Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 47 / 17.05.2024
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului comunei Mănești, județul Prahova

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

  • Comisia 2

  • Comisia 3

Raportul compartimentelor de resort

Raport Secretarul general

Forma inițiatorului

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Mănești

Comuna Mănești

Proiect de hotărâre

Nr. 47 din 17.05.2024

privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului comunei Mănești, județul Prahova

Luând act de:

  • Referatul de aprobare al primarului comunei Mănești, în calitate de inițiator al proiectului, înregistrat sub numărul de înregistrare 4695/17.05.2024;
  • Raportul de specialitate al Secretarului General al comunei, înregistrat sub numărul de înregistrare 4696/17.05.2024;
  • Avizele favorabile ale comisiilor de specialitate nr. 1, 2 și 3 din cadrul Consiliului Local al comunei Mănești, județul Prahova;
  • Avizul de legalitate al doamnei Violeta-Elena BUDACĂ – Secretar general al comunei;
  • În conformitate cu:
  • prevederile Legii – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare; 
  • dispoziţiile Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare; 
  • prevederile art. 129 alin. (1) și alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. c) și alin. (14), art. 407 și ale art. 409 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

În temeiul art. 139 alin. (1) și al art. 196 alin.(1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, publicată în M. Of. nr.555 din 5 iulie 2019, cu modificările și completările ulterioare

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei mănești

adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 – Se aprobă Organigrama aparatului de specialitate al Primarului comunei Mănești, județul Prahova, conform Anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. 

Art. 2 – Se aprobă Statul de funcții al aparatului de specialitate al Primarului comunei Mănești, județul Prahova, conform Anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. 

Art. 3 – Începând cu data prezentei își încetează aplicabilitatea orice prevedere contrară. 

Art. 4 – Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se obligă Primarul comunei Mănești, județul Prahova, prin Compartimentul Financiar-Contabil și Resurse Umane.

Art. 5 – (1) Secretarul general al comunei Mănești va comunica prezenta hotărâre Instituției Prefectului, județul Prahova – controlul legalității actelor, și persoanelor/instituțiilor interesate.

                          (2) Compartimentul Relații cu publicul și Registratură va aduce la cunoștință publică prezenta hotărâre prin publicarea în Monitorul Oficial Local al comunei Mănești, disponibil pe site-ul instituției – www.primaria-manesti.ro 

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI MĂNEȘTI

Constantin NIȚOI

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MĂNEȘTI

Violeta-Elena BUDACĂ

Rezultate voturi