Nr. 103 / 20.12.2022
Caracter individual

HOTĂRÂRE

Privind APROBAREA LUCRĂRILOR PE DOMENIUL PUBLIC AL COMUNEI MIHAI VITEAZU aferent obiectivului de investitie: „EXTINDERE REȚEA DE CANALIZARE MENAJERĂ L=500 m, ÎN LOCALITATEA MIHAI VITEAZU, JUD. CLUJ”, ,

Inițiator proiect

Ioan ZENG

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Cluj

Consiliul Local al comunei Mihai Viteazu

Comuna Mihai Viteazu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 103 din 20.12.2022

Privind APROBAREA LUCRĂRILOR PE DOMENIUL PUBLIC AL COMUNEI MIHAI VITEAZU aferent obiectivului de investitie: „EXTINDERE REȚEA DE CANALIZARE MENAJERĂ L=500 m, ÎN LOCALITATEA MIHAI VITEAZU, JUD. CLUJ”, ,

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art. 46 și art.49 din legea nr.350/2001, modificată prin OUG  nr.7/2011 pentru Amenajarea Teritoriului și Urbanismului 

Luând act de:

  1. referatul de aprobare primar nr.5117/03.05.2022
  2. referat compartiment de specialitate  nr.5083/02.05.2022
  3. Avizul compartimentului de specialitate nr 2

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei mihai viteazu

întrunit în a 22-a ședință ordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se aprobă efectuarea  lucrărilor pe domeniul public al Comunei Mihai Viteazu ,EXTINDERE REȚEA DE CANALIZARE MENAJERĂ L=500 m, ÎN LOCALITATEA MIHAI VITEAZU, JUD. CLUJ”având ca beneficiar pe COMPANIA DE APĂ ARIEȘ S.A., pe teren intravilan aparținând Domeniului Public al Comunei Mihai Viteazu – drumuri sătești (străzi interioare) ale satului Mihai Viteazu,cu respectarea următoarelor obligații:

După finalizarea lucrărilor, executantul proiectului „Extindere și reabilitare sisteme de alimentare cu apă și sisteme de canalizare menajeră în comunele Călărași și Mihai Viteazu” este obligat: 

- Să refacă trama stradală pe porțiunile afectate în aceleași condiții de calitate și de securitate a traficului ca și cele prevăzute prin proiectul de modernizare. Sistemul rutier va fi format din: balast 30cm, grad compactare 100%, piatră spartă 15cm, grad compactare 100%, BAD22,5 de 6cm, BA16 de 4cm. Îmbrăcămintea rutieră se va reface pe toată lățimea benzii de circulație; 

- Să constituie garanția de bună execuție în conformitate cu Regulamentul de execuție a lucrărilor pe domeniul public și privat al Comunei Mihai Viteazu la rețelele edilitare, aprobat prin HCL nr. 16/16.03.2021; 

- Pe toată durata existenței obiectivului, orice degradare a structurii rutiere, partea carosabilă, acostamente, elemente de scurgere a apelor, lucrări de consolidare, podețe, elemente de siguranța circulației apărute pe sectorul de drum afectat de amplasarea conductelor, va fi remediată imediat pe cheltuiala beneficiarului lucrării, cu respectarea condițiilor de calitate impuse prin reglementările în vigoare; 

- Toate elementele străzii care se degradează în timpul execuției lucrărilor, se vor reface la forma inițială pe cheltuiala beneficiarului, cu respectarea Proiectului aferent lucrării de asfaltare drumuri; 

- Nu se admite refacerea sistemului rutier cu pământul rezultat din săpătură, se va completa cu balast compactat, în straturi succesive, cu efectuarea probelor de compactare, pentru fiecare strat în parte; 

- Beneficiarul are obligația de a asigura realizarea și verificarea execuției corecte a lucrărilor de construcție și a calității acestora, prin responsabili tehnici cu execuția, diriginți de specialitate sau agenți economici de consultanță specializați, pe tot parcursul lucrărilor, în conformitate cu Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată. 

Art 2 În cazul in care obligațiile prevăzute  la art.1 nu sunt respectate ,beneficiarul   COMPANIA DE APĂ ARIEȘ S.A va suporta  toate cheltuielile aferete  aducerii la starea inițială a drumului pe care se execută lucrarea.

Art. 2. - Prezenta hotărâre se comunică, în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului general U.A. T, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei, Prefectului Județului Cluj, si se aduce la cunoștință publică prin afișare

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Paul-Cristian OLARU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MIHAI VITEAZU,

Tudor-Călin STĂVARIU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 103 / 20.12.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 14
4 Numărul voturilor „PENTRU” 14
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 103 / 20.12.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 20.12.2022
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 04.01.2023
4 Comunicarea către prefectul județului 30.12.2022
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu