România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Referat de aprobare

    ROMÂNIA

JUDEŢUL HUNEDOARA

MUNICIPIUL  DEVA

PRIMARUL

 

REFERAT DE APROBARE

la proiectul de hotărâre privind modificarea organigramei, statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva 

 

Primarul municipiului Deva

 

Conform art. 129 din Codul Administrativ, consiliul local aprobă, la propunerea primarului, organigrama, statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare al instituției .

Pe parcursul desfășurării activității pot interveni  numeroase situații în care să fie necesară modificarea elementelor de mai sus .

În acest sens, Codul administrativ reprezintă cadrul legal care reglementează modificările în situația posturilor, funcții publice sau posturi în regim contractual, precum și în situația angajaților, funcționari publici sau persoane angajate cu contract individual de muncă .

  • Având în vedere că în luna octombrie s-a desfășurat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, examenul de promovare în trepte / grade profesionale pentru personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva în urma căruia 3 angajați care au îndeplinit condițiile de promovare în grad au fost declarați ADMIS,

Conform prevederilor HOTĂRÂRII nr. 1.336 / 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea  carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice propun transformarea posturilor în regim contractual și modificarea corespunzătoare a statului de funcții astfel :

- 2 posturi în regim contractual de Referent treapta I din cadrul Biroului paza bunurilor al Direcției Poliția locală se transformă în Referent, treapta IA ;

- 1 post în regim contractual de Inspector de specialitate, grad I din cadrul Compartimentului registru agricol al Serviciului cadastru, fond funciar se transformă în Inspector de specialitate, grad IA .

Transformările posturilor în urma promovării în trepte și grade profesionale vor modifica în mod corespunzător statul de funcții al instituției .

  • Având în vedere că în prezent în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva funcționează Serviciul baze agrement,  propun completarea Art. 3 al Regulamentului de Organizare și Funcționare al instituției cu prevederi referitoare la locațiile din municipiul Deva în care se desfășoară activitatea serviciului de mai sus .
  • Având în vedere HOTĂRÂREA nr. 1332 / 2022 privind actualizarea valorii de inventar şi modificarea datelor tehnice ale unui imobil cuprins în anexa nr. 30 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, aflat în administrarea Ministerului Sportului, prin Sport Club Municipal Deva, şi trecerea acestuia în domeniul public al municipiului Deva potrivit căreia s-a aprobat transmiterea Sălii Sporturilor Deva din domeniul public al statului și administrarea Ministerului Sportului prin Sport Club Municipal Deva, în domeniul public local al Municipiului Deva.

           Luând în considerare prevederile Protocolului încheiat în baza HOTĂRÂRII nr. 1332 / 2022 între Ministerul Sportului prin Sport Club Municipal Deva și Primăria Municipiului Deva, protocol înregistrat la Primăria municipiului Deva sub numărul 113.264/16.11.2022 conform căruia personalul care deservește Sala Sporturilor, respectiv 3 angajați ai Sport Club Municipal Deva, vor fi preluați de către Primăria Deva prin transfer pe posturile înființate de Municipiul Deva în acest sens,

          Propun înființarea în cadrul Biroului administrare baze agrement al Serviciului baze agrement din aparatul de  specialitate  al   Primarului municipiului Deva a 3 posturi de execuție în regim contractual după cum urmează:

  • 1 post de Administrator, treapta I;
  • 1 post de Muncitor calificat, treapta I;
  • 1 post de Muncitor calificat, treapta III;

Față de cele de mai sus, în temeiul prevederilor art. 129 alin. (2)  lit. “a”, alin. (3) lit. “c” , art. 139 alin. (1), art.  554 alin. (1), alin. (2) si alin. (3) din Ordonanța de urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Propun modificarea corespunzătoare a organigramei, statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva .

Menționez că numărul de posturi din organigramele pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva și pentru instituțiile publice din subordinea Consiliului local Deva se încadrează în numărul maxim de posturi comunicat de Instituţia Prefectului Judeţului Hunedoara prin adresa nr. 2925 / 28.03.2022, înregistrată la Primăria municipiului Deva sub numărul  34.845 / 31.03.2022.

 

 

 

PRIMAR,

  Nicolae – Florin Oancea