Art. 1 - Se aprobă modul de întocmire a registrului agricol pe perioada 2025 – 2029, atât pe suport electronic cât și pe suport hârtie .
Art. 2 - Înscrierea, completarea, ținerea la zi a registrului agricol pe suport de hârtie și în format electronic, precum și centralizarea și transmiterea datelor către Registrul Agricol Național - RAN se va face în continuare de către compartimentul urbanism, registrul agricol, impozite şi taxe locale al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Căneşti.
Art. 3 (1) - Prezenta hotărâre are caracter individual și intră în vigoare la data comunicării către Primarul Comunei Căneşti.
(2) - Prezenta hotărâre poate fi contestată în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Art. 4 - 1) Prezenta hotărâre se comunică, în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege:
- Instituţiei Prefectului – Judeţul Buzau ;
- Primarului comunei Canesti , judetul Buzau ;
- Compartimentului urbanism, registru agricol, impozite şi taxe locale ;
(2) Prezenta hotărâre se aduce la cunoștintă publică, în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, prin publicarea:
- pe pagina de internet, la adresa: www.comunacanesti.ro ;