Art.1. - Aprobă reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, cu modificarea organigramei, statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare conform Anexelor nr.1, 2 și 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. - Pentru respectarea drepturilor la carieră ale funcționarilor publici ale căror posturi sunt afectate de aprobarea noilor structuri, în vederea aplicării procedurilor legale prevăzute de Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, se prevede un termen de minimum 30 de zile, prezenta hotărâre intrând în vigoare la data de 1 august 2022.
Art.3. - Prezenta hotărâre modifică Hotărârea Consiliului local nr.52/2021, cu modificările și completările ulterioare.
Art.4. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuternicește Serviciul resurse umane din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva.
Art.5. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.6. - Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;
- Primarului municipiului Deva;
- Serviciului resurse umane.