Nr. 4 / 15.01.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind acordarea mandatului special reprezentantului în AGA ADI Eco-Metropolitan Cluj pentru a vota cu privire la proiectul de hotărâre privind aprobarea ajustării tarifelor pentru serviciile prestate de Supercom S.A. în baza Contractului de delegare nr. 775/02.12.2020(lotul 2), precum și a tarifelor distincte pentru gestionarea deșeurilor pentru lotul 2 și a modalității de facturare a serviciilor de către operatorul care se află în raporturi contractuale cu utilizatorii pentru lotul 2.

Inițiator proiect

Paul-Cristian OLARU

Primarul comunei

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

23 Ianuarie 2025

Hotărâre

România

România

Județul Cluj

Consiliul Local al comunei Mihai Viteazu

Comuna Mihai Viteazu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 4 din 15.01.2025

privind acordarea mandatului special reprezentantului în AGA ADI Eco-Metropolitan Cluj pentru a vota cu privire la proiectul de hotărâre privind aprobarea ajustării tarifelor pentru serviciile prestate de Supercom S.A. în baza Contractului de delegare nr. 775/02.12.2020(lotul 2), precum și a tarifelor distincte pentru gestionarea deșeurilor pentru lotul 2 și a modalității de facturare a serviciilor de către operatorul care se află în raporturi contractuale cu utilizatorii pentru lotul 2.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. - art. 8 alin. (3) lit. k), 9 alin. (2) lit. d), 10 alin. (5), 43 alin. (4), (5) Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilități publice, cu modificările și completările ulterioare
  2. - art. 6 alin. (1) lit. n), alin. (3), 43 alin. (1), (2), (6), 49 Legea nr. 101/2006 privind serviciul de salubrizare a localităților, cu modificările și completările ulterioare
  3. - art. 4 lit. c), n), 13 alin. (2), 33, 34, 35, 54 alin. (4) din Normele metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile de salubrizare, precum şi de calculare a tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deşeurilor şi a taxelor de salubrizare, aprobate prin Ordinul ANRSC nr. 640/2022, cu modificările şi completările ulterioare
  4. - art. 10 alin. (8) din Contractul de delegare nr. 775/02.12.2020 (lotul 2)
  5. - art. 16 alin. (2) lit. l) şi alin. (3) lit. b) din Statutul ADI Eco-Metropolitan Cluj


Ținând cont de:

  1. - circulara nr. 1256 din 07.11.2024transmisă de ADI Eco-Metropolitan Cluj 
  2. - cererea nr. 7251/02.08.2024 formulată de Supercom S.A. înregistrată la ADI Eco-Metropolitan Cluj sub nr. 986/02.08.2024, împreună cu documentele justificative aferente, privind ajustarea tarifelor pentru activităţile care fac obiectul Contractului de delegare nr. 775/02.12.2020(lotul 2) 
  3. - raportul de specialitate nr. 1255/ 07.11.2024 elaborat de ADI Eco-Metropolitan Cluj privind aprobarea ajustării tarifelor pentru serviciile prestate de Supercom S.A. în baza Contractului de delegare nr. 775/02.12.2020(lotul 2), precum și a tarifelor distincte pentru gestionarea deșeurilor pentru lotul 2 şi a modalităţii de facturare a serviciilor de către operatorul care se află în raporturi contractuale cu utilizatorii pentru lotul 2


Luând act de:

  1. referatul de aprobare al primarului Nr.13066/20.11.2024 
  2. referatul juridic Nr. 13067/20.11.2024
  3. avizului favorabil al comisiei nr.1

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. f) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei mihai viteazu

întrunit în a 3-a ședință extraordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.


Art. 1. Se acordă mandat special Doamnei/Domnului Primar OLARU PAUL CRISTIAN, pentru a vota în cadrul AGA ADI Eco-Metropolitan Cluj adoptarea proiectului hotărârii AGA ADI Eco-Metropolitan Cluj privind aprobarea ajustării tarifelor pentru serviciile prestate de Supercom S.A. în baza Contractului de delegare nr. 775/02.12.2020(lotul 2), precum şi a tarifelor distincte pentru gestionarea deşeurilor pentru lotul 2 şi a modalităţii de facturare a serviciilor de către operatorul care se află în raporturi contractuale cu utilizatorii pentru lotul 2, cuprins în Anexa 1 a prezentei, ce face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează:

- primarulOLARU PAUL CRISTIAN ,

Art. 3. Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituţiei Prefectului – Judeţul Cluj

- Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Eco-Metropolitan Cluj

- Primarul OLARU PAUL CRISTIAN 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Pál LOVÁSZ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MIHAI VITEAZU,

Tudor-Călin STĂVARIU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 4 / 15.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 9
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 2
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 2
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 2
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 4 / 15.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 15.01.2025
2 Comunicarea către primar 15.01.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 28.01.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 22.01.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 23.01.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 23.01.2025