Art. 1 - Se aprobă reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului comunei Bustuchin prin modificarea structurii organizatorice și a statului de funcții, cu încadrarea în numărul maxim de personal aprobat prin Ordinul Prefectului – Județul Gorj nr. 130/26.03.2024.
Art. 2 - Se aprobă Organigrama si Statul de functii al aparatului de specialitate al primarului comunei Bustuchin, judetul Gorj, conform următoarelor operatiuni:
1. Se înfiintează 1 un post vacant de inspector superior, nivel studii S in cadrul Compartimentului financiar- contabil, impozite, taxe locale, achizitii publice si fonduri europene
2. Se desfiintează postul contractual de executie, de muncitor necalificat, grad I, studiii M/G, ocupat de catre dna. Ioniță Sorina, incadrat în cadrul Compartimentului cultură, educatie, sport, bibliotecă, transport si administrarea domeniului public si privat.
Dupa aprobarea noii structuri organizatorice, persona sus mentionata, al cărui post a fost desfiintat, va fi notificata cu privire la modificarile intervenite la nivelul structurii din care face parte (desfiintare, dispozitiile legale aplicabile, precum si alte informatii). Totodata îi va fi adusă la cunostiintă lista posturilor contractuale vacante de executie, daca este cazul. Salariatul al carui contract individual de munca înceteaza din motive neimputabile lui, are dreptul de a fi anagajat cu prioritate pe unul din posturile contractuale de muncitor necalificat infiintate în cadrul compartimentului cultură, educatie, sport, bibliotecă, transport si administrarea domeniului public si privat, fara examen sau concurs.
Salariatul al carui post a fost desfiintat, va beneficia de un termen de preaviz prevazut de Codul muncii. De la data expirarii termenului de preaviz, dar nu mai tarziu de 5 zile calendaristice, acesta are dreptul să îsi manifeste în scris acordul cu privire la locul de munca oferit.
În situatia în care persoana, careia i se ofera dreptul de a fi reangajat, nu-si manifesta în scris acordul în termenul prevazut la punctul anterior, sau refuza locul de munca oferit, Primaria comunei Bustuchin, poate face noi angajari, în conditiile legii pe locurile de munca vacante. În cazul în care opteaza pentru unul din posturile vacante, anagajarea se va face prin încheierea unui contracte individual de muncă între salariatul caruia i se ofera dreptul de a fi reangajat si Primaria comunei Bustuchin (UAT Comuna Bustuchin) prin reprezentantul legal, respectiv Primarul comunei Bustuchin.
Art. 3 - Se aprobă organigrama aparatului de specialitate al Primarului comunei Bustuchin, județul Gorj conform Anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 4 - Se aprobă statul de funcții cu încadrarea în numărul de personal pentru aparatul de specialitate al Primarului comunei Bustuchin, județul Gorj, conform Anexei nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 5 - Primarul comunei Bustuchin precum și compartimentele de specialitate din cadrul aparatului primarului vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art. 6 - Prezenta hotărâre se comunica prin intermediul Secretarului General al comunei, in termenul prevăzut de lege, Primarului comunei, Instituției Prefectului - Județul Gorj și Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.