Nr. 232 / 29.08.2023
Caracter individual

HOTĂRÂRE

Privind aprobarea modificării tarifului pentru activitatea “Depozitat gunoi rampă” prestată de operatorul depozitului ecologic de la Izvorul Bârzii ,Societatea Brantner Servicii Ecologice S.R.L.

Inițiator proiect

Cristian MURĂ

Viceprimarul municipiului

Hotărâre

România

România

Județul Mehedinți

Consiliul Local al municipiului Drobeta-Turnu Severin

Municipiul Drobeta-Turnu Severin

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 232 din 29.08.2023

Privind aprobarea modificării tarifului pentru activitatea “Depozitat gunoi rampă” prestată de operatorul depozitului ecologic de la Izvorul Bârzii ,Societatea Brantner Servicii Ecologice S.R.L.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

- raportul de specialitate al Direcţiei Tehnice din aparatul de specialitate al Primarului, înregistrat sub nr. 32237/21.08.2023 cu propunerea privind aprobarea modificării tarifului pentru activitatea “Depozitat gunoi rampă” prestată de operatorul depozitul ecologic de la Izvorul Bârzii-Societatea Brantner Servicii Ecologice S.R.L. ;

-  referatul de aprobare, înregistrat sub nr. 322 / 21.08.2023;

- adresa ADIS nr.302/11.08.2023 înregistrată la primăria Dr.Tr.Severin sub nr.31639/16.08.2023;

- prevederile Contractului de delegare prin concesiune a serviciului public de salubrizare nr.706/3710 din 23.10.2019, activitatea de colectare separate a deșeurilor zona 5;

 - prevederile Contractului, de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare nr. 12734/02.08.2006  din Municipiul Drobeta Turnu Severin;

- prevederile Ordinului ANRSC nr.640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activitățile specifice serviciului de salubrizare a localităților;

-prevederile Ordonanței de urgență nr.133/2022 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.92/2021 privind regimul deșeurilor precum și a Legii serviciului de salubrizare a localităților nr.101/2006;

- avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local;

Ținând cont de:

art. 129, alin. 1, alin. 2 lit. (d)

Luând act de:

art. 139 alin. 1, alin 3litA și art. 196 alin. 1 lit. (a) din Codul Administrativ aprobat prin OUG nr.57/03.07.2019

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului drobeta-turnu severin

întrunit în a 20-a ședință ordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1 Se aprobă modificarea tarifului pentru activitatea “Depozitat gunoi rampă” prestată de operatorul depozitului ecologic de la Izvorul Bârzii, Societatea Brantner Servicii Ecologice S.R.L., conform Anexei nr.1 la prezenta hotărâre.

 Art.2 Se mandatează doamna Ţeculescu Mianda Daniela, reprezentantul Consiliului Local al municipiului Drobeta Turnu Severin, în Adunarea Generală a Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară pentru Salubritate Mehedinți, să voteze în A.G.A. ADIS Mehedinți modificarea tarifului în conformitate cu prevederile Legii nr.51/2006, OUG nr. 133/2022 și  Ordinul Președintelui ANRSC nr. 640/2022.

Art. 3. Ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri revine Direcției Tehnice, Direcției Managamentul Deșeurilor, Direcției Economice și Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Salubritate Mehedinți.

 Art. 4. Hotărârea se transmite Instituţiei Prefectului – Judeţul Mehedinţi, se comunică Primarului municipiului Drobeta Turnu Severin, Direcției Tehnice, Direcţiei Managementul Deșeurilor, Direcției Economice, Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Salubritate Mehedinți și doamnei Ţeculescu Mianda Daniela și se publică pe site-ul instituției   www.primariadrobeta.ro

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Elena BOLOLOI

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DROBETA-TURNU SEVERIN,

Mirela-Onuța PĂSAT

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 232 / 29.08.2023

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 10
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 23
2 Numărul consilierilor locali în funcție 23
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 19
4 Numărul voturilor „PENTRU” 16
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 3
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 4
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 232 / 29.08.2023

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 29.08.2023
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 11.09.2023
4 Comunicarea către prefectul județului 30.08.2023
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu