32857

20

568

10022

32792

21

675

700

34514

21

667

3817

34505

21

670

2800

34508

21

643

3000

34463

21

632

3404

34503

23

689

900

34569

23

794

2000

34557

23

796

3000

34550

23

800

560

34518

23

798

1260

34544

23

796

490

34551

23

692

1745

34577

23

800

3900

34519

23

784

4260

34591

23

782

6229

34595

23

786

5950

34578

24

805

2100

34452

TOTAL LOT NR. 4

171080 MP

 

 

LOT nr. 5

Teren intravilan categorie de folosinta curti construcții

Tarla

Parcela

Suprafata  mp

Carte funciara

59

1754

1077

31542

59

1754

1048

31543

59

1754

1019

31544

59

1754

990

31545

59

1754

961

31546

59

1754

931

31547

59

1754

568

31549

59

1754

500

31532

59

1754

500

31533

59

1754

500

31534

59

1754

500

31535

59

1754

500

31536

59

1754

500

31537

59

1754

625

31539

59

1754/3

560

30628

 

1778

3109

34782

59

1754/5

288

30624

59

1754

1039

30622

59

1754/4

275

30627

 

 

 

15490 MP

 

 

(3) Valoarea de inventor este prevazuta in anexa nr.1 parte integranta din prezenta hotărâre.

(4) Destinatia data bunurilor ce fac obiectul inchirierii este terenuri extravilane/intravilane in vederea cultivării cu culturi agricole.

(5) Durata inchirierii este de 3 ani cu posibilitatea prelungirii prin Hotărâre de Consiliul Local , la data implinirii termenului, pe o perioadă de încă 3 ani.

(6) În cazul în care se impune retrocedarea de terenuri în baza legilor fondului funciar contractul de închiriere încerează sau se diminuează direct proportional cu suprafața de teren ce face obiectul retrocedării.

          Art.4   Prețul minim de la care pornește licitația  este de 560 lei/ha conform rapoartele de evaluare intocmite de către SC MORFI EXPERT SRL, aprobate și însușite de către Consiliul Local Valea Teilor , conform anexelor nr.2,3.4,5,6, parte integrantă din prezenta hotărîre     

          Art.5 Se aprobă documentația de atribuire – caietul de sarcini , fisa de date a procedurii,  contractul cadru, formulare de ofertă și modele documente,  instrucțiuni privind organizarea și desfășurarea procedurii de închiriere, instrucțiuni privind modul de elaborare si prezentare a ofertelor, informatii detaliate privind criteriile de atribuire aplicate pentru stabilirea ofertei câștigătoare, precum și ponderea lor, instrucțiuni privind modul de utilizare a căilor de atac, informații referitoare la clauzele contractuale obligatorii ,  conform anexei nr.7 parte integrantă din prezenta  hotărâre.

          Art.6 Se imputernicește dna Mocanu Vasilica viceprimarul comunei Valea Teilor sa semneze contractele de închiriere.

Art.7. Secretarul comunei Valea Teilor va comunica prezenta hotărâre Instituţiei Prefectului Judeţului Ţulcea , Primarului comunei Valea Teilor, și o va aduce la cunoștință publică in conformitate cu prevederile legale in vigoare. 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Zoica VASILE

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI VALEA TEILOR,

Florentina-Roxana CIUFU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 22 / 27.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 5
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 9
2 Numărul consilierilor locali în funcție 9
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 8
4 Numărul voturilor „PENTRU” 8
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 22 / 27.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.03.2025
2 Comunicarea către primar 07.04.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 09.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 09.04.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 16.04.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu