Nr. 68 / 26.10.2021
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

Privind rectificarea bugetului local pe anul 2021 cu suma de 373000 lei

Inițiator proiect

Ioan ZENG

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Cluj

Consiliul Local al comunei Mihai Viteazu

Comuna Mihai Viteazu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 68 din 26.10.2021

Privind rectificarea bugetului local pe anul 2021 cu suma de 373000 lei

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Hotărârea Guvernului nr,1088/2021

Luând act de:

  1. referatul de aprobare al primarului înregistrat cu nr 10870/19.10.2021
  2. referatul compartimentului financiar contabil 10828/14.10.2021
  3. avizul comisiilor de specialitate 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei mihai viteazu

întrunit în a 9-a ședință ordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Art. 1  Se    aprobă rectificarea bugetului local pe anul 2021 cu suma de 373000 lei     

Suma de 310000 lei a fost alocata prin Hotararea Guvernului nr. 1088/2019 pentru echilibrarea bugetului local, pentru plata cheltuielilor curente si de capital.

Suma de 63000 lei provine din taxele achitate pentru autorizatii de construire, incasata in plus fata de bugetul initial pe anul 2021.

In clasificatia veniturilor bugetului local sumele vor fi cuprinse astfel:

- 310000 lei la capitolul 11.02 "Sume defalcate din TVA”, subcapitolul 11.02.06 “Sume defalcate din TVA pentru Echilibrarea bugetului local”.

- 63000 lei la capitolul 33.02 Venituri din prestari de servicii si alte activitati, subcapitolul 33.02.50 Alte venituri din prestari de servicii si alte activitati

La cheltuieli suma va fi repartizata astfel:

- 15000 lei la capitolul 51.02.01.03 “Autoritati executive”, astfel:

- 14500 la aliniatul 20.01.03 Incalzit, iluminat

- 500 lei la aliniatul 20.30.04 chirie stalpi pentru camerele video

- 8000 lei la capitolul 74.02.05.01 Salubritate, aliniatul 20.30.30 Alte cheltuieli cu bunuri si servicii pentru cheltuieli de transport si depozitare a deseurilor menajare provenite de la populatie ;

- 15000 lei la capitolul 67.02.50 Alte servicii in domeniile culturii, recreerii si religiei, aliniatul 71.01.30, la obiectivul de investitii „Rampa persoane cu dizabilitati”;

- 305000 lei la capitolul 70.02.06 Iluminat public si electrificari rurale, aliniatul 71.01.30, la obiectivul de investitii „Electrificari rurale”;

- 30000 lei la capitolul 84.02.03.01 Drumuri si poduri, aliniatul 20.02 Reparatii pentru Intretinere drumuri comunale si de hotar.

Modificarile in buget la partea de venituri vor fi urmatoarele:

- 11.02.06 “Sume defalcate din TVA pentru Echilibrarea bugetului local” + 310000 lei

- 33.02.50 Alte venituri din prestari de servicii si alte activitati + 63000 lei

- 37.02.03 Varsaminte din Sectiune de Functionare pentru

finantarea sectiunii de dezvoltare - 320000 lei

- 37.02.04 Vasaminte din sectiunea de functionare + 320000 lei

In acelasi timp programul de investitii publice aprobat ca anexa la bugetul

comunei pe anul 2021, se majoreaza prin adaugarea sumei de 320000 lei la grupa B Obiective de investitii noi.

Art. 2 Prezenta hotărâre va fi adusă la îndeplinire de către primar prin compartimentul secretariat juridic și compartimentul financiar -contabil  ,se comunică, în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului comunei, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei, Prefectului Județului Cluj,  și se aduce la cunoștința publică prin  afișare.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Melinda-Enikő NAGY

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MIHAI VITEAZU,

Tudor-Călin STĂVARIU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 68 / 26.10.2021

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 14
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 1
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 68 / 26.10.2021

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 26.10.2021
2 Comunicarea către primar
3 Comunicarea către prefectul județului
4 Aducerea la cunoștință publică
5 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu