Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 24 / 11.03.2025
Caracter normativ

Proiect de hotărâre

privind actualizarea Programului anual al achizitiilor publice pe anul 2025

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

  • Comisia 2

  • Comisia 3

Viză CFPP

Necesită viză CFPP

Forma inițiatorului

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Dumbrăvești

Comuna Dumbrăvești

Proiect de hotărâre

Nr. 24 din 11.03.2025

privind actualizarea Programului anual al achizitiilor publice pe anul 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art. 2 alin. (3) lit. b), art.12 , art. 14 din Hotărârea de Guvern nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, modificată și completată
  2. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice modificată și completată
  3. art. 129 alin. (1), alin. ( 2) lit. b) coroborat cu alin (4) lit a)  din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, modificată și completată;
  4. art. 7 alin. (2) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, modificată și completată;
  5. art. 81 - art. 83 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, modificată și completată;
  6. Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala, republicată;

Ținând cont de:

  1. Hotărârea Consiliului Local al comunei Dumbrăvești nr. 89 din 19.12.2024 privind aprobarea Strategiei anuale a achizițiilor publice a UAT Comuna Dumbrăvești, județul Prahova pe anul 2025 și a Programului anual al achizițiilor publice pe anul 2025;
  2. Avizul nr. 24 din 25.03.2025 al Comisiei pentru programe de dezvoltare economico -sociala, buget finante, administrația domeniului public și privat al comunei, agricultură, gospodarie comunală, protecția mediului, servicii și comerț; 
  3. Avizul nr. 23 din 25.03.2025 al Comisiei pentru învățământ, sănătate, cultură și religie, protecție socială, activități sportive și de agrement;
  4. Avizul nr. 22 din 25.03.2025 al Comisiei pentru administrație publică locală, juridică, apararea oridinii și liniștii publice a drepturilor cetățenilor;
  5. Avizul nr.1753 din 11.03.2025 al Secretarului general al Comunei Dumbrăvești;

Luând act de:

  1. Referatul de aprobare nr. 1691 din 11.03.2025 al Primarului Comunei Dumbrăvești, în calitatea sa de inițiator;  
  2. Raportul de specialitate nr. 1692 din 11.03.2025 întocmit de către dna. Mărgărit Alexandra Diana, Inspector în cadrul Compartimentului Achiziții publice, tehnic investiții și contracte din aparatul de specialitate al primarului Comunei Dumbrăvești;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei dumbrăvești

adoptă prezenta hotărâre.


           Art.1  - Se aproba actualizarea Programului anual al achizițiilor publice  pe  anul  2025  conform  anexei  care  face  parte  integrantă  din  prezenta  hotărâre.

          Art. 2  -  Prezenta hotărâre va fi dusă la îndeplinire de  Primarul Comunei Dumbrăvești prin compartimentele de specialitate din cadrul aparatului de specialitate.

        Art. 3 -   Prezenta  hotărâre  va  fi  comunicată  prin  grija  secretarului  general  al comunei Dumbrăvești.

        Art. 4   – Prezenta hotărâre poate fi atacată la Tribunalul Prahova, în termenul și în  conditiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, moficată și completată.

 

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI DUMBRĂVEȘTI

Dorin-Gabriel RĂDUCANU

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI DUMBRĂVEȘTI

Luminița-Mihaela DESPA

Documente de prezentare și motivare

Rezultate voturi