Nr. 19 / 19.09.2024
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea actiunilor ce vor fi intreprinse pe perioada sezonului rece 2024/2025 la nivelul comunei Ostrov ,judetul Tulcea

Inițiator proiect

Ion TĂNASE

Primarul comunei

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

19 Septembrie 2024

Hotărâre

România

România

Județul Tulcea

Consiliul Local al comunei Ostrov

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 19 din 19.09.2024

privind aprobarea actiunilor ce vor fi intreprinse pe perioada sezonului rece 2024/2025 la nivelul comunei Ostrov ,judetul Tulcea

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Având în vedere :

                 a) necesitatea coordonării programelor privind asigurarea desfașurării normale a activităţilor sociale și economice în perioada sezonului rece 2024-2025;

                b) adresele  10462 si10466 din 27.08.2024 emise de Institutia Prefectului -judetul tulcea cu privire la  necesitatea   elaborarii si aprobarii Planului propriu de acţiune pe perioada sezonului rece 2024-2025, la nivelul com. Ostrov jud. Tulcea concomitent cu asigurarea  mijloacelor   și materialelor necesare pentru   actiunile ce vor fi întreprinse pe perioada sezonului rece 2024/2025 ;


Ținând cont de:

       a) prevederilor O.U.G. nr. 21/2004- privind Sistemul Naţional de management al Situaţiilor de urgență, ale art. 40, alin. (1) din Ordonanţei Guvernului nr. 43/1997- privind regimul drumurilor, 

            b) art.129, alin.(2) lit. d) si alin.(7), lit.h), din O.U.G. nr. 57/2019-privind Codul administrativ ;

Luând act de:

a)  Referatul de aprobare nr. 2705 din  16.09.2024 al d-lui TĂNASE Ion  - PRIMAR al com. Ostrov, jud. Tulcea;

b) Referatul nr. 2704 din  16.09.2024 al d-lui LUPAȘCU Neacșu, Viceprimar al comunei Ostrov, prin care propune însuşirea și aprobarea Planului propriu de acţiune pe perioada sezonului rece 2024/2025  la nivelul com. Ostrov, jud. Tulcea, însuşit și avizat de comisiile de specialitate ale Consiliului Local Ostrov ;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei ostrov

întrunit în prima ședință ordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.

      Art.1. Se aprobă Planul propriu de acţiune pe perioada sezonului rece 2024-2025, la nivelul com. Ostrov  jud. Tulcea, conform anexei 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.      

      Art.2. Se aprobă centralizatorul mijloacelor de interventie, a necesarului de carburant și materiale cu care se va actiona pe perioada sezonului rece 2024/2025 la nivelul unității administrativ teritoriale Ostrov, conform anexei nr. 2  la prezenta hotărâre .

    Art.3. Se constituie Comandamentul local de acționare pe perioadele cu manifestări de fenomele meteorologice periculoase, comandament ce va acţiona conform Planului propriu de acţiune pe perioada sezonului rece 2024-2025, la nivelul com. Ostrov, jud. Tulcea, în perioada 01.11.2024-30.03.2025, prevăzut în Anexa nr. 1. 

      Art.4.  Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei, Instituţiei Prefectului judeţului Tulcea, compartimentului S.V.S.U. al Primăriei Ostrov şi se aduce la cunoştinţă publică prin afişarea la sediul Primăriei comunei Ostrov și în monitorul oficial local de pe site-ul primăriei www.primariaostrovtulcea.ro.

                

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ionel GROPENEANU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI OSTROV,

Niculae SPÂNACHI

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 19 / 19.09.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 19 / 19.09.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 19.09.2024
2 Comunicarea către primar 19.09.2024
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 02.10.2024
4 Comunicarea către prefectul județului 02.10.2024
5 Aducerea la cunoștință publică 02.10.2024
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 19.09.2024