Nr. 21 / 20.04.2021
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea plății cotizațiilor ce revin Comunei Mihai Viteazu în calitate de membră în asociațiile de dezvoltare intercomunitară

Inițiator proiect

Ioan ZENG

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Cluj

Consiliul Local al comunei Mihai Viteazu

Comuna Mihai Viteazu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 21 din 20.04.2021

privind aprobarea plății cotizațiilor ce revin Comunei Mihai Viteazu în calitate de membră în asociațiile de dezvoltare intercomunitară

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Legea 276/2020 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații...

Luând act de:

  1. referatul de aprobare al primarului nr.3881/23.03.2021
  2. referatul compartimentului de specialitate Nr.  2626   din 09.03.2021
  3. avizul comisiilor de specialitate

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei mihai viteazu

întrunit în a 4-a ședință ordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre:

Art. 1. Se aprobă la plată cotizațiile anuale către asociațiile de dezvoltare locală ce revin Comunei Mihai Vitezu în calitate de membră asfel :

  • 5000 lei pentru Asociația de Dezvoltare Intercomunitara 5 Ardeal
  • 5749 lei pentru Asociația de Dezvoltare Intercomunitara Apa Văii Ariesului
  • 5000 lei pentru Asociația GAL Poarta Apusenilor
  • 5678 lei pentru Asociația „Comunitatea Urbana Aries”
  • 1432 lei pentru Asociația de dezvoltare Intercomunitara Eco Metropolitan
  • 2500 lei pentru Asociația Comunelor din Romania

Cotizațiile de membru prevăzute la pct. 1 se vor plătii din bugetul local, capitolul 51.02 - Autorități publice și acțiuni externe - titlul 20 bunuri și servicii.

Art. 2. Prezenta hotărâre va fi adusă la îndeplinire de către primar prin compartimentul secretariat juridic și compartimentul financiar -contabil ,se comunică, în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului comunei, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei, Prefectului Județului Cluj, și se aduce la cunoștința publică prin afișare.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Zsuzsika BALÁZS

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MIHAI VITEAZU,

Tudor-Călin STĂVARIU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 21 / 20.04.2021

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 15
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 21 / 20.04.2021

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 20.04.2021
2 Comunicarea către primar
3 Comunicarea către prefectul județului
4 Aducerea la cunoștință publică
5 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu