Nr. 229 / 25.07.2024
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 229 din 25.07.2024

privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități

Analizând temeiurile juridice, respectiv:


Art.7 alin.4 din Anexa la Ordinul 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024,

Art.129 alin.14  din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019  privind  Codul administrativ, cu modificările și completările  ulterioare,

Ținând cont de:

Adresa nr.116719/2022, prin care Instituția Prefectului Județului Hunedoara, solicită analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea de măsuri pentru eficientizarea acestei activități,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.225/2024, Referatul de aprobare nr.225/2024 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea din care reiese necesitatea și oportunitatea adoptării unei hotărâri privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea  măsurilor pentru eficientizarea acestei activități,

Raportul Serviciului cadastru, fond funciar nr.70517/09.07.2024,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.1625/82281/24.07.2024, precum și de avizul Comisiei de organizare şi dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public şi privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice şi de arhitectură nr.1436/82282/24.07.2024,


În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. - Aprobă analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea  măsurilor pentru eficientizarea acestei activități, conform Anexei  care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare. 

Art.3. - Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Compartimentul registrul agricol din cadrul Direcției administrarea domeniului public și privat.

 Art.4. - Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Serviciului cadastru, fond funciar;

- Compartimentului registrul agricol.



PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ioan-Dorin PETRUI

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Oana-Diana MURA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 229 / 25.07.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 20
4 Numărul voturilor „PENTRU” 20
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 229 / 25.07.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 25.07.2024
2 Comunicarea către primar 31.07.2024
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 07.08.2024
4 Comunicarea către prefectul județului 30.07.2024
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu