Nr. 25 / 20.04.2021
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind execuția bugetului de venituri și cheltuieli al Comunei Mihai-Viteazu la trimestrul I conform anexelor 1,2,3,4 care fac parte integranta din prezenta hotărâre.

Inițiator proiect

Hotărâre

România

România

Județul Cluj

Consiliul Local al comunei Mihai Viteazu

Comuna Mihai Viteazu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 25 din 20.04.2021

privind execuția bugetului de venituri și cheltuieli al Comunei Mihai-Viteazu la trimestrul I conform anexelor 1,2,3,4 care fac parte integranta din prezenta hotărâre.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Legile privind finanțele publice locale nr.273/2006, cu modificările și completările ulterioare
  2. OUG 63/30.06.2010

Ținând cont de:

  1. -Legea nr. 16/2021 privind bugetul de stat pe anul 2021,             
  2. - Legea nr. 52/2003 privind transparenţă decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare

Luând act de:

  1. referatul de aprobare al primarului, nr.3920/12.04.2021
  2. referatul compartimentului financiar contabil nr.3922/12.04.2021
  3. avizul comisiilor de specialitate 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei mihai viteazu

întrunit în a 4-a ședință ordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre:

                  Art. 1 Se    aprobă   execuția bugetului de venituri și cheltuieli al Comunei Mihai-Viteazu la trimestrul I,conform anexelor 1,2,3,4 care fac parte integranta din prezenta hotărâre.

                   Art.2 Cu punerea în aplicare și aducerea la îndeplinire a prevederilor hotărâri se împuternicește Primarul Com. Mihai Viteazu prin compartimentul financiar contabil.

                  Art.3   -  Prezenta hotărâre va fi adusa la îndeplinire de către primar prin compartimentul secretariat juridic și compartimentul financiar contabil   ,se comunică, în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului comunei, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei, Prefectului Județului Cluj,  și se aduce la cunoștința publică prin  afișare

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Zsuzsika BALÁZS

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MIHAI VITEAZU,

Tudor-Călin STĂVARIU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 25 / 20.04.2021

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 15
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 25 / 20.04.2021

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 20.04.2021
2 Comunicarea către primar
3 Comunicarea către prefectul județului
4 Aducerea la cunoștință publică
5 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu