Art.I. – Anexa nr.1 la Hotărârea Consiliului local nr.329/2019 privind aprobarea Metodologiei de atestare a persoanelor fizice în vederea dobândirii calității de administrator de condomini, se modifică în sensul completării acesteia cu un nou articol, respectiv art.5^1, care va avea următorul conținut:
”Art.5^1. – Solicitanții au obligația de a achita taxa specială pentru preluarea, verificarea și evaluarea dosarelor pentru emiterea atestatului de administrator condominii, a cărui cuantum se stabilește, anual, prin hotărâre a consiliului local. Dovada achitării acestei taxe se face la depunerea cererii de atestare”.
Art.II. - Prevederile prezentei hotărâri vor intra în vigoare începând cu data de 01 ianuarie 2023.
Art.III. – Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului local nr.329/2019 privind aprobarea Metodologiei de atestare a persoanelor fizice în vederea dobândirii calității de administrator de condominii, rămân neschimbate.
Art.IV. – Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuternicește Direcția de asistență socială Deva, prin Serviciul administrare fond locativ, tehnic - Compartimentul asociații de proprietari.
Art.V. – Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Art.VI. – Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituției Prefectului județului Hunedoara;
- Primarului municipiului Deva;
- Direcției de asistență socială Deva;
- Serviciului administrare fond locativ, tehnic - Biroul fond locativ.