Art.1. Începând cu data prezentei se aprobă modificarea și completarea Organigramei și Statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului comunei Ostrov, județul Tulcea, conform Anexei nr. 1, respectiv Anexei nr. 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2.(1) Se aprobă modificarea denumirii COMPARTIMENT URBANISM, AMENAJAREA TERITORIULUI și ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI în COMPARTIMENT URBANISM și REGISTRU AGRICOL.
(2) Se aprobă modificarea denumirii COMPARTIMENT CULTURĂ în COMPARTIMENT CULTURĂ, MANAGEMENT, ARHIVA SI PROTECTIA MUNCII.
(3) Se aprobă desființarea COMPARTIMENTULUI REGISTRUL AGRICOL și înfiintarea COMPARTIMENTULUI PROTECȚIE CIVILĂ ȘI SITUAȚII DE URGENȚĂ,
(4) Se aprobă transformarea funcției publice de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior, ID 204801, în funcția publică de execuție de referent, clasa III, grad profesional asistent.
Art.3. Prezenta hotărâre se aduce la cunoştinţă publică şi se comunică prin grija Secretarului general U.A.T Ostrov, Instituției Prefectului-Județul Tulcea, Primarului comunei Ostrov, Compartimentului financiar contabil și Agenției Naționale a Funcționarilor Publici și se publică pe pagina de internet a instituției www.primariaostrovtulcea.ro.
Prezentul proiect de hotarare va fi supus dezbaterii si aprobarii Consiliului Local al Comunei Ostrov in sedinta sa din 27.02.2025.