Nr. 96 / 27.11.2024
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea ajustărilor conform prevederilor OUG 47/2022 si a Devizului general actualizat al lucrărilor: “Amenajare piațeta cu spatii verzi, mobilier urban, racorduri la utilități, iluminat de incinta, amenajare circulații auto si pietonale in interiorul parcelei si amenajare platforma pentru punct gospodăresc in Comuna Mihai Viteazu, județul Cluj", in baza contractului cu nr. 1909 data 17.02.2022.

Inițiator proiect

Paul-Cristian OLARU

Primarul comunei

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

5 Decembrie 2024

Hotărâre

România

România

Județul Cluj

Consiliul Local al comunei Mihai Viteazu

Comuna Mihai Viteazu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 96 din 27.11.2024

privind aprobarea ajustărilor conform prevederilor OUG 47/2022 si a Devizului general actualizat al lucrărilor: “Amenajare piațeta cu spatii verzi, mobilier urban, racorduri la utilități, iluminat de incinta, amenajare circulații auto si pietonale in interiorul parcelei si amenajare platforma pentru punct gospodăresc in Comuna Mihai Viteazu, județul Cluj", in baza contractului cu nr. 1909 data 17.02.2022.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1.  Legea nr. 98/2016, privind achiziţiile publice şi Hotărârea nr. 395/2016 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică/acord cadru din Legea nr. 98/2016;

Ținând cont de:

  1. ORDONANȚĂ nr. 15 din 30 august 2021privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare;  - In baza, ACT ADITIONAL NR. 11 inreg cu nr. 9365 / 08.08.2023, la contractul de lucrari nr. 6823 data 03.08.2020;
  2. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ 47/14.04.2022 privind ajustarea preţurilor contractelor de achiziţie publică/contractelor sectoriale/ contractelor de concesiune/acordurilor – cadru, respectiv

Luând act de:

  1. referatul de aprobarea al primarului, nr.13045/ 19.09.2024 
  2. raportul compartimentului achiziții publice 13046/ 08.08.2023 
  3. Avizul comisiilor de specialitate 1,2

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei mihai viteazu

întrunit în a 2-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. – Se aprobă aprobă ajustarea conform prevederilor OUG 47/2022 si a Devizului general actualizat al lucrărilor: “Amenajare piațeta cu spatii verzi, mobilier urban, racorduri la utilități, iluminat de incinta, amenajare circulații auto si pietonale in interiorul parcelei si amenajare platforma pentru punct gospodăresc in Comuna Mihai Viteazu, județul Cluj", in baza contractului cu nr. 1909 data 17.02.2022

Valoarea totală a obiectivului de investiții, conform devizului general:


 Cheltuieli totale,  

din care:

2.742.616,43 lei inclusiv TVA

Actualizari conf OUG 47/2022

309.586,40 lei inclusiv TVA

Art.2 Hotărârea va fi comunicată către:

- Instituția Prefectului 

- Primarul Comunei Mihai Viteazu

- Compartimentul financiar-contabil

- Compartimentul achiziții publice

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ioan ZENG

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MIHAI VITEAZU,

Tudor-Călin STĂVARIU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 96 / 27.11.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 2
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 96 / 27.11.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.11.2024
2 Comunicarea către primar 03.12.2024
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 10.12.2024
4 Comunicarea către prefectul județului 05.12.2024
5 Aducerea la cunoștință publică 12.12.2024
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 05.12.2024