Nr. 33 / 22.02.2024
Caracter individual

HOTĂRÂRE

pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Brad nr. 203/2020 privind desemnarea a doi consilieri locali pentru a face parte din comisia de evaluare a performanțelor profesionale individuale ale Secretarului General al Municipiului Brad, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 51/2023

Inițiator proiect

Florin CAZACU

Primarul municipiului

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Brad

Municipiul Brad

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 33 din 22.02.2024

pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Brad nr. 203/2020 privind desemnarea a doi consilieri locali pentru a face parte din comisia de evaluare a performanțelor profesionale individuale ale Secretarului General al Municipiului Brad, astfel cum a fost modificată
prin Hotărârea Consiliului Local nr. 51/2023

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art. 485 alin. (5) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  2. art. VII alin. (41) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
  3. art. 11 alin. 4 lit. e și alin. 6, art. 12 alin. 5 și ale art. 22 din Anexa nr. 6  - METODOLOGIE din 3 iulie 2019 pentru realizarea procesului de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici aplicabilă pentru activitatea desfăşurată începând cu 1 ianuarie 2020, precum şi pentru realizarea procesului de evaluare a activităţii funcţionarilor publici debutanţi numiţi în funcţia publică ulterior datei de 1 ianuarie 2020, aprobată prin O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  4. art. 11 alin. 4 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată;

Ținând cont de:

a) PROIECTUL DE HOTĂRÂRE nr. 34/12078/16.02.2024 și REFERATUL DE APROBARE nr. 34/12077/15.02.2024 al Primarului Municipiului Brad prin care se propune modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Brad nr. 203/2020 privind desemnarea a doi consilieri locali pentru a face parte din comisia de evaluare a performanțelor profesionale individuale ale Secretarului General al Municipiului Brad, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 51/2023;

b) raportul compartimentului de specialitate nr. 32/12075/16.02.2024, respectiv al Compartimentului Juridic din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Brad;

c) raportul compartimentului de specialitate nr. 19887/16.02.2024, respectiv al Compartimentului Resurse Umane din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Brad;

d) avizul comisiei de specialitate a Consiliului Local al Municipiului Brad, respectiv avizul nr. 33/12083/21.02.2024 al comisiei pentru administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor și libertăților cetățenilor;

Luând act de:

        Dispoziția nr. 287/2024 a Primarului Municipiului Brad privind desemnarea Viceprimarului Municipiului Brad, domnul Ioan - Florin OPRIȘA, să întocmească și să semneze fișa postului persoanelor pentru care calitatea de evaluator al titularului postului revine Primarului Municipiului Brad, domnul Florin CAZACU, precum și pentru funcția publică de Secretar General al Municipiului Brad;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului brad

întrunit în a 38-a ședință ordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.

Art. I. -  Art. 1 al Hotărârii Consiliului Local nr. 203/2020, astfel cum a fost modifictă prin Hotărârea Consiliului Local nr. 51/2023,  se modifică și va avea următorul conținut: 

           ”Se desemnează domnul consilier local, LEAHA - ȘTEFAN Dorel și domnul consilier local, ADAM Ionel - Daniel, pentru a face parte din comisia de evaluare a performanțelor profesionale individuale ale Secretarului General al Municipiului Brad”.

Art. II. - Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local nr. 203/2020, astfel cum a fost modifictă prin Hotărârea Consiliului Local nr. 51/2023, rămân neschimbare.

Art. III. - Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se împuterniceşte Compartimentul Resurse Umane din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Brad.

Art. IV. - Prezenta hotărâre poate fi atacată conform procedurii şi termenelor prevăzute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, actualizată.

Art. V. - Prezenta hotărâre se comunică:                

                   - Prefectului Judeţului Hunedoara; 

                   - Primarului Municipiului Brad; 

                   - Compartimentului Resurse Umane;

                   - Domnului consilier local, LEAHA - ȘTEFAN Dorel;

                   - Domnului consilier local, ADAM Ionel - Daniel.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Maria NEAGU-MOLDOVAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI BRAD,

Carmen-Irina BORA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 33 / 22.02.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 9
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 17
2 Numărul consilierilor locali în funcție 17
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 17
4 Numărul voturilor „PENTRU” 17
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 33 / 22.02.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 22.02.2024
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 06.03.2024
4 Comunicarea către prefectul județului 27.02.2024
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu