Art.1. - Începând cu data de 1 aprilie 2022, din organigrama Primăriei municipiului Deva, secțiunea ”Servicii și instituții publice din subordinea Consiliului local Deva” se radiază poziția ”Creșa Deva”, ca urmare a încetării activității acestei instituții publice.
Art.2. - Aprobă modificarea statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva, conform Anexelor nr.1 și 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. - Prezenta hotărâre modifică în mod corespunzător Hotărârea Consiliului local nr.52/2021, cu modificările ulterioare.
Art.4. - Serviciul resurse umane va duce la îndeplinire prezenta hotărâre.
Art.5. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.6. - Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;
- Primarului municipiului Deva;
- Serviciului resurse umane.