Nr. 47 / 21.05.2024
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului comunei Mănești, județul Prahova

Inițiator proiect

Constantin NIȚOI

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Mănești

Comuna Mănești

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 47 din 21.05.2024

privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului comunei Mănești, județul Prahova

Luând act de:

  • Referatul de aprobare al primarului comunei Mănești, în calitate de inițiator al proiectului, înregistrat sub numărul de înregistrare 4695/17.05.2024;
  • Raportul de specialitate al Secretarului General al comunei, înregistrat sub numărul de înregistrare 4696/17.05.2024;
  • Avizele favorabile ale comisiilor de specialitate nr. 1, 2 și 3 din cadrul Consiliului Local al comunei Mănești, județul Prahova;
  • Avizul de legalitate al doamnei Violeta-Elena BUDACĂ – Secretar general al comunei;
  • În conformitate cu:
  • prevederile Legii – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare; 
  • dispoziţiile Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare; 
  • prevederile art. 129 alin. (1) și alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. c) și alin. (14), art. 407 și ale art. 409 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

În temeiul art. 139 alin. (1) și al art. 196 alin.(1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, publicată în M. Of. nr.555 din 5 iulie 2019, cu modificările și completările ulterioare

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei mănești

întrunit în a 3-a ședință extraordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 – Se aprobă Organigrama aparatului de specialitate al Primarului comunei Mănești, județul Prahova, conform Anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. 

Art. 2 – Se aprobă Statul de funcții al aparatului de specialitate al Primarului comunei Mănești, județul Prahova, conform Anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. 

Art. 3 – Începând cu data prezentei își încetează aplicabilitatea orice prevedere contrară. 

Art. 4 – Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se obligă Primarul comunei Mănești, județul Prahova, prin Compartimentul Financiar-Contabil și Resurse Umane.

Art. 5 – (1) Secretarul general al comunei Mănești va comunica prezenta hotărâre Instituției Prefectului, județul Prahova – controlul legalității actelor, și persoanelor/instituțiilor interesate.

                          (2) Compartimentul Relații cu publicul și Registratură va aduce la cunoștință publică prezenta hotărâre prin publicarea în Monitorul Oficial Local al comunei Mănești, disponibil pe site-ul instituției – www.primaria-manesti.ro 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Florin-Bogdan APOSTOL

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MĂNEȘTI,

Violeta-Elena BUDACĂ

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 47 / 21.05.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 47 / 21.05.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 21.05.2024
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 03.06.2024
4 Comunicarea către prefectul județului 21.05.2024
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu