ANEXĂ LA H.C.L. BELCIUGATELE NR. ______________
NR. __________DIN ____________
REGULAMENT DE LUCRU AL COMISIEI SPECIALE ORGANIZATE ÎN BAZA HOTĂRÂRII
ART.1. Membrii comisiei vor solicita în scris prin persoana desemnată de către aceștia, documentele pe care intentionează să le verifice la data stabilită.
ART.2. Se stabilesc zilele de miercuri si joi a fiecarei saptămani din întreaga perioadă de lucru a comisiei.
ART.3. Se desemnează de către primarul comunei Belciugatele persoana de contact care va pune la dispozitia comisiei toate documentele solicitate de către acesta cu cel putin 24 ore înainte de data desfașurarii analizei si verificării.
ART.4. Se desemnează ca președinte al comisiei domnul/doamna_____________________, consilier local.
ART.5. Secretarul comisiei va fi nominalizat de către membrii prezenți cu ocazia fiecărei ședințe de lucru.
ART.6. (1) Comisia își va desfasura activitațile de verificare și analiză în prezența a cel putin doi membrii ai acestuia.
(2) Componența comisiei de lucru va fi stabilită și comunicată persoanei de contact din cadrul aparatului de specialitate al primarului, odată cu cererea prin care sunt solicitate documentele supuse analizei și verificării.
ART.7. Rezultatul fiecărei verificări si analiză se va menționa într-un proces verbal încheiat in două exemplare originale, pe suport electronic și tiparit pe suport de hartie.
ART. 8. Membrii comisiei vor proceda și la verificarea stării fizice a bunurilor imobile, aflate în inventarul comunei Belciugatele.
ART.9. În cazul în care persoana de contact desemnată initial de către primarul comunei Belciugatele, lipsește din orice motiv, la data solicitarii documentelor va fi necesar ca primarul sa desemneze o altă persoană de contact care va prelua obligatiile celei absente si va pune la dispozitia comisiei de analiză și verificare documentele solicitate.
ART.10. Dacă din analiza și verificarea unui document rezultă faptul că mai există și alte documente aflate în stransă legătura cu acesta, comisia va solicita toate aceste documente iar persoana de contact are obligația de a le pune la dispoziția acesteia.
ART. 11. Prezentul Regulament poate fi modificat si completat prin hotărâre de consiliu.
PRIMAR,