Analizând temeiurile juridice, respectiv prevederile:
- art.15 alin.(2), art.120 alin.(1), art.121 alin.(1) și alin.(2) și art.136 alin.(4) din Constituția României, republicată;
- art.10 paragraful 3 din Cartei europeane a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;
- art.7 alin.(2) și art.18-24 din Legea nr.287/2009 privind Codul civil, republicat, cu modificările și completările ulterioare;
- art.2 alin.(2), art.41 alin.(5), art.50 alin.(4), art.58, art.59, art.61, art.62 și art.70 din Legea nr.24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, cu modificările și completările ulterioare;
- art.485 alin.(1), (2), (3), (4) și (5), precum şi prevederile art.1, art.11 alin.(4) lit.(e) şi alin.(6), art.12 alin.(5), precum și art.29 lit.b) din Anexa nr.6 - Metodologia pentru realizarea procesului de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici aplicabilă pentru activitatea desfăşurată începând cu 1 ianuarie 2020, precum şi pentru realizarea procesului de evaluare a activităţii funcţionarilor publici debutanţi numiţi în funcţia publică ulterior datei de 1 ianuarie 2020 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- ținând cont de prevederile art.242 alin.(1), art.252 alin.(1) lit. c) coroborate cu art.255 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare care precizează: “Fiecare unitate administrativ-teritorială şi subdiviziune administrativ-teritorială are un secretar general salarizat din bugetul local, funcţionar public de conducere, cu studii superioare juridice, administrative sau ştiinţe politice, ce asigură respectarea principiului legalităţii în activitatea de emitere şi adoptare a actelor administrative, stabilitatea funcţionării aparatului de specialitate al primarului sau, după caz, al consiliului judeţean, continuitatea conducerii şi realizarea legăturilor funcţionale între compartimentele din cadrul acestora”;
- cu respectarea Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările și completările ulterioare;
- referatul de aprobare nr. 9276/12.12.2024, al cărui semnatar este primarul comunei Ciocănești, prin care propune inițierea unui proiect de hotărâre privind nominalizarea de către Consiliul Local al comunei Ciocănești a doi consilieri locali care vor avea calitatea de evaluatori în cadrul comisiei de evaluare a performanțelor profesionale individuale ale secretarului general al comunei Ciocănești pentru anul 2024;
- raportul de specialitate nr. 9404/17.12.2024 înaintat de către de secretarul general comunei Ciocănești, județul Dâmbovița;
- luând în dezbatere proiectul de hotărâre iniţiat de către primarul localității Ciocănești, privind nominalizarea de către Consiliul Local al comunei Ciocănești a doi consilieri locali care vor avea calitatea de evaluatori în cadrul comisiei de evaluare a performanțelor profesionale individuale ale secretarului general al comunei Ciocănești pentru anul 2024, înregistrat cu nr. 9438/18.12.2024;
- avizul Comisiei de specialitate pentru organizarea și funcționarea aparatului de specialitate al primarului, a instituțiilor și serviciilor publice, a societăților comerciale de interes local, cooperarea interinstituțională pe plan intern și extern;
- având în vedere rezultatul votului deschis exprimat prin ridicarea mâinii, respectiv 14 voturi „pentru” și un vot ”abținere”.
În temeiul art.129 alin.(1) și (2) lit. a) coroborat cu alin.(14), art.136 alin.(1), art.139 alin.(1) și art.196 alin.(1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI CIOCĂNEȘTI, întrunit în şedinţa ordinară din data de 29 februarie 2025, adoptă prezenta hotărâre:
Art.1 - (1) În vederea constituirii prin dispoziţia primarului a comisiei de evaluare a performanțelor profesionale individuale ale secretarului general al comunei Ciocănești pentru anul 2024, consiliul local nominalizează doi consilieri locali, care vor avea calitatea de evaluatori, dupa cum urmează:
1. dl. TUDORAN Marian-George;
2. dl. SUDITUL Aurel
(2) Forma cadru a Raportului de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale secretarului general al comunei Ciocănești pentru anul 2024 este prevăzută în anexa nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 - Raportul de evaluarea anuală a perfomanţelor profesionale individuale ale secretarului general al comunei Ciocănești va fi efectuat de către comisia stabilită prin dispoziţia primarului comunei Ciocănești, fără a fi necesară contrasemnarea acestuia.
Art.3 - Orice alte prevederi având același obiect de reglementare își încetează aplicabilitatea.
Art.4 - Punerea în aplicare a prezentei hotărâri se va face de către primarul unităţii administrativ teritoriale, prin Compartimentul resurse umane.
Art.5 - Prezenta hotărâre se comunică, în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei Ciocănești, prefectului județului Dâmbovița, și se depune la Monitorul Oficial al Comunei Ciocănești, în format electronic, la pagina de internet www.primariaciocanestidb.ro, în subeticheta „HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE”, pentru înscrierea în Registrul pentru evidenţa hotărârilor autorităţii deliberative.