Hălmăgean Ioan, în calitate de consilier local al Consiliului Local Chisindia, mandat 2024-2028,
Având în vedere:
- propunerea mea avută în ședința Consiliului Local Chisindia, din data de 29.01.2025 privind înființarea și funcționarea unei Comisii MIXTE DE LUCRU , care este în interesul Consiliului Local Chisindia și a comunității ;
- prevederile art.127 coroborat cu art.196 alin.1 lit.a ,art.129 alin.1 și alin.14 din OUG nr.57/2019 – privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
- prevederile art.136 alin. 1 din OUG nr.57/2019 – privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul dispoziţiilor art.136 alin.(1) coroborate art.139 alin.(1) și alin.(2) lit.a) şi art.196 alin.(1) lit.a) teza întâi din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările si completarile ulterioare, propunem următorul
PROIECT DE HOTĂRÂRE
Art.1. Se aprobă înființarea COMISIEI MIXTE DE LUCRU, formată din consilieri locali ai Consiliului Local Chisindia, funcționari din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Chisindia și un specialist din partea I.T.R.S.V. ORADEA.
Art.2. COMISIA MIXTĂ este formată din 5 membrii, respectiv 3 consilieri locali, un funcționar din partea aparatului de specialitate și reprezentantul I.T.R.S.V. ORADEA , astfel:
1. _____________________________________ consilier local,
2. _____________________________________ consilier local,
3. _____________________________________ consilier local,
4. _____________________________________ funcționar din partea aparatului de specialitate,
5. _____________________________________ reprezentantul I.T.R.S.V. ORADEA
Art.3.În prima ședință a Comisiei mixte , membrii acesteia aleg prin vot deschis , un președinte și un secretar. Secretariatul tehnic al Comisiei Mixte va fi asigurat de funcționarul din cadrul aparatului de specialitate.
Art.4. Comisia mixtă își va desfășura ședințele în sala de ședință a Consiliului Local Chisindia, din incinta Primăriei Chisindia, cu sediu în Chisindia, nr.191A, județul Arad.
Art.5. Comisia mixtă de lucru funcționează în perioada __________ 01.05.2025.
Art.6. Atribuțiile principale ale Comisiei mixte sunt:
- asigură legătura directă , profesională, între Consiliul Local Chisindia și aparatul de specialitate al primarului comunei Chisindia,
- verifică , analizează și face propuneri Consiliului Local Chisindia privind gestionerea pădurii comunale Chisindia, precum și a modului de valorificare a materialului lemnos,
- face verificări în teren privind stocul de material lemnos din rampă din Partida 398 DO I Chisindia,
- face verificări privind stocul de material lemnos de la Primăria Chisindia, Scoala Generală Chisindia și Grădinița Chisindia,
- pregătește și pune la dispoziția Consiliului Local un raport privind modul în care a fost gestionată pădurea comunală Chisindia,
- analiză/verificare și propuneri de îmbunătățire a administrării pădurii comunale,
- îndeplinește și alte atribuții stabilite în ședințele Consiliului Local Chisindia.
Art.7. Comisia mixă, în urma analizelor/verificărilor va prezenta Consiliului Local Chisindia un raport întocmit în urma analizelor/verificărilor efectuate, care poate cuprinde, dacă este cazul, propuneri concrete de îmbunătățire a administrării și gestionării pădurii comunale Chisindia.
Art.8. Prezenta hotărâre se comunică cu :
- Instituția Prefectului județul Arad,
- Primarul comunei Chisindia,
- I.T.R.S.V. ORADEA - în vederea desemnării reprezentantului în Comisia Mixtă
- cetățenii comunei Chisindia.