Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 11 / 19.02.2025
Caracter normativ

Proiect de hotărâre

privind modificarea și completarea Organigramei și Statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului comunei Ostrov, județul Tulcea.

Avizul comisiilor de specialitate

Forma inițiatorului

România

România

Județul Tulcea

Consiliul Local al comunei Ostrov

Proiect de hotărâre

Nr. 11 din 19.02.2025

privind modificarea și completarea Organigramei și Statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului comunei Ostrov, județul Tulcea.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Art. 7 din Legea nr. 52 din 21 ianuarie 2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată cu modficările și completările ulterioare;
  2. Legea nr. 53 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea Cadru nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Art. 30 alin. (1) lit. c) și alin. (2) din Legea 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. 136 din din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de:

  1. Hotărârea Consiliului Local al comunei Ostrov nr. 32 din 7.11.2023 cu privire la modificarea și completarea Organigramei și Statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului comunei Ostrov, județul Tulcea;
  2. Adresa Instituției Prefectului Județul Tulcea nr. 4256/29.03.2024, prin care s-a comunicat faptul că Primăria Comunei Ostrov poate dispune de un număr maxim de 27 de posturi pentru funcționarea aparatului de specialitate, respectiv 17 posturi aparat de specialitate(pct.1 in Anexa la OUG63/2010), 3 posturi implementare proiecte(pct.4 in Anexa la OUG63/2010) si 7 posturi suplimentare (pct.6 in Anexa la OUG63/2010);

Luând act de:

  1. Referatul de aprobare al primarului nr. 489/19.02.2025;
  2. Raportul de specialitate nr. 490/19.02.2025 al d-lui Mehedintu Marian, inspector in compartimentul financiar contabil si resurse umane, la proiectul de hotarare privind modificarea și completarea Organigramei și Statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului comunei Ostrov, județul Tulcea,
  3. avizul comisiei de specialitate a Consiliului Local Ostrov;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei ostrov

adoptă prezenta hotărâre.

 

Art.1.  Începând cu data prezentei se aprobă modificarea și completarea Organigramei și Statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului comunei Ostrov, județul Tulcea, conform Anexei nr. 1, respectiv Anexei nr. 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2.(1) Se aprobă modificarea denumirii COMPARTIMENT URBANISM, AMENAJAREA TERITORIULUI și ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI în COMPARTIMENT URBANISM și REGISTRU   AGRICOL.

(2) Se aprobă modificarea denumirii COMPARTIMENT CULTURĂ în COMPARTIMENT CULTURĂ, MANAGEMENT, ARHIVA SI PROTECTIA MUNCII.

(3) Se aprobă desființarea COMPARTIMENTULUI REGISTRUL AGRICOL și înfiintarea COMPARTIMENTULUI PROTECȚIE CIVILĂ ȘI SITUAȚII DE URGENȚĂ,

(4) Se aprobă transformarea funcției publice de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior, ID 204801, în funcția publică de execuție de referent, clasa III, grad profesional asistent.

 Art.3. Prezenta hotărâre se aduce la cunoştinţă publică şi se comunică prin grija Secretarului general U.A.T Ostrov, Instituției Prefectului-Județul Tulcea, Primarului comunei Ostrov, Compartimentului financiar contabil și Agenției Naționale a Funcționarilor Publici și se publică pe pagina de internet a instituției www.primariaostrovtulcea.ro.

 

Prezentul proiect de hotarare va fi supus dezbaterii si aprobarii Consiliului Local al Comunei Ostrov in sedinta sa din 27.02.2025.

 

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI OSTROV

Gabriel NEACȘU

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI OSTROV

Virginia-Nicoleta STROE

cu atribuții delegate specifice secretarului general

Rezultate voturi