Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 85 / 10.08.2023
Caracter normativ

Proiect de hotărâre

privind la aprobare ajustarilor conform prevederilor OG 15/2021 si OUG 47/2022 si a Devizului general actualizat al lucrarilor: “ASFALTARE STRAZI - ETAPA 2 - ÎN COMUNA MIHAI VITEAZU, SAT MIHAI VITEAZU” – LOT 1, in baza contractului cu nr. 6823 data 03.08.2020.

Inițiator proiect

Ioan ZENG

Primarul comunei

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

  • Comisia 2

  • Comisia 3

Forma inițiatorului

România

România

Județul Cluj

Consiliul Local al comunei Mihai Viteazu

Comuna Mihai Viteazu

Proiect de hotărâre

Nr. 85 din 10.08.2023

privind la aprobare ajustarilor conform prevederilor OG 15/2021 si OUG 47/2022 si a Devizului general actualizat al lucrarilor: “ASFALTARE STRAZI - ETAPA 2 - ÎN COMUNA MIHAI VITEAZU, SAT MIHAI VITEAZU” – LOT 1, in baza contractului cu nr. 6823 data 03.08.2020.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1.  Legea nr. 98/2016, privind achiziţiile publice şi Hotărârea nr. 395/2016 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică/acord cadru din Legea nr. 98/2016;
  2. ORDONANȚĂ nr. 15 din 30 august 2021privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare;  - In baza, ACT ADITIONAL NR. 11 inreg cu nr. 9365 / 08.08.2023, la contractul de lucrari nr. 6823 data 03.08.2020;
  3. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ 47/14.04.2022 privind ajustarea preţurilor contractelor de achiziţie publică/contractelor sectoriale/ contractelor de concesiune/acordurilor – cadru, respectiv

Luând act de:

  1. referatul de aprobarea al primarului,nr. 9364 / 08.08.2023 
  2. raportul compartimentului achiziții publice 9365 / 08.08.2023 
  3. Avizul comisiilor de specialitate 1,2

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei mihai viteazu

adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. – Se aprobă aprobă ajustarea conform prevederilor OG 15/2021 si OUG 47/2022 si a Devizului general actualizat al lucrarilor: “ASFALTARE STRAZI - ETAPA 2 - IN COMUNA MIHAI VITEAZU, SAT MIHAI VITEAZU” – LOT 1, in baza contractului cu nr. 6823 data 03.08.2020.

Art.2 Hotărârea va fi comunicată către:

- Instituția Prefectului 

- Primarul Comunei Mihai Viteazu

- Compartimentul financiar-contabil

- Compartimentul achiziții publice

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI MIHAI VITEAZU

Ioan ZENG

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MIHAI VITEAZU

Tudor-Călin STĂVARIU

Documente de prezentare și motivare

  • Forma inițiatorului
    Forma inițiatorului
  • Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 1 )
    Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 1 )
  • Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 2 )
    Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 2 )
  • Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 3 )
    Avizul comisiei de specialitate ( Comisia 3 )

Alte documente:

Rezultate voturi