Nr. 23 / 27.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind alegerea Președintelui de ședință al Consiliului Local al Comunei Săvădisla, pentru ședințele din perioada Aprilie 2025 - Iunie 2025

Inițiator proiect

Stefan ASZTALOS

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Cluj

Consiliul Local al comunei Săvădisla

Comuna Săvădisla

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 23 din 27.03.2025

privind alegerea Președintelui de ședință al Consiliului Local al Comunei Săvădisla, pentru ședințele din perioada Aprilie 2025 - Iunie 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) art. 15, art. 41, art. 120 alin. (1)   și art. 121 alin. (1) și alin. (2)   din Constituția României, republicată;

b) art. 3, art. 4 și art. 6 paragraful 1 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;

c) art. 7 alin. (2) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) Hotărârea Consiliului Local nr. 119 din 31.10 2024 privind revizuirea și aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Consiliului local al comunei Săvădisla;

f) art. 123 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu completările și modificările ulterioare;

g) art. 123, art. 129 alin. 2 lit. a, art. 139 alin. 1, art. 196 alin. 1 lit. a,  şi art. 243 alin. 1 lit. a din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ,

Ținând cont de:

  1. referatul de aprobare al primarului
  2. raportul de specialitate a secretarului general;

Luând act de:

  1. propunerile cu privire la președintele de ședință

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei săvădisla

întrunit în a 6-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1- Doamna  consilier local Matei Embrozina se alege preşedinte de şedinţă al Consiliului Local al comunei Săvădisla pentru perioada Aprilie 2025- Mai 2025 .

Art.2 - În cazul în care președintele de ședință lipsește, domnul viceprimar Varga Mihai, în calitatea sa de consilier local, exercită pentru această ședință atribuțiile prevăzute pentru președintele de ședință.

 Art.3 -  Președintele de ședință va îndeplini atribuțiile prevazute de art. 123 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum și cele prevăzute în regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului Local. 

 Art. 4 - Prezenta hotărâre va fi comunicată Instituției Prefectului Județului Cluj și Primarului comunei Săvădisla.

 Art. 5 -  Hotărârea poate fi contestată în condițiile prevăzute de Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, în termen de 30 de zile de la comunicare.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Attila-Csaba CZAKO

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI SĂVĂDISLA,

Angela-Irina MATE

cu atribuții delegate specifice secretarului general

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 23 / 27.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 23 / 27.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 09.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 02.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu