Nr. 26 / 27.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind modificarea componenţei Comisiei de specialitate nr.1 a Consiliului local al Comunei Săvădisla, judeţul Cluj – Comisia pentru programe de dezvoltare economico-sociala buget - finante, agricultură, gospodarire comunala,administrarea domeniului public și privat al comunei, protectia mediului, servicii si comerț

Inițiator proiect

Stefan ASZTALOS

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Cluj

Consiliul Local al comunei Săvădisla

Comuna Săvădisla

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 26 din 27.03.2025

privind modificarea componenţei Comisiei de specialitate nr.1 a Consiliului local al Comunei Săvădisla, judeţul Cluj – Comisia pentru programe de dezvoltare economico-sociala buget - finante, agricultură, gospodarire comunala,administrarea domeniului public și privat al comunei, protectia mediului, servicii si comerț

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) art. 15, art. 41, art. 120 alin. (1)   și art. 121 alin. (1) și alin. (2)   din Constituția României, republicată;

b) art. 3, art. 4 și art. 6 paragraful 1 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;

c) art. 7 alin. (2) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) prevederile art.125, art.126, art.129 alin.(1), alin.(2) lit. a), alin (3) lit.a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;

e) prevederile Legii nr.52/2003, privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata cu modificările și completările ulterioare;

f) prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative republicată cu modificările și completările ulterioare.

Ținând cont de:

  1. referatul de aprobare a primarului comunei Săvădisla;
  2. raportul secretarului general al comunei Săvădisla.

Luând act de:

  1. Hotărârea Consiliului Local nr. 16 din 27.02.2025 privind încetarea de drept a mandatului de consilier local înainte de expirarea duratei normale a mandatului al domnului Neamț Viorel- Claudiu și vacantarea locului de consilier local din cadrul Consiliului Local Săvădisla;
  2. Hotărârea Consiliului Local nr.118 din 31.10.2024 privind constituirea și organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Săvădisla pentru mandatul 2024 - 2028;
  3. Încheierea Civilă nr. 1780/2025 pronuntata în dosar nr.1654/328/2025, privind validarea mandatului de consilier local supleant al doamnei Mate Embrozina;
  4. depunerea jurământului de către doamna Mate Embrozina la începutul şedinţei Consilului local din data de 27.03.2025.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei săvădisla

întrunit în a 6-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se aprobă modificarea componenţei Comisiei de specialitate nr.1 a Consiliului local al Comunei Săvădisla, judeţul Cluj – Comisia pentru programe de dezvoltare economico-sociala buget - finante, agricultură, gospodarire comunala,administrarea domeniului public și privat al comunei, protectia mediului, servicii si comerț prin desemnarea d-nei Matei Embrozina ,consilier local al comunei Săvădisla ca membru în comisie, în locul domnului Neamț Viorel - Claudiu .

Art. 2 - Prezenta hotărâre se comunică prin intermediul Secretarului general al comunei Săvădisla, în termenul prevăzut de lege, Primarului comunei Săvădisla, Institutiei Prefectului Judetului Cluj. 

Art.3 - Hotărârea poate fi contestată în condițiile prevăzute de Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, în termen de 30 de zile de la comunicare.  


PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Attila-Csaba CZAKO

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI SĂVĂDISLA,

Angela-Irina MATE

cu atribuții delegate specifice secretarului general

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 26 / 27.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 26 / 27.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 09.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 02.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu