Art. 1.- Se aprobă acordarea ajutorului de înmormântare în cazul decesului unei persoane din familia beneficiară de venit minim de incluziune, sau al persoanei singure beneficiare de venit minim de incluziune, ajutor financiar acordat pentru cheltuielile de înmormântare familiei sau persoanei care dovedește că le-a suportat, dar fără a depăși cuantumul de 2000 lei;
Art. 2.- Se aprobă acordarea ajutoarelor de urgență, fără a depăși cuntumul de 2000 de lei, în următoarele situații:
(1) - ajutor de urgență acordat în cazul decesului unei persoane care nu beneficia de venit minim de incluziune, fără venituri, iar familia/susținătorii legali nu au posibilitate financiară și nu pot suporta cheltuielile cu înmormântarea;
(2) - ajutor de urgență acordat în cazul decesului unei persoane singure, care nu beneficia de venit minim de incluziune, fără venituri, fără familie/susținători legali, ajutorul de urgență se va acorda oricărei persoane fizice/juridice care dovedește că a suportat cheltuielile cu înmormântarea, cu condiția ca aceasta să nu fi beneficiat de ajutor de înmormântare din partea altor instituții;
(3) - ajutor de urgență acordat în cazul decesului unei persoane străine (identificată sau nu) care a decedat pe raza comunei C.A. Rosetti și nu există nici o persoană aparținătoare care să o înmormânteze, ajutorul de urgență se va acorda oricărei persoane fizice/juridice care dovedește că a suportat cheltuielile cu înmormântarea, cu condiția ca aceasta să nu fi beneficiat de ajutor de înmormântare din partea altor instituții;
Art. 3.- Decontarea cheltuielilor mentionate la art. 1 și art. 2 din prezenta hotărâre se va realiza pe bază de documente justificative, prezentate de către solicitanți;
Art. 4.- Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se desemnează primarul comunei C.A. Rosetti, județul Tulcea și compartimentele de specialitate;
Art. 5.- Prezenta hotărâre se comunică, în mod obligatoriu, prin intermediu secretarului general al comunei C.A. Rosetti, în termenul prevăzut de lege primarului comunei C.A. Rosetti, persoanelor și compartimentelor responsabile , Instituției Prefectului - județul Tulcea și se publică prin afișare la sediul Consiliului Local și în format electronic în site-ul propriu la Monitorul Oficial Local în subeticheta ” HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE”, pentru înscriere în Registrul pentru evidența hotărârilor autorității deliberative, prin grija persoanei responsabile cu monitorizarea procedurilor administrative”.-