Nr. 113 / 26.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea componenței și a regulamentului de organizare și funcționare al Comisiei pentru analiza și soluționarea cererilor debitorilor care solicită stingerea unor creanțe fiscale prin trecerea în proprietatea publică a Municipiului Deva, a unor bunuri imobile, precum și de stabilire a documentației care însoțește cererea

Inițiator proiect

Lucian Ioan RUS

Primarul municipiului

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 113 din 26.03.2025

privind aprobarea componenței și a regulamentului de organizare și funcționare al Comisiei pentru analiza și soluționarea cererilor debitorilor care solicită stingerea unor creanțe fiscale prin trecerea în proprietatea publică a Municipiului Deva, a unor bunuri imobile, precum și de stabilire a documentației care însoțește cererea

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Art.263 din Legea nr.207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare,

Art.20 alin.1 lit.”e” și lit.”k” din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare,

Art.129 alin.1, alin.14 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.142/2025, Referatul de aprobare nr.142/2025 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Lucian Ioan Rus, din care reiese necesitatea și oportunitatea adoptării unei hotărâri privind aprobarea componenței și a regulamentului de organizare și funcționare al Comisiei pentru analiza și soluționarea cererilor debitorilor care solicită stingerea unor creanțe fiscale prin trecerea în proprietatea publică a Municipiului Deva, a unor bunuri imobile, precum și de stabilire a documentației care însoțește cererea,

Raportul Direcției impozite și taxe locale nr.29335/19.03.2025,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.194/110815/25.03.2025, avizul Comisiei de organizare şi dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public şi privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice şi de arhitectură nr.134/110817/25.03.2025, precum și de avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget-finanțe nr.98/110818/25.03.2025,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. - (1) Se aprobă componența Comisiei pentru analiza și soluționarea cererilor debitorilor care solicită stingerea unor creanțe fiscale prin trecerea în proprietatea publică a municipiului Deva a unor bunuri imobile, după cum urmează:

1. Domnul Lavu Tudor-Sorin - Viceprimar                                                                  - președinte

2. Doamna Visirin Florina-Doris - Secretar general al U.A.T. Municipiul Deva     - vicepreședinte

3. Ludoșean Gheorghe - consilier local                                                                       - membru

4. Hurgoiu Luminița Dana - consilier local                                                                  - membru

5. Doamna Lăzăruț Raluca - Arhitect Șef al U.A.T. Municipiul Deva                       - membru

6. Doamna Popa Carla - Director ex. Direcția impozite și taxe locale                    - membru

7. Doamna Stoica Claudia-Maria - Director ex. Direcția economică                       - membru 

8. Doamna Stanciu Manuela - Director ex. Direcția tehnică                                    - membru

9. Doamna Mura Oana-Diana - Director ex. Direcția J.A.P.L.                                      - membru

10. Doamna Poenar Gențiana - Director ex. Direcția de asistență socială Deva  - membru

11. Domnul Păcurar Călin-Arghir - Șef Serviciu S.R.I.T.L.                                           - membru

12. Domnul Jarnea Horea - Șef Serviciu Serviciul cadastru, fond funciar               - membru

13. Doamna Indrei Alexandra Andreea - consilier local                                            - membru supleant

14. Doamna Grecu Marcela - consilier local                                                                - membru supleant.

(2) Activitatea de secretariat a Comisiei pentru analiza și soluționarea cererilor debitorilor care solicită stingerea unor creanțe fiscale prin trecerea în proprietatea publică a municipiului Deva a unor bunuri imobile va fi asigurată de: 

1. Doamna Țermure Roxana-Iulia - consilier juridic Direcția impozite și taxe locale;

2. Doamna Parfenie Alina - consilier Direcția de asistență socială Deva.

Art.2. - Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al Comisiei pentru analiza și soluționarea cererilor debitorilor care solicită stingerea unor creanțe fiscale prin trecerea în proprietatea publică a municipiului Deva a unor bunuri imobile, conform Anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3. - Se aprobă cuprinsul cererii și documentația care însoțește cererea privind stingerea creanțelor fiscale datorate bugetului local al municipiului Deva, prin trecerea în proprietatea publică a municipiului Deva a unor bunuri imobile proprietate a debitorului, conform Anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.4. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Art.5. - Hotărârea se aduce la cunoștință publică prin afișare pe panourile de afișaj, special amenajate ale Primăriei Deva și pe pagina de internet www.primariadeva.ro.

Art.6. - Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituției Prefectului județului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Direcției impozite și taxe locale;

- Direcției economice;

- Membrilor comisiei prevăzuți la art.1;

- Direcției de asistență socială Deva.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Florin-Marin ILIEȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 113 / 26.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 10
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 20
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 19
4 Numărul voturilor „PENTRU” 19
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 113 / 26.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 26.03.2025
2 Comunicarea către primar 31.03.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 08.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 31.03.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu