Art.1. - Stabilește condițiile de participare la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea a trei posturi vacante de polițist local din cadrul Direcției poliția locală a aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, conform Anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. - Stabilește probele la concursul pentru ocuparea a trei posturi de polițist local din cadrul Direcției poliția locală a aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, conform Anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. - Proba sportivă suplimentară și proba suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației se vor desfășura potrivit procedurilor aprobate la nivelul Primăriei municipiului Deva, afișate pe site la secțiunea CARIERĂ – PROCEDURI PROBE SUPLIMENTARE.
Art.4. - Perioada de desfăşurare a concursului de recrutare pentru ocuparea posturilor vacante de polițist local din cadrul Direcției poliția locală, bibliografia și tematica vor fi stabilite de Primarul municipiului Deva în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare.
Art.5. - Componența comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a contestațiilor vor fi stabilite prin dispoziție a Primarului municipiului Deva în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare .
Art.6. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.7. - Serviciul resurse umane va duce la îndeplinire prezenta hotărâre.
Art.8. - Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituției Prefectului județului Hunedoara;
- Primarului municipiului Deva;
- Serviciului resurse umane.