Nr. 35 / 24.04.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea documentației ”ELABORARE DOCUMENTAȚIE P.U.D. ȘI DOCUMENTAȚIE PENTRU AUTORIZAREA EXECUTĂRII LUCRĂRILOR DE CONSTRUIRE LOCUINȚE PERMANENTE, AMENAJĂRI EXTERIOARE, RACORDURI ȘI BRANȘAMENTE LA UTILITĂȚI” pentru imobilele înscrise în CF nr. 54667 Săvădisla situat în intravilanul localității Finișel

Inițiator proiect

Stefan ASZTALOS

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Cluj

Consiliul Local al comunei Săvădisla

Comuna Săvădisla

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 35 din 24.04.2025

privind aprobarea documentației ”ELABORARE DOCUMENTAȚIE P.U.D. ȘI DOCUMENTAȚIE PENTRU AUTORIZAREA EXECUTĂRII LUCRĂRILOR DE CONSTRUIRE LOCUINȚE PERMANENTE, AMENAJĂRI EXTERIOARE, RACORDURI ȘI BRANȘAMENTE LA UTILITĂȚI” pentru imobilele înscrise în CF nr. 54667 Săvădisla situat în intravilanul localității Finișel

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) art. 15, art. 41, art. 120 alin. (1)   și art. 121 alin. (1) și alin. (2)   din Constituția României, republicată;

 b) art. 3, art. 4 și art. 6 paragraful 1 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;

 c) art. 7 alin. (2) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) prevederile art. 25, art. 48, art. 50 alin. 2, art. 56 din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismului

e)prevederileart. 19 din Normele de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismului şi de elaborare şi actualizare a documentaţiilor de urbanism aprobate prin Ordinul nr. 233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și de elaborare și actualizare a documentațiilor de urbanism.

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare al primarului comunei Săvădisla
  2. Avizul comisiei de specialitate 
  3. Raportul de informare și consultare a publicului nr. 3133 din 23.04.2025
  4. Raportul de specialitate al compartimentului de resort nr. 3135 din 23.04.2025
  5. Avizul favorabil al arhitectului șef al județului Cluj nr. 16/17.03.2025
  6. Certificatul de Urbanism nr. 56/20.08.2024 emis de primarul comunei Săvădisla

Luând act de:

  1. Cererea nr. 2713/07.04.2025, însoțită de documentația depusă de către Mârzan Ioan și Mârzan Lavinia-Dorina, în calitate de beneficiari.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. e) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei săvădisla

întrunit în a 7-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se aprobă documetația ELABORARE DOCUMENTAȚIE P.U.D. ȘI DOCUMENTAȚIE PENTRU AUTORIZAREA EXECUTĂRII LUCRĂRILOR DE CONSTRUIRE LOCUINȚE PERMANENTE, AMENAJĂRI EXTERIOARE, RACORDURI ȘI BRANȘAMENTE LA UTILITĂȚI pentru imobilul înscris în CF nr. 54667 Săvădisla, situat în intravilanul localității Finișel. Zona reglementată pentru care se elaborează P.U.D. se constituie din terenul aflat în proprietate privată a lui Mârzan Ioan și soția Mârzan Lavinia-Dorina, conform extrasului de carte funciară nr. 54667 Săvădisla , cu suprafață totală de 1479 mp-teren neîmprejmuit.

Art. 2 - Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează  primarul comunei Săvădisla  prin  compartimentul urbanism și amenajarea teritoriului .

Art. 3 - Prezenta hotărâre se va comunica petentului și Instituției Prefectului Cluj.

Art. 4 - Hotărârea poate fi contestată în condițiile prevăzute de Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, în termen de 30 de zile de la comunicare.  

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Embrozina MATEI

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI SĂVĂDISLA,

Angela-Irina MATE

cu atribuții delegate specifice secretarului general

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 35 / 24.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 35 / 24.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 24.04.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 09.05.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 28.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu