Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 190 / 23.05.2024
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind reorganizarea Direcției publice locale de evidența persoanelor și stare civilă Deva

Raportul compartimentelor de resort

Forma inițiatorului

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

Proiect de hotărâre

Nr. 190 din 23.05.2024

privind reorganizarea Direcției publice locale de evidența persoanelor și stare civilă Deva

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Art.XX din Legea nr.296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung, cu modificările și completările ulterioare, 

Art.LXIX din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare,

Ordonanța Guvernului nr.84/2001 privind înființarea, organizarea și funcționarea serviciilor publice comunitare de evidență a persoanelor, cu modificările și completările ulterioare,

Art.129 alin.2 lit.“a”, alin.3 lit.“c” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Ținând cont de:

Avizul Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor nr.2993033/2024, înregistrat la Primăria municipiului Deva sub numărul 62294/2024,                                                     

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.190/2024, Referatul de aprobare nr.190/2024 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea, din care reiese necesitatea şi oportunitatea adoptării unei hotărâri privind reorganizarea Direcției publice locale de evidența persoanelor și stare civilă Deva cu modificarea denumirii, organigramei, statului de funcții și Regulamentului de organizare și funcționare,

Raportul Serviciului resurse umane nr.64428/19.06.2024,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.1590/82281/26.06.2024, precum și de avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget-finanțe nr.1216/82285/26.06.2024, 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre:

 

Art.1. - Aprobă reorganizarea Direcției publice locale de evidența persoanelor și stare civilă Deva cu modificarea denumirii în ”Serviciul public local de evidența persoanelor și stare civilă Deva”, instituție publică fără personalitate juridică din subordinea Consiliului local Deva, precum și a organigramei, statului de funcții și Regulamentului de organizare și funcționare conform Anexelor nr.1, 2 și 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. - Prezenta hotărâre abrogă Hotărârea Consiliului local nr.58/2021, cu modificările și completările ulterioare.

Art.3. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuternicește Serviciul resurse umane din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva.

Art.4. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

Art.5. - Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Serviciului resurse umane;

- Serviciului public local de evidența persoanelor și stare civilă Deva.

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL MUNICIPIULUI DEVA

Nicolae-Florin OANCEA

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA

Oana-Diana MURA

Rezultate voturi