Nr. 72 / 26.10.2021
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

Privind aprobarea dării în administrare a serviciului de iluminat public al Comunei Mihai Viteazu și a infrastructurii tehnico-edilitare aferente

Inițiator proiect

Ioan ZENG

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Cluj

Consiliul Local al comunei Mihai Viteazu

Comuna Mihai Viteazu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 72 din 26.10.2021

Privind aprobarea dării în administrare a serviciului de iluminat public al Comunei Mihai Viteazu și a infrastructurii tehnico-edilitare aferente

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Legea nr. 51/2006 – Legea serviciilor comunitare de utilități publice, cu modificările și completările ulterioare:
  2. Legii nr. 230/2006 a serviciului de iluminat public, cu modificările și completările ulterioare

Ținând cont de:

a)Contractul de finanțare nerambursabilă nr. AFM 337/I/(GES)/20.07.2021, nr. Comuna Mihai Viteazu 8138/03.08.2021 pentru proiectul ”Eficiență energetică și gestionarea eficientă a energiei în infrastructura de iluminat public pentru comuna Mihai Viteazu, județul Cluj”

Luând act de:

  1. referatul de aprobare al primarului înregistrat cu nr 10018/  27.09.2021 
  2. referatul compartimentului programe și strategii europene l 10019 / data 27.09.2021 
  3. avizul comisiilor de specialitate 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei mihai viteazu

întrunit în a 9-a ședință ordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.

 Art. 1  Se    aprobă  dărea în administrare a serviciului de iluminat public al Comunei Mihai Viteazu şi a infrastructurii tehnico-edilitare aferente

 Art. 2  Se    aprobă  studiul de oportunitate privind delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din Comuna Mihai Viteazu, județul Cluj, prevăzut în Anexă;

 Art. 3  Se    aprobă  modalitatea de gestiune a Serviciului de iluminat al Comunei Mihai Viteazu, gestiunea delegată către un operator de servicii licențiat ANRSC, pe baza necesității, oportunității și fezabilității tehnice și financiare rezultate din studiul de oportunitate și studiul de fezabilitate

 Art. 4  Se    aprobă  documentația de atribuire a delegării gestiunii, cu respectarea procedurilor de achiziție publică, prevăzute de legislația în vigoare;

 Art. 5  Se    aprobă  Regulamentul de organizare și funcționare al serviciului de iluminat public în Comuna Mihai Viteazu;

 Art. 6  Se    aprobă  Caietul de sarcini privind delegarea gestiunii prin concesionare a serviciului de iluminat public din Comuna Mihai Viteazu, județul Cluj

 Art.7  Se    aprobă  durata delegării gestiunii serviciului de iluminat public din comuna Mihai Viteazu, ca fiind de 5 ani;

Art. 8  Se împuternicește primarul Comunei Mihai Viteazu să reprezinte Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Mihai Viteazu, la încheierea și semnarea Contractului de delegare a gestiunii prin concesiune  a Serviciului de iluminat public din comuna Mihai Viteazu, județul Cluj

Art9 Prezenta hotărâre va fi adusă la îndeplinire de către primar prin compartimentul programe și strategii europene  ,se comunică, în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului comunei, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei, Prefectului Județului Cluj,  și se aduce la cunoștința publică prin  afișare.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Melinda-Enikő NAGY

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MIHAI VITEAZU,

Tudor-Călin STĂVARIU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 72 / 26.10.2021

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 15
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 72 / 26.10.2021

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 26.10.2021
2 Comunicarea către primar
3 Comunicarea către prefectul județului
4 Aducerea la cunoștință publică
5 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu