Nr. 10 / 11.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea bugetului local pe anul 2025 și a estimărilor pe anii 2026, 2027, 2028

Inițiator proiect

Florin-Nicolaie STOICA

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Bătrâni

Comuna Bătrâni

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 10 din 11.03.2025

privind aprobarea bugetului local pe anul 2025 și a estimărilor pe anii 2026, 2027, 2028

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

- prevederile art. 121 alin. (1) şi (2) din Constituţia României;

- prevederile art. 6 din Carta Europeană a autonomiei locale, ratificată prin Legea nr.199/1997;

- prevederile Legii nr.554/2004 a contenciosului adminstrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată;

- prevederile Legii nr.500/2004 privind folosirea limbii române în locuri, relaţii şi instituţii publice;

- prevederile Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;

-prevederile art.19,alin.1, lit.a din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale cu modificările și competările ulterioare;

- prevederile Legii bugetului de stat nr. 9/10.02.2025

- prevederile art.129 alin. (4) lit. a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

Ținând cont de:

- Decizia Directorului General al D.G.R.F.P. Ploiesti nr. 309/17.02.2025;  

Luând act de:

-Referat de aprobare înregistrat cu nr.3255/04.03.2025, întocmit de domnul Stoica Florin Nicolaie-primar;

- Raport de specialitate nr.3256/04.03.2025, întocmit de inspector Ciapa Camelia ;

- Raport de specialitate nr.3257/04.03.2025, întocmit de inspector  Stefan Monica Denisa;

- viza CFP nr.385/04.03.2025;

- Aviz nr. 10/2025 întocmit de comisia pentru buget-finanţe, administraţie publică locală, agricultură, gospodărire comunală, ecologie şi protecţia mediului, servicii şi comerţ, amenajarea teritoriului şi urbanism;

- Aviz nr. 10/2025 întocmit de comisia pentru muncă şi protecţie socială, relaţii cu cetăţenii, administrarea domeniului public şi privat al comunei, juridică, apărarea ordinei şi liniştei publice, a drepturilor omului;

- Aviz nr. 10/2025 întocmit de comisia pentru învăţământ, culte şi probleme ale minorităţilor, sănătate,cultură, activităţi sportive şi de agrement;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei bătrâni

întrunit în a 5-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art 1.  Se aprobă  bugetul local al comunei Bătrâni pe anul 2025 și a estimărilor pentru anii 2026-2028, conform Anexei  nr. 1,  care face parte integrantă din prezenta hotărîre;            

Art.2. Se aprobă Lista obiectivelor de investiţii, conform Anexei nr.2, care face parte integrantă din prezenta hotărîre;            

Art.3. Prezenta va fi dusă la îndeplinire de ordonatorul principal de credite şi compartimentul financiar-contabil şi resurse umane şi comunicate prin grija secretarului general al comunei Bătrâni, către:

-Instituţia Prefectului judeţul Prahova;

-Primar;

-Compartimentul financiar contabil, resurse umane şi monitorizare proceduri administrative.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Constantin-Puiu MIZGOIU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI BĂTRÂNI,

Magdalena POPESCU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 10 / 11.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 10 / 11.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 11.03.2025
2 Comunicarea către primar 11.03.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 24.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 11.03.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 12.03.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu