Nr. 24 / 26.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind actualizarea Programului anual al achizitiilor publice pe anul 2025

Inițiator proiect

Dorin-Gabriel RĂDUCANU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Dumbrăvești

Comuna Dumbrăvești

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 24 din 26.03.2025

privind actualizarea Programului anual al achizitiilor publice pe anul 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art. 2 alin. (3) lit. b), art.12 , art. 14 din Hotărârea de Guvern nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, modificată și completată
  2. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice modificată și completată
  3. art. 129 alin. (1), alin. ( 2) lit. b) coroborat cu alin (4) lit a)  din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, modificată și completată;
  4. art. 7 alin. (2) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, modificată și completată;
  5. art. 81 - art. 83 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, modificată și completată;
  6. Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala, republicată;

Ținând cont de:

  1. Hotărârea Consiliului Local al comunei Dumbrăvești nr. 89 din 19.12.2024 privind aprobarea Strategiei anuale a achizițiilor publice a UAT Comuna Dumbrăvești, județul Prahova pe anul 2025 și a Programului anual al achizițiilor publice pe anul 2025;
  2. Avizul nr. 24 din 25.03.2025 al Comisiei pentru programe de dezvoltare economico -sociala, buget finante, administrația domeniului public și privat al comunei, agricultură, gospodarie comunală, protecția mediului, servicii și comerț; 
  3. Avizul nr. 23 din 25.03.2025 al Comisiei pentru învățământ, sănătate, cultură și religie, protecție socială, activități sportive și de agrement;
  4. Avizul nr. 22 din 25.03.2025 al Comisiei pentru administrație publică locală, juridică, apararea oridinii și liniștii publice a drepturilor cetățenilor;
  5. Avizul nr.1753 din 11.03.2025 al Secretarului general al Comunei Dumbrăvești;

Luând act de:

  1. Referatul de aprobare nr. 1691 din 11.03.2025 al Primarului Comunei Dumbrăvești, în calitatea sa de inițiator;  
  2. Raportul de specialitate nr. 1692 din 11.03.2025 întocmit de către dna. Mărgărit Alexandra Diana, Inspector în cadrul Compartimentului Achiziții publice, tehnic investiții și contracte din aparatul de specialitate al primarului Comunei Dumbrăvești;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei dumbrăvești

întrunit în a 7-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.


           Art.1  - Se aproba actualizarea Programului anual al achizițiilor publice  pe  anul  2025  conform  anexei  care  face  parte  integrantă  din  prezenta  hotărâre.

          Art. 2  -  Prezenta hotărâre va fi dusă la îndeplinire de  Primarul Comunei Dumbrăvești prin compartimentele de specialitate din cadrul aparatului de specialitate.

        Art. 3 -   Prezenta  hotărâre  va  fi  comunicată  prin  grija  secretarului  general  al comunei Dumbrăvești.

        Art. 4   – Prezenta hotărâre poate fi atacată la Tribunalul Prahova, în termenul și în  conditiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, moficată și completată.

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Marian JARAVETE

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI DUMBRĂVEȘTI,

Luminița-Mihaela DESPA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 24 / 26.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 24 / 26.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 26.03.2025
2 Comunicarea către primar 31.03.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 08.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 31.03.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 31.03.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu