România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Referat de aprobare

Contractul de concesiune nr.13/2016 are ca și obiect exploatarea unui spațiu în suprafață de 32,99 mp, situat în municipiul Deva, str. Stadion, fn, județul Hunedoara, cu destinația de spațiu cu profil alimentar și nealimentar, contract care va expira la data de 01.06.2041.

Prin adresa nr.122269/22.11.2021, Serviciul investiții și reparații publice din cadrul Primăriei municipiului Deva, înștiințează Serviciul administrarea domeniului public și privat, că s-a emis ordinul nr.120501/18.11.2021 de începere a execuției lucrărilor pentru obiectivul de investiții „ Modernizare Ascensor Înclinat Acces Cetate Deva ” și faptul că amplasamentul a fost predat către constructor în data de 22.11.2021.       

Astfel contractul de concesiune nr.13/2016 a fost suspendat prin act adițional nr.1 aprobat în baza Hotărârii Consiliului local al municipiului Deva nr.462/2021, începând cu data de 25.11.2021 pentru începerea lucrărilor la obiectivul de investiții „Modernizare Ascensor Înclinat Acces Cetate Deva”.

Din evidenţele financiar – contabile existente la sediul Serviciului administrarea domeniului public şi privat, reiese că societatea comercială Coffee Time Stop S.R.L nu a plătit redevența aferentă contractului de concesiune nr.13/2016 până în prezent, acumulând un sold de 2.793,98 lei, la care se vor adăuga majorări de întârziere. Soldul restant este compus din:

-factura nr.202110889/21.07.2021, reprezentând redevența contractului de concesiune pentru perioada 01.07.2021 – 31.12.2021, cu scadența la data de 30.09.2021, în valoare de 4.004,32 lei (din care s-a achitat în numerar cu chit. nr. 873111153/10.06.2022 suma de 500 lei );

-factura nr.202111385/24.11.2021, reprezentând factură de storno pentru perioada 25.11.2021-31.12.2021, în valoare de ( - 870,51 lei );

-factura de majorări nr.202111386/24.11.2021, reprezentând majorări calculate pentru perioada 30.09.2021 - 24.11.2021,  în valoare de 160,17 lei.            

Ținând cont de cele precizate mai sus și având în vedere faptul că societatea comercială Coffee Time Stop S.R.L a încălcat prevederile art.19 lit.”h” din Contractul de concesiune nr.13/2016, prin care are obligația să plătească redevența la valoarea și în modul stabilit prin contractul de concesiune,

În baza prevederii art.25 din Contractul de concesiune nr.13/2016, prin care „Contractul se desființează de plin drept, fără somație sau punere în întârziere și fără intervenția instanței de judecată, în cazul când concesionarul întârzie în achitarea integrală a redevenței datorate mai mult de 90 de zile.”

În temeiul art.129 alin.2 lit.”c”, alin.14, art.139 alin.3 lit.“g” din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Supun atenției comisiilor de specialitate și plenului Consiliului local proiectul de hotărâre privind  încetarea contractului de concesiune nr.13/2016 cu modificările și completările ulterioare, încheiat cu  S.C. COFFEE TIME STOP S.R.L.
                                                                                    

                                                                                     PRIMAR,

                                  NICOLAE - FLORIN OANCEA